Search Results
Search results 201-220 of 260.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Nieuwe Solo Top 10 [TOT: 634.994.000] Courage [ACTIVITY] vs. renegade vesta (A: 61.250.000, V: 573.744.000)
rcthans - - Rustplaats
PostLekker Courage! Mooie winst, en door deze post heb ik het kerkhof van deze slag gespot
-
[TOT: 494.089.000] Rcthans [DEATH] vs. Onerzease (A: 15.035.000, V: 479.054.000)
rcthans - - Hall of Fame
PostIemand was in slaap gevallen denk ik Jammer en succes met rebuilden @onerzease De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-03-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Rcthans [DEATH] ________________________________________________ Reaper 4.444 Interceptor 6.666 Slagschip 6.666 _________________________________________ Verdediger Onerzease ________________________________________________ Klein vrachtschip 5 Groot vrachtschip 292 Licht gevechtsschip 921 Zwaar gevechtsschip 200 Kru…
-
[TOT: 336.974.000] Rcthans [DEATH] vs. jacqi [ELR] (A: 1.000, V: 336.973.000)
rcthans - - Hall of Fame
PostAndere slag Na de slag hierboven ook de rips weer eens uitgelaten op een andere planeet van Jacqi. Helaas vergeten de spio sonde van het vertragen terug te trekken De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-03-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Rcthans [DEATH] ________________________________________________ Ster des Doods 201 Spionagesonde 1 _________________________________________ Verdediger jacqi [ELR] ________________________________________________ Klein vrachtschip …
-
Heb jacqi vaak gespot toen hij nog speelde, het was me totaal niet opgevallen maar hij was vandaag opeens inactief geworden. Kreeg hierover een berichtje van "Chief Galaxy" dank daarvoor, daarna was het even rekenen en moest 300 stelsels vliegen maar toch weer een mooie slag! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-03-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Rcthans [DEATH] ________________________________________________ Bommenwerper 3.933 Klein vrachtschip 1.611 Vernietiger…
-
[TOT: 614.998.000] Tripeltje [B-S] & Ghoulas [B-S] vs. Guerilla [KOEK] (A: 102.312.000, V: 512.686.000)
rcthans - - Rustplaats
PostGoed bezig jongens! Mooie slag.
-
Quote from Unleasher: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “Waarom doe je dan niet gewoon normale handel tussen spelers? Als je in een uni als Kallisto kristal zoekt, dan mag je wel het maximale aanbieden binnen de toegestane handelsratio's Metaal naar kristal ( 2 / 1 ) Deut naar kristal ( 2 / 1 ) Sta je hoger dan degene waarmee je handelt, dan mag je meer geven middels pulling. Wanneer je marktplaats gebruikt, zal sowieso 1 van de 2 een tax moeten betalen, wat je ook in overweging zal moeten nemen. …
-
Het kan niet op, heb deze vloot vaak gespot maar Mentale was fanatiek en altijd aanwezig. Ik kwam thuis van mijn werk vannacht en tot mijn verbazing lag zijn vloot er gewoon en nergens een tijd. 20 min op deut gewacht, en toen 17 min nagelbijten maar hij lag waarschijnlijk lekker te slapen. Met naraids erbij zelfs over de miljard winst, dat is voor mij ook de eerste keer! Ook nog eens 11K LG in mijn aanvallende kerkhof! Mentale, jammer man! Hoop dat je lekker blijft spelen. Succes met rebuilden!…
-
He Hallo, Ik wil graag weer ontdekker worden, helaas beheert mijn lieftallige vriendin mijn geld en zit ik al aan mijn ogame spending limiet deze maand (25 euro) Ik kwam er vandaag achter dat je op de marktplaats ook een aanbieding kunt maken voor items en daar GS voor aan kunt bieden, aangezien ik geen idee heb of iemand me hiermee uit de brand gaat helpen, en ik bij geen gegadigde al 15% kwijt ben wil ik eerst hier een deal maken, en het dan via de marktplaats afronden. Ik zie op de grondstoff…
-
[TOT: 384.802.000] Rcthans [DEATH] vs. Consul Dorado (A: 30.069.000, V: 354.733.000)
rcthans - - Hall of Fame
PostToch wat gevonden vannacht, moest flink wat vloot sturen, had geen lanx. En er lag een speler met een grote vloot naast, maar die heeft me niet gespot gelukkig @Lord Cassini bedankt voor de stress, zonder dat je het zelf wist @Succes met rebuilden voor de andere partij. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-03-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Rcthans [DEATH] ________________________________________________ Bommenwerper 3.847 Reaper 3.227 Slagschip 11.320 Interceptor…
-
Overigens stond ik op het punt om weer van generaal naar ontdekker te switchen. Maar heeft daarmee wachten vandaag toch een vlootkerkhof van 90 miljoen opgeleverd en die moet dus nog bij de winst opgeteld worden
-
[TOT: 406.773.500] Rcthans [DEATH] vs. Kingkong [Spartans] (A: 0, V: 406.773.500)
rcthans - - Hall of Fame
PostAccount is vergeven aan een ander, 2 maand geleden. Op een paar keer een berichtje met wat tips na heb ik er niks mee te maken, en neem ik hem gewoon mee in mijn spio rondes Het enige dat je me kwalijk zou kunnen nemen, is dat ik uit de mensen die het account wilden hebben niet de meest ervaren of fanatiekste speler heb uitgekozen
-
Mijn grootste slag op ogame.nl ooit, wel met een beetje een dubbel gevoel. Toevallig een paar dagen geleden aan de praat geraakt met Renegade Vesta en wat gebabbeld over het spel en real life. Leuk gesprek, en een leuke speler. Dat ik hem nu spotte kwam niet door een spio ronde, maar omdat ik hem weer een bericht wou sturen, en dat via de melkweg deed. Ik zag maan activiteit en nergens anders. Ik moest 20 min wachten op deut, en in die tijd heb ik een soort innerlijke discussie gevoerd met mijn …
-
[TOT: 25.396.000] Yeti vs. James T Kirk [TGW] (A: 2.643.000, V: 22.753.000)
rcthans - - Hall of Fame
PostNice, welkom bij de club!
-
Quote from paul-maximilianus: “Volgens mij is spioraiden al in 2006 uitgezet. Ik heb Yakini gespeeld maar kreeg mijn RSI van 10 jaar geleden weer terug, dus gestopt toen. Als je snel deut nodig hebt kun je een bak spioos er heen sturen en na verschroten voor 75% met een kristalhandelaar omzetten in deut. Kost wat Dm maar je kan aanvallen. ” Helaas zit ik in Kallisto, en is die creatieve oplossing dus niet meer mogelijk. @Hitsugaya Toushiro Bedankt voor je informatieve verhaal. Ik ben ook wel ben…
-
[TOT: 117.826.000] Rcthans [DEATH] vs. Kingkong [Spartans] (A: 85.000, V: 117.741.000)
rcthans - - Hall of Fame
PostHet verdriet om de verloren IC is groot De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-03-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Rcthans [DEATH] ________________________________________________ Interceptor 5.555 _________________________________________ Aanvaller Rcthans [DEATH] ________________________________________________ Interceptor 1.111 _________________________________________ Verdediger Kingkong [Spartans] ________________________________________________ Klein vrachtschi…
-
[TOT: 406.773.500] Rcthans [DEATH] vs. Kingkong [Spartans] (A: 0, V: 406.773.500)
rcthans - - Hall of Fame
PostDe rips toch weer uitgelaten De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-03-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Rcthans [DEATH] ________________________________________________ Ster des Doods 200 _________________________________________ Verdediger Kingkong [Spartans] ________________________________________________ Klein vrachtschip 7.152 Groot vrachtschip 4.920 Licht gevechtsschip 26.169 Zwaar gevechtsschip 317 Kruiser 39 Slagschip 59 Kolonisatieschip 13 Spionagesonde 766 …
-
Ik had het account in Mensa overgenomen, leuke uni en een stuk meer spelers en activiteit dan we hier op .NL gewend zijn. Ik vind het toch lastig om meerdere uni's tegelijk serieus te spelen en dat is zonde van het account. Dus hij is weer beschikbaar! Mensa.EN * 205 * * [NED] King Solomon (517) * * 759.443
-
He Hallo, Ik heb flink mijn best gedaan om info of een oud topic te vinden met de desbetreffende discussie/info maar kon er weinig over vinden. Er is veel veranderd sinds ik ooit begon in uni2, veel is beter, toegankelijker en natuurlijk duurder (DM) geworden. Maar wat ik echt mis is de opslag capaciteit van de spio sonde. Waarom is er destijds besloten om dit eruit te halen? Spio raiden interesseert me niet, maar een optie om toch kleinere hoeveelheden GS binnen een paar min aan de andere kant …
-
Rips in mijn hele ogame carierre altijd alleen maar gebruikt zodat ik inner goedkoop en langer kon saven en om maantjes te slopen. Vind het ondingen en ermee vliegen eng haha. Mijn voorganger heeft er flink in geïnvesteerd en 201 rips nooit gebruiken is natuurlijk ook zonde dus vannacht toch maar eens wat GS ermee verdiend. Veilig in lanx ofcourse De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 28-02-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Rcthans [DEATH] ______________________________…
-
[TOT: 145.050.000] Courage [Phoenix] vs. Xsanu [B-S] (A: 21.365.000, V: 123.685.000)
rcthans - - Hall of Fame
Postnice om te horen dat er weer wat mensen terug keren, en fanatiek zijn! Leuke slag!