Search Results
Search results 41-60 of 142.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Yoshi kiest Dalijk voor baddie en kan simpel claimen dat ie voor goodie heeft gekozen, dus 50% dat je een baddie hebt als we op Yoshi stemmen. Met deze random lynch is de kans groter dat we een 100%goodie lunchen dan een 100% baddie. Dus waar zijn we mee bezig ? Edit: btw wie speelt er met z'n 2de acc treinrek
-
WW130 STEMTOPIC
PostYoshi
-
WW130 STEMTOPIC
Postbm: Spacefighter
-
Lekker villian , host bedankt. Ik was ziener. Eerste nacht Tim bekeken; leugenwolf > chill 2de nacht Rob bekeken: geen resultaat> vaag Maar omdat Tim huidenwisselaar bleek te zijn, leek mijn enigste logische verklaring dat rob lunch was en dat Tim met hem heeft geruild. Maar had wel gedacht dat rob met mij mee zou stemmen
-
De eerste de beste lol, jij bent beschuldigt mij omdat jij toevallig goed had gegokt, had net zo goed andere kant op kunnen vallen. Alleen weet ik wel dat ik dan niet met zo'n simpele beschuldiging zou komen. Der zijn 4 meelopers op Space, 2 ervan zijn eruit, dus mijn gok: jij of rob bent een wolfje
-
Quote from Hysteria: “een van de twee is dus welp, maar ik denk dan toch dat anuvinda de welp is. Als space namelijk de welp had geweest had hij neem ik aan het niet gezegd dat hij ook gewelpt was, want waarom zou hij dan onnodig aandacht op zich vestigen? ” exact hetzelfde kun je zeggen voor anuvinda , daarom denk ik ook dat space wolf is en geen welp
-
Expo tutje
Postsssssssstttttt ik had net een goede deal