Search Results
Search results 461-480 of 696.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 867.687.293.000] mister C & Wappie vs. JamesCameron [Ex Play] (A: 195.850.102.000, V: 671.837.191.000)
odlaw - - Hall of Fame
PostQuote from Wappie: “Quote from mauricovic: “Quote from Bolder: “Quote from mauricovic: “Wat waren de reacties van Bolder ook weer pareltjes in dat topic...Toen zat tie nog vol in de "iedereen is tegen mij maar vooral alle teamlers"-fase. Had je hem altijd zo op de kast ” Ik zit toch wel flink diep in je hoofdje, toch??Wss was HT toen ook al je beste maatje, toch??Leuke hit, en zo voort..Enne geen GL@RB ” 1. Je zit inderdaad in mijn hoofd. Ik ben gelukkig (hoewel het soms voelt als een straf) gez…
-
Ik heb alles dubbel gecontroleerd, dus volgens mij doe ik het goed: Ik heb sensorphalanx lvl 4 gebouwd, dus ik zou 15 stelsels verder op moeten kunnen kijken. Ik heb deut op mijn maan liggen. Ik ben ook op die maan aanwezig (wat ik tussendoor ook nog een keer niet deed, dus dat soort missertjes maak ik ook nog wel... ) Mijn positie is X:XXX:X en ik wil kijken op positie X:XXX:X+14, dus dat zou ook écht moeten kunnen, maar.... HET KAN NIET!!! Wat doe ik niet goed? Of heeft GF last van de hik?
-
[TOT: 455.528.000] Hide en seek vs. Koekje (A: 10.312.000, V: 445.216.000)
odlaw - - Hall of Fame
PostLijkt mij vervelender als er 3 spelers in je hoofd zitten, dan dat er 1 speler in het hoofd van 3 spelers zit... Bij 1 speler in je hoofd, kun je gewoon helemaal je leven inrichten om die speler het zo veel mogelijk naar wens te laten hebben, terwijl met 3 spelers in je hoofd, je toch je aandacht moet verdelen. Da's lastig, misschien ook juist daarom wel die v-modus de hele tijd... nóg een afleidende factor er bij is ook wel heel veel. En tevreden houden... (nee, niet op die manier, viespeukje!)…
-
odlaw - - Hall of Fame
PostDeze zijn allemaal speciaal voor jou geschreven, vanaf het moment dat je aangaf het draadje te volgen en met welke interesse. U vraagt, wij draaien... Waarom ben je nu dan verbaasd dat ik dat in de afgelopen 20u heb weten te produceren? Leg anders even je spelersnaam aan me uit, want daar kom ik al een tijdje niet uit... Hoe ben je op dat idee gekomen en waarom is de uitvoering dan zo slecht? OT: Het blijft een laffe slag. Beetje dom van Koekie, heel erg laf van Bolder.
-
odlaw - - Hall of Fame
PostIk dacht dat we die van het vlootgebruik wel al gecoverd hadden in een ander draadje, maar aangezien je het toch niet zo nauw neemt met alles wat er gepost wordt, zal ik maar net even doen alsof je gewoon heel slim bent (wat je, gezien je spelersnaam, gewoon echt niet bent). Die counceling voor wat mijn sexleven betreft... ah... ja. Goed punt, maar daar heb ik geen hulp bij nodig, hoor... ik ben heel blij met het soort initiatieven als "laatste letter...", daar heb ik meer dan voldoende counceli…
-
odlaw - - Hall of Fame
PostJij bouwt wel iets van de goodies? HOE DAN??? Je staat al weer in v! Persoonlijk, maar dat is mijn mening, vind ik dat v-hoppen echt het aller-, aller-, allerlaagste is van iedere speelmanier op Ogame. Zó gruwelijk laf... alleen maar uit je veilige zone komen op het moment dat jij de tijd hebt, terwijl de rest het risico wél neemt om gewoon door te laten spelen. Net als Koekie... kennelijk kwam het even niet uit om te saven. Maar jij... jij neemt niet eens de moeite om te saven! Jij bent zó laf,…
-
odlaw - - Hall of Fame
PostDa's wel het voordeel van v-hoppen... Je komt er weer uit als iedereen denkt dat 'ie veilig is... Ik zou denken dat Koekie wel zou leren, maar dat zit er helaas ook niet in... Ik had willen zeggen: HF spending the goodies... maar ja... in v-modus wordt dat lastig... en je bent er nooit lang genoeg uit om ook maar iets te bouwen (tenzij je lekker veel DM koopt en uitgeeft).
-
[TOT: 158.823.000] Sweex [whololo] vs. helleveeg (A: 27.564.000, V: 131.259.000)
odlaw - - Hall of Fame
PostKeurig slagje! Keep up the good work!