Search Results
Search results 661-680 of 696.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Wie reageert er na jou?
odlaw - - Thuisplaneet
PostIk blijf toch hopen op de kanslozen der samenleving... @mauricovic... kom er maar in!
-
Wie reageert er na jou?
odlaw - - Thuisplaneet
PostIk pak 'm op! @mauricovic ... als je nou toch zoveel weer op het forum bent, maak dan ook weer een accountje aan... post eerst hier nog ff...
-
Wie reageert er na jou?
odlaw - - Thuisplaneet
PostNou, nou, @mauricovic heb je het al een keer goed gehad? Zo ja, dan moet je NU snel posten!!1
-
Wie reageert er na jou?
odlaw - - Thuisplaneet
PostDa's heul nie waar, @mauricovic... Nu jij weer...
-
[TOT: 567.036.000] The_mk [RCN] & Scaapiee [FREE] vs. paria (A: 66.981.000, D: 500.055.000)
odlaw - - Rustplaats
PostDit is toch geen turtle? Kan er nog wel een paar aanwijzen met een heul veul dikkere verdediging... Winstje is best okee...
-
[TOT: 729.275.000] Galaxy [LOST] vs. Manager [A_N_F_G] (A: 85.000, V: 729.190.000)
odlaw - - Hall of Fame
PostGodsamme!!! De hele tijd loop ik via rgp en app te roepen dat het er weer ligt, maar dan is hij online... en jij gaat er mee van tussen... KAK!
-
Wie reageert er na jou?
odlaw - - Thuisplaneet
PostJezus, Mau... ik kom in dit hele stuk nog niet voor... waarom zou ik dan nu opeens hier gaan reageren??? Sorry... vergat de opdracht... Vast wel één of andere (s)GO... Queen Syl?
-
NIEUWE SOLO #1 [TOT: 4.415.780.000] JamesCameron [Playbook] vs. Swami_dude [Bro] (A: 773.020.000, V: 3.642.760.000)
odlaw - - Rustplaats
PostHahahaha! Swami... fulltime fleetrebuilder! Doe jij je naam toch nog eer aan! Lekker, hoor James... dit is er wel weer eentje, zeg...
-
[TOT: 829.148.000] Galaxy [LOST] vs. Wacko Jacko [TE-SA] (A: 44.520.000, V: 784.628.000)
odlaw - - Hall of Fame
PostLekker, heur! Dikke boem!
-
[TOT: 705.694.000] Harley quinn [LoT] vs. Noodle [GZV] (A: 55.580.000, V: 650.114.000)
odlaw - - Rustplaats
PostEr is er maar 1 in GVZ die weet hoe die moet saven... de rest is niet zo heel ingewikkeld, als je voldoende vloot hebt... Dat laatste is voor mij vaak wel een probleem, omdat ik zelf ook niet zo goed weet hoe je moet saven... Overigens ligt de vloot van Gier bij mij innerstelsel, dus als je een keer zin hebt om te vliegen en je wilt weten waar naartoe, dan hoor ik het wel. 5% van het puin vindersloon is ruim voldoende...
-
Quote from Yoshi: “Odlaw, jij en ik weten beiden dat de MOD in kwestie je heeft vertelt dat het meer overzicht geeft, niet dat het werk gemakkelijker wordt. Ik zou het dan ook fijn vinden dat wanneer je zonder toestemming mijn woorden gebruikt, je dit dan wel juist doet. Overigens weten we sinds je eerste post al dat je het er niet mee eens bent, volgens mij snap je ook wel dat een vijfde keer hetzelfde verhaal posten niet echt veel nut gaat hebben. Ik adviseer je dan ook nogmaals ga het gesprek…
-
Quote from Rdet: “Quote from odlaw: “En waarom slaat dat nergens op? Als er geen betere slagen zijn, dan is dat toch gewoon een top-10 slag? Je kunt iets zeggen van de frequentie waarmee je de top-10 update, maar als een slag er in thuis hoort omdat er geen betere slagen zijn, dan hoort die slag er in thuis... dan hoort die slag bij de 10 beste slagen van dat moment. Of je nou 100 damage hebt (ja ja, die voldoet niet aan de HoF-regels, maar bij wijze van...) of 100 miljard. Dat maakt dan geen ru…
-
En waarom slaat dat nergens op? Als er geen betere slagen zijn, dan is dat toch gewoon een top-10 slag? Je kunt iets zeggen van de frequentie waarmee je de top-10 update, maar als een slag er in thuis hoort omdat er geen betere slagen zijn, dan hoort die slag er in thuis... dan hoort die slag bij de 10 beste slagen van dat moment. Of je nou 100 damage hebt (ja ja, die voldoet niet aan de HoF-regels, maar bij wijze van...) of 100 miljard. Dat maakt dan geen ruk uit. Echt een waardeloze regelveran…
-
[TOT: 200.961.000] Joost [LOST] vs. Doell00s [ODST] (A: 510.000, V: 200.451.000)
odlaw - - Hall of Fame
PostLekker... ABSOLUUT geen top-10, maar toch... lekkere hit!
-
[TOT: 297.691.000] De Gymjuf [LOST] vs. Bordeaux Dog [REP] (A: 59.129.000, D: 238.562.000)
odlaw - - Hall of Fame
PostQuote from Lord: “Quote from odlaw: “JA! HALLO?! Hier ben ik het dus ff mooi helegaar niet mee eens, hè?! Alle moeite die ik in deze FABULEUZE slag heb gestoken wordt zo, HOPS, van de top-10-tafel geveegd! Waarom niet rustig laten staan tot de slag vanzelf uit de top-10 zakt?! Wat een waardeloze aanpassing! Echt slecht... ” Eigenlijk precies zoals aangegeven is het niet echt waardig om in een dergelijke uni de drempel op 100 mil te houden. Zeker, de slag zou vanzelf "verdwijnen", maar we zagen a…
-
Quote from Hitsugaya Toushiro: “Dit is intern besloten na een discussie tussen meerdere mods, die toevallig ook spelers zijn met leuke vloten en regelmatig wel een top10 notering hebben kunnen bijschrijven. Dit met het oog op 'overzicht' ( 50 pinned topics in de eerste week en daaronder 2 'normale' 20% slagen). En ook wilden we niet hetgeen gaan doen wat .org wél heeft gedaan. Dat is de topics van voor de merge van alle uni's bij elkaar brengen. Afgewogen wat de laagste top10 notering was in doe…
-
[TOT: 297.691.000] De Gymjuf [LOST] vs. Bordeaux Dog [REP] (A: 59.129.000, D: 238.562.000)
odlaw - - Hall of Fame
PostJA! HALLO?! Hier ben ik het dus ff mooi helegaar niet mee eens, hè?! Alle moeite die ik in deze FABULEUZE slag heb gestoken wordt zo, HOPS, van de top-10-tafel geveegd! Waarom niet rustig laten staan tot de slag vanzelf uit de top-10 zakt?! Wat een waardeloze aanpassing! Echt slecht...
-
[TOT: 5.754.453.000] Straatveger [LoT] vs. Kraai [GZV] (A: 1.688.328.000, V: 4.066.125.000)
odlaw - - Rustplaats
PostHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA!!!!! Wat een dropl..! Komt bij mij met enige regelmaat wat broodkruimeltjes jatten, gewoon om te sarren... Niet dat ik mij daardoor al te veel uit het veld laat slaan, al heb ik wel 2 verplaatsingen gebruikt om wat planeetjes veiliger te leggen (2 vd 3 niet meer innerstelsel), vanmiddag kwam hij nog weer wat spulletjes jatten... 1 tikkie tegen en meneer kruipt huilend weer de…
-
odlaw - - Hall of Fame
PostQuote from paul-maximilianus: “Leuk je hier ook weer te zien odlaw, prettige slag al verlies je veel lg op die kl lasers.... doe mij maar 5000 zware gevechten ipv die 15 k lg. ” Nou ja... dit was alle vloot die ik nog over had uit Ursa, dus ik kwam er sowieso niet de eerste keer door. Had geen werfboosters ook, dus ach... beetje aanrommelen en een leuke winst er uit gesleept.