Search Results
Search results 161-180 of 260.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Hoi, Ik ben na jaren toch weer lekker begonnen met ogamen. Had verzamelaar gekozen om rustig te minen, had niet verwacht dat ik het spelletje weer een aantal uur per dag open heb staan. Vertik het om 25 euro te betalen om te switchen naar ontdekker klasse. Iemand die het rustig aan wil doen en toevallig een account met de goede klasse wil ruilen met mijn verzamelaar? 588.679 (Plaats 84 van 340)
-
Quote from Courage: “Quote from rcthans: “Ik was niet goed genoeg Nu maar in Spica begonnen, is niet meer het spel dat het geweest is ” Snap ik wel.. als je door mij gecrashed kan worden geintje.. had je het account wel gegund ” alle herinneringen komen terug Als mijn officieren in Spica aflopen ben ik hier hopelijk weer weg Nieuwe #1 AGS [TOT: 15.241.718.000] Gabber [ACTIVITY] & Courage [ACTIVITY] vs. Rcthans [DEATH] (A: 2.433.413.000, V: 12.808.305.000) Nee even on-topic. Ik snap Klapstoel wel…
-
accounts.
PostIk heb trouwens precies hetzelfde meegemaakt met mijn Kallisto account. Na mijn crash was ik het 2/3 maand helemaal zat en heb ik niet meer ingelogd. In de tussentijd is er een merge geweest, en ik log de dag na het verstrijken van de merge keuze deadline in en weg account. Ook via support ticket bij een duitse tech support terecht gekomen en te horen gekregen dat ze niks konden vinden. Toen was ik er klaar mee, maar nou een jaar later zonder account baal ik er toch echt wel van. Zeker 500 euro …
-
Quote from fearlessz: “Misschien een tipje! Gebruik mmorgp ogame (mmorpg-stat.eu/pilory.php?pays=14&univers=_142) Daar zie je links pillory staan, klik de totaal lijst aan en daar staat alles wat wilt weten. * Banned universe Polaris [nl] DATEIDPLAYERSPOINTSPOSITION * 06-02-2021 * 100113 * Governor Flyby * 3 672 293 * 1 * 1 Banned ” Thanks, kende de tool wel, maar niet dat ze daar ook bans onderscheppen. Helaas nog geen info wat hij verkeerd deed
-
Quote from Koekje: “Waar is die speler met zijn 2 miljoen punten naartoe? ” Vroeg ik mij ook al af, maar aangezien hij na 3 uur open uni al 1,8 miljoen punten had en daarna opeens niet meer zo snel ging dacht ik al dat er iets niet klopte. Vroeger hadden we toch gewoon een ban lijst en kon je zoiets opzoeken, waarom is dat überhaupt verdwenen?
-
Hoi Toeter, Naar aanleiding van het verliezen van mijn kallisto account. Ben ik opzoek naar een account. Bericht uit het merge topic Quote from Rcthans: “ik kan me ook echt niet voorstellen dat een account waar nog een boel gekochte DM op staat. Waar 100'en uren en euro's in geïnvesteerd zijn afgelopen 20 maanden zomaar verwijderd is. Die 1 MB aan data die je daarmee bespaart als host is toch verwaarloosbaar. Ik verloor 10 miljard vloot een paar maand terug. Ik ben hier actief sinds 2006. Na een…
-
Ik kan me ook echt niet voorstellen dat een account waar nog een boel gekochte DM op staat. Waar 100'en uren en euro's in geïnvesteerd zijn afgelopen 20 maanden zomaar verwijderd is. Die 1 MB aan data die je daarmee bespaart als host is toch verwaarloosbaar. Ik verloor 10 miljard vloot een paar maand terug. Ik ben hier actief sinds 2006. Na een crash ben ik even een paar maand genezen. Wat het ook nog eens spooky maakt, gister nacht in bed had ik na 3 maand opeens ogame in mijn hoofd. Mijn inlog…
-
@Woozy Ticket heb ik al gemaakt. Daar hoorde ik dat het account verloren is.
-
Lol, 30 dagen niet ingelogd. Stond nog dik 100 euro op het account. Maar account is verloren. Tot zover mijn ogame bestaan, het ga jullie goed.
-
Ik ben een tijd weg geweest. Is mijn account in kallisto nou verloren? Edit* kerkhof uni, en heb een ticket aangemaakt.
-
Nieuwe #1 AGS [TOT: 15.241.718.000] Gabber [ACTIVITY] & Courage [ACTIVITY] vs. Rcthans [DEATH] (A: 2.433.413.000, V: 12.808.305.000)
rcthans - - Hall of Fame
Postmooie slag heren. Ik sliep:(
-
[TOT: 4.750.488.000] Courage [ACTIVITY] vs. EKSTER76-NL [Jigsaw] (A: 684.494.000, V: 4.065.994.000)
rcthans - - Hall of Fame
PostNoh nou word het echt tijd voor actie, ik was zo trots op mijn nummer1 spot. Mooie slag, en wat een sicke winst
-
[TOT: 459.511.000] Rcthans [DEATH] vs. Bonsai [TUD] (A: 74.584.000, V: 384.927.000)
rcthans - - Hall of Fame
PostUit mijn winterslaap ontwaakt, ally genoten zijn fanatiek en daarom toch maar weer eens een rondje spioneren. Het wordt wel echt tijd voor snellere recs, Bonsai kwam 15 min voor mijn recs aankwamen online en heeft nog een kleine 20 miljoen kunnen ruimen. GLRB @ Bonsai. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-07-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Rcthans [DEATH] ________________________________________________ Reaper 4.186 Licht gevechtsschip 33.333 Slagschip 9.999 Inter…