Search Results
Search results 101-120 of 208.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Expogame
QTEKK - - Ideas Planet
PostTe veel leesvoer, maar moest reageren van Compro anders kwam hij me slaan. Wel complimenten voor je fotoshop en tijdverdrijf. Volhouder die Compro! Ps. ze zoeken nog freelancers bij GameForge. Even op hun website kijken, wellicht wat voor jou.
-
Quote from de peetvader: “daar gaat me vloot wat die heeft opgekocht hoezo niet ags en alles appart toevoegen zodat je verschillende terugkomst tijden hebt ? Of me resterende 60 k lg opkopen was ook een optie geweest volgens mij . maarja hf met het beetje winst de slag is leuk ongeacht winst of niet . ps ik ben ook weg in deze uni de 28ste is het account verwijdert. ” Push is volbracht /quit dan maar Doeiii
-
Quote from Kikker: “Quote from QTEKK: “Waarom wordt ik nu ook op het board genegeerd? Eerst ingame negeren, nu op het board Stelt me zwaar teleur. Laat @Treinrek maar, die vindt mij toch een hater / salty. Focus mij, focus mij! ” Hahaha, lieverd toch. Met open nek de leeuwenkuil inspringen à la Elektrogast gaan we toch pas even later riskeren, hè. Jullie zitten daar met z'n allen bij elkaar op schoot in die enclave. Je bent zelf nog nooit op bezoek geweest.. Je bent je puin nooit komen halen! ” …
-
Waarom wordt ik nu ook op het board genegeerd? Eerst ingame negeren, nu op het board Stelt me zwaar teleur. Laat @Treinrek maar, die vindt mij toch een hater / salty. Focus mij, focus mij!
-
Quote from Treinrek: “Trieste slag. Leuk dat het op Myth is, want oh boy wat een gekkie is dat in m'n pm's. Ik vind het overigens juist GEEN sportieve reactie van myth. Want dit is gewoon heel slecht uitgevoerd (ookal zeg je zelf dat de uitvoering van het plan perfect is...). Als je wilde vliegen voor winst is dit namelijk gewoon bagger. Als Myth sportief was geweest had hij al het puin geruimd, jullie met een miljard verlies opgezadeld om jullie onkunde af te straffen, om vervolgens te quitten.…
-
[TOT: 65.912.000] Debby Ryan [NBAM] vs. LlamaMochtor [DFPC] (A: 2.075.000, D: 63.837.000)
QTEKK - - Hall of Fame
Postlol @Obi-Wan Kenoobi nu snap ik je berichtje Het riekt... het riekt enorm.
-
Gratis games
QTEKK - - Space tavern
PostWel leuk idee TDR, maar spijtig is het niet toegestaan van GF om reclame te maken via hun forums voor andere spellen. Slotje. Ik kijk stiekem wel even mee welke linkjes er zijn
-
Quote from Hitsugaya Toushiro: “Volgens mij zijn er al eens wat topics geweest waarin je een foto van je huisdier kon plaatsen. Zal vast nog wel een keer voor jou langskomen ” Dit antwoord is echt een +100 likes waard
-
[TOT: 140.849.000] Debby Ryan [NBAM] vs. OmeOnderbroek (A: 15.938.000, D: 124.911.000)
QTEKK - - Hall of Fame
PostQuote from Vogel: “lekkere hit me oh enige die pushed ben jij qtrekker.... alleen niet goed genoeg ” Iedereen poesjht mar meer dan mij Quote from Galadriel: “Quote from QTEKK: “Quote from Compro: “Een van de weinige niet pushingslagen. Gj. Mooi plaatje ” Het ruikt hier een beetje vreemd. Poesjh! ” Het zal vast nog stinken van jou hitje denk. Lekker Debby!! ” Alles stinkt! Quote from Gorilla: “Quote from QTEKK: “Het ruikt hier een beetje vreemd. Poesjh! ” Had Debby Ryan de vorige x niet iemand ge…
-
[TOT: 140.849.000] Debby Ryan [NBAM] vs. OmeOnderbroek (A: 15.938.000, D: 124.911.000)
QTEKK - - Hall of Fame
PostQuote from Compro: “Een van de weinige niet pushingslagen. Gj. Mooi plaatje ” Het ruikt hier een beetje vreemd. Poesjh!
-
Quote from Abremsev: “man man man, de kleuren combinatie van het rapport is echt duivels lelijk.. bizar gewoon! Desalniettemin, wat een heerlijke klapper boys. Enjoy spending! Pinny ” Ik zal voortaan regenboog kleuren gebruiken
-
Quote from Gorilla: “Het idee van pushen is dat je winst maakt, kijk maar naar de bananas. Succes met de rebuild van je losses ” Ohja, het gaat om winst. PUSH ME
-
Na de AGS #1 hit te hebben gemaakt een uurtje hiervoor, ben ik eens verder gaan neuzen wat er nog rondslingert. Toen vond ik deze fleet idle, dus simmen en vliegen maar. Beetje jammer dat beide partijen verlies hebben gemaakt, echter kwam hij tijdig online waardoor de recyclers van Obi te laat kwamen om de rest nog op te halen. Dank voor het proberen anyway. @Tepelstreeltje complimenten voor je sportiviteit en je kwam vrijwel direct na de hit online om nog wat te snoepen. Good luck rebuild, maa…
-
Toch maar eens het stof van mijn vliegtuigen afgehaald, gelijk Roel gespot. Volgens mij was hij iets vergeten namelijk. Bedankt voor het mee vliegen, het was me een genoegen Obi!!! @Kikker u vraagt, wij leveren. Good luck rebuild Roel, ik hoop dat je in Libra actief blijft, aangezien we je niet tot het bot hebben geplunderd. EOD.png De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-05-2020, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller QTEKK [EOD] Spionagesonde 1 Klein vrachtschip 42.436 Licht gevechtssc…
-
[TOT: 321.420.000] El-ahrairah [Bananana] & Magellaan [Bananana] vs. Emperor Jules [NOB] (A: 50.860.000, V: 270.560.000)
QTEKK - - Rustplaats
PostWeer een push Het houdt ook niet op he... ze blijven jullie poesjhen
-
Quote from Kikker: “Quote from QTEKK: “Het stinkt. Ruik ik weer een push? ” Heb ook al effe niet meer gedoucht... Wanneer zien we jouw roestbakjes nog eens wat anders doen dan piraatjes te grazen nemen? ” Ben bang van niet meer, want zelfs piraten en aliens komen mijn piloten niet meer tegen Normale leven word weer opgepakt ofzoiets + Libra is zo dood als wat, en vol bugs waar ik helaas met enige regelmaat tegenaan loop. Ben wel beetje klaar met OGame
-
Het stinkt. Ruik ik weer een push?
-
[TOT: 398.592.000] Fluttershy [MLPF] vs. Sun Tzu [Bro] (A: 59.720.000, D: 338.872.000)
QTEKK - - Rustplaats
PostNetjes Inde! Wat een winst weer. Jammer Ind0, maar komt helemaal goed zo te horen. Sportief!
-
Quote from part animals: “mag er dan nog ene aan toevoegen -verdediger is terug getimed geraak van onder de hit uit maar de aanvallers heb vervolgens geluk en krijgen wel een slag en dus ook winst ” Dit is een bepaald incident, wat door middel van tickets zal moeten worden afgehandeld. Dit is geen onderdeel van het opsommen van bugs Quote from Obi-Wan Kenoobi: “En voeg dees ook eve toe dan... 0 schade beide kante en 0 winst uit expo gevecht mt aliens 2020-05-19-13h55-21.png ” Klopt, die stond no…
-
Ik zoek advocaten
Post@Legend.bdr dat maakt niks uit. Mails en brieven beantwoorden ze niet, tenzij het via de (Super) Game Operators naar de Game Admins naar de Community Managers naar de Product Manager gaat. Zelfde geldt voor bans, zoals het geval van TDR. Die mag zich dan weer op zijn beurt melden bij Payment (ofwel financiën) die nagaan of het daadwerkelijk een verlies van een 'klant' is of dat het om een goedkope speler gaat die te vervangen is met 10000 andere. Daarnaast, haalt het niks uit om ook een 'officie…