Search Results

Search results 101-120 of 142.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Volgens mij is het toch echt wordT Ik zie dat de quotes niet mee veranderen , space verander de quote even naar de werkelijkheid

• Volgens mij heb ik hier een wolf gespot

• #firstpost Wordt in deze WW eindelijk een goede BM gekozen

• Als je met een vrachtertje grondstoffen naar je maan stuurt , slaat je maan in feite ook je grondstoffen op dus om hier gs en maanvelden aan te verspillen lijkt me vrij kansloos

• WW 128 - Plain und Simple!

Wadloper - - RP & WW Archief

Moet die wel meedoen en niet zoals de vorige keer inactief sterven

• expeditie nonsens 9NX

Wadloper - - Klachten en bugs

Doe je alles in 1 stelsel , of meerdere stelsels Als het bij mij een paar keer tegen zit , ga ik wat verderop proberen, meestal met beter resultaat het gras bij de buren is altijd groener

• chatbar problemen

Wadloper - - Klachten en bugs

Quote from Alpatsjino: “welke van de 4 Rob's? Ikke in ieder geval ” idd graag een beetje duidelijkheid verschaffen

Ik heb horen zeggen dat wie de meeste dm stort op het account van anu , de leukste rol krijgt

1 Yoshi 2 Hysteria 3 Wadloper 4 5 6 7 8 9 10 11 12

• Ja wie doet de volgende

• WW 127 Back 2 Basics ( again^2)

Ik had 3 baddies op 12 man , maar als je al 2 burgers verliest door inactiviteit gaat het idd wel hard. En als je gwn de Posts van mij had gelezen wist je precies wanneer de lynch was. Ik heb je zelfs nog een reminder gestuurd.

• Oké de uitslag Robbendinho yoshi Spacefighter Yoshi Yoshi Spacefighter Troublemaker Spacefighter Yoshi was de ziener Troublemaker was een burger , geluncht door de rob Rob en Space hadden samen een dubble agenda , en winnen als koppel Gefeliciteerd , zal morgen spelerslijst derop gooien Yoshi beste ziener ooit , Wou telkens lunchtarget bekijken

• 2. Villain Troublemaker 3. Spacefighter Villian 4. Robbendinho Villian 5. Straatveger Villian 6. Yoshi Villian 10. TroubleMaker Villian jullie lynchen villian , villian was Wolf + ijzerenhein Straatveger werd geluncht , straatveger was burger Wanneer ik alle 4 de stemmen heb vanavond post ik de uitslag Anders Deadline za 20-01 22:00

• Als ik om 16:00 5/6 stemmen heb post ik de uitslag (bij duidelijke uitslag ) de 6de die niet heeft gestemd zal geen punt voor inactiviteit krijgen Anders wordt het weer vrijdag morgen , wegens omstandigheden xD

• Robbendinho is bij deze de nieuwe BM Deadline Donderdag 18-01 22:00

• de Host is nooit te laat 1. Anuvinda ----- 2. Villain Troublemaker 3. Spacefighter Anuvinda 4. Robbendinho Anuvinda 5. Straatveger Anuvinda 6. Yoshi Bart 7. Tim Yoshi 9. Bart ----- 10. TroubleMaker Villian 12. Boef ---- Boef en Bart hebben beide 2x niet gestemd Boef was Burger en Bart was Jager Tim is lunch , Tim was burger + ijzerenhein En de lynch uitslag. jullie lynchen Anuvinda , Anuvinda was Wolf Wicked kies een nieuwe BM

• Quote from Themme: “Daarnaast zou ik graag willen weten wat jullie hoogste veldenaantal is en op welke positie dit is behaald. Voor mij de aftrap, ik heb maximaal 261 velden op positie 7. ” Dan heb je het geluk aan jouw zijde , mijn grootste in zagadra was 188 en dit was mijn Hp

• volle bak bij de stembussen 1. Anuvinda hysteria 2. Villain ---- 3. Spacefighter ---- 4. Robbendinho Bart 5. Straatveger ---- 6. Yoshi hysteria 7. Tim --- 8. Wish Spacefighter 9. Bart --- 10. TroubleMaker villian 11. Hysteria --- 12. Boef --- Hysteria is lynch , Hysteria was de beschermengel Wish2die is lunch, Wish2die was een burger Deadline dinsdag 16-01 22:00 Graag wat meer activiteit volgende ronde

• Stemmen zijn geteld, spannende strijd om het BM-schap 1. Anuvinda Boef 2. Villain ----- 3. Spacefighter ----- 4. Robbendinho ----- 5. Straatveger hysteria 6. Yoshi Boef 7. Tim Spacefighter 8. Wish Anuvinda 9. Bart Bart 10. TroubleMaker Boef 11. Hysteria Boef 12. Boef ----- Boef gefeliciteerd xD Volgende ronde deadline Zon 14 jan 13:00 Bij 2x niet stemmen word je uitgeschreven , BM ronde telt niet mee

• blijkbaar hebben ze deze rol van WvW geschrapt Verhullende wolf De verhullende wolf heeft 1 keer in het spel de kracht om het lichaam van het lunch of lynch-slachtoffer te verbergen, men weet die rol dan niet.