Search Results
Search results 81-100 of 208.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 489.627.000] Unleasher vs. Debby Ryan [NBAM] (A: 53.300.000, V: 436.327.000)
QTEKK - - Rustplaats
PostQuote from Galadriel: “Die deut ” Je vindt het dus geweldig dat iemand uit jou team NBAM wordt aangepakt? Ruikt naar... Poesjh ofsoget
-
Nice profits mate, welcome on the scoreboard. GL RB Kale, alweer.
-
Unleasher
PostJe probleem is opgelost Ekster, graag gedaan Ps. waarom plaatst @Treinrek een hit die gemaakt is namens @Gorilla onder de nickname van @Unleasher tegen Debby Ryan? En waarom plaatst diezelfde @Treinrek dan weer een klein iets tegen van Debby Ryan tegen @Gorilla?
-
Waarom word ik getagged? En dafuq doe jij hier? Poesjh? Het stinkt in ieder geval.
-
@Kikker netjes uitgevoerd, top! @Bullet dave GL RB Off-topic : LADIES & GENTLEMEN .... Dit zou dus iedereen eens moeten doen in de uni. Groot respect voor deze actie, net zoals ik dat ook altijd doe. Helaas zijn er altijd individuen die de uni liever kapot maken dan levend houden. Het sociaal contact en de gemeenschap om de rivaliteit en het spel is vaak het belangrijkste van de server, niet de score, ranking, hits of dergelijke. Chapeau Kikker, mijn welverdiende respect hier Quote from Kikker: …
-
Jammer Insomnia ... en dan dachten jullie nog wel dat wij als EOD-ers de boemannen waren he GL RB in ieder geval. @Kikker gefeliciteerd met je eerste niet poesjh-hit
-
@Kikker @Jenske03 het ruikt naar ??? Poesjh ??? Wel mooie profits alsnog, geniet ervan. @dief, well played! @def, GL RB maar dat zal er wel niet meer van komen denk ik
-
[TOT: 115.141.000] Spacez0r [NBAM] vs. Kapitein B Batsbak [K-3] (A: 15.759.000, V: 99.382.000)
QTEKK - - Hall of Fame
PostJa netjes hoor! Geniet van de grondstoffen. GLRB def
-
[TOT: 466.157.000] Jenske03 [Bananana] vs. Ichie [BIER] (A: 136.241.000, V: 329.916.000)
QTEKK - - Rustplaats
PostUnlucky Ichie. GL RB. Jenske, geniet van de profits. Hopelijk blijf je wel actief in Libra, aangezien ik steeds meer van jou zie in Merkur
-
~HT @28-05 ~22:00 | Titel aangepast naar AGS ipv SOLO Spot, sim, ploffer & fly. Nieuwe nr. 1 solo hit. Dedi naar mijn alliantiegenootjes en deutleveranciers Thanks voor de maankans Obi GL RB Stardust EOD.png De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 28-05-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Dumb Norris [EOD] ________________________________________________ Bommenwerper 99 Vernietiger 1.784 Reaper 1.178 Licht gevechtsschip 109.124 Slagschip 2.389 Groot vrachtschip 60.212 Zwaar…
-
Lekkere winst hoor, geniet ervan!
-
[TOT: 74.535.000] Rainbow Dash [MLPF] vs. Jenske03 [Bananana] (A: 8.000, V: 74.527.000)
QTEKK - - Hall of Fame
PostMooie hit, jammer van de naraids. Maar als Jenske alle puin heeft, dan is de winst nog altijd aanzienlijk! Geniet er van. GL RB Jenske
-
[TOT: 567.259.000] Unleasher vs. El-ahrairah [Bananana] (A: 67.364.000, V: 499.895.000)
QTEKK - - Rustplaats
PostNetjes hoor. Geniet van de grondstoffen! GLRB El-ahrairah ?
-
Quote from Vogel: “boring! heel libra cheat of pushing met afgesproken hits of expoo scripts ” K*tvogel weer uit de kooi
-
Quote from TheBunny: “Ik hoor iedereen hier zeggen pushing Maar misschien is er niks af gesproken en gewoon een goede hit uitgevoerd. Vind het prima als je een vooroordeel hebt maar onderbouw deze dan met feiten. Ik zou zeggen nette hit, laat ze maar lukken over pushing zolang er geen sluitend bewijs is zullen er altijd geruchten blijven.... Zv ” Iedereen trollt maar een beetje in deze uni heen en weer joh, niet te serieus nemen.
-
[TOT: 530.953.000] Dumb Norris [EOD] vs. Mystic [DFPC] (A: 66.582.000, V: 464.371.000)
QTEKK - - Rustplaats
PostSpot, sim & fly op een klein supje. GL RB Mystic, maar dat moet goedkomen denk ik zo @Gorilla They see me rollin' They hatin' Patrolling and tryin' to catch me ridin' dirty EOD.png De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-05-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Dumb Norris [EOD] ________________________________________________ Vernietiger 1.787 Reaper 1.178 Licht gevechtsschip 117.954 Kruiser 9.342 Slagschip 2.398 Interceptor 2.637 Bommenwerper 99 Zwaar gevechtsschip 75.9…
-
Quote from Galadriel: “Als jij het geld eerst even overmaakt volgt daarna alle informatie. Die 10 eu die je mocht besteden per dag heb je al wel opgespaard lijkt me? ” Tientje fieftig Quote from Dizzy: “dikke hit! succes in een andere uni kung. oja en uh het ruikt naar ?! juist pushing! ” Poesjhing! Het stinkt!
-
Quote from Galadriel: “Dit is wel een lekker slagje Wanneer is de volgende? ” Wanneer lig je stil en waar? Op naar de volgende afspraak
-
Quote from TheIcePack: “Is een planeetverplaatsing tegenwoordig een ploffer? ” Verplaatsing? Welke is verplaatst dan
-
We kunnen het natuurlijk niet toelaten dat Bananana’s voor de #1 hits gaat zonder dat eerst met ons te overleggen natuurlijk. Dan doen ze dat maar lekker in Merkur. Familie Norris zorgt daar hoogstpersoonlijk wel voor. Wij hielden KF al een tijdje in de gaten, en het was vrijwel altijd hetzelfde liedje. Vandaag dan maar eens een poging gewaagd met een ploffer naast hem, en twee alliantiemaatjes in de buurt. Ik spioneer vroeg in de ochtend, niks gevonden. Uren gewacht, echt UREN, en toen dacht i…