Search Results
Search results 441-460 of 696.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Beloningen
PostEn wederom werken de opdrachten met vloot versturen niet... alhoewel... na 4 pogingen werkte de 10k metaal naar een planeet sturen wel... maar verder weer niet... grrrr...
-
nieuwe merge?
PostHelaas niet? Gelukkig niet! Het spel zou duurzamer gemaakt moeten worden... niet iedere 10 dagen een nieuwe server opstarten... doodzonde! Doe worden alleen maar gevuld met van die laffe v-hoppers als Bolder... die speelt 1 dag in iedere uni en vult daar zo zijn maand mee... Maarrrrrr... als het nu inderdaad eens meer moeite zou kosten om te stijgen als je hoger staat...
-
Quote from Bolder: “Quote from odlaw: “4) Ik heb gewoon domweg niet de optie om de phalanx te gebruiken... ” Heb je ook niet nodig, je vliegt toch niet.Trouwens punt 1 Jillian wat vaker proberen. ” Je kunt je natuurlijk afvragen waarom ik de vraag stel... maar dat doe jij niet, want gebrek aan denkvermogen. Dit mantra raast maar door dat bescheiden hersenpannetje van je heen, zodat er geen enkele ruimte meer is voor andere ideeën/mogelijkheden. Máár... ik ben voor een inclusieve samenleving, Bol…