Search Results
Search results 301-320 of 402.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Discussiedraadje: Ingame polls voor het wijzigen van de specificaties van een universum
Legend.bdr - - Algemeen
PostHelemaal top en eindelijk mijn x7 eco weer terug, maakt het spelletje een stuk leuker!
-
Ghehehe.. Goed bezig! Jij ook flugel! Meer van dit hf met de winst
-
Herken de Ogen!
Posteen *knip* ~Red Dragon @ 09-12/21:29 - Nee, wat het wel is, is ongepast taalgebruik en hiervoor ontvang je een waarschuwing
-
Muhahahaha.. helemaal worden vermeld in een slag xD Goed bezig dames, doe dat dan gelijk Niet te veel doen want anders kan ik niet meer zeiken! hf met de winst. Gl @ rb def Groetjes van de 7wci7lc.jpg
-
[TOT: 452.102.000] JamesCameron [Playbook] vs. RenRunJewelria [ESA] (A: 5.075.000, V: 447.027.000)
PostLekker bezig James! Als hij het ziet, dan had hij mijn vrachters in cygnes wel een keer geprakt. Fijne winst weer! Gl @ rb def
-
maankans saven.. te grappig, maar dat zullen jullie wel niet zien xD dikke monster hit dames.. op naar meer.
-
Quote from Kaj: “Quote from Legend.bdr: “En btw.. Eindbaas.. Je kan beter je naam veranderen in volleluierbaas als je zelf niet durft te blazen? ” Nee ik denk dat ik het toch even op Eindbaas hou maar bedankt voor de suggestie :huggle:Ik heb vroeger vaak zat maantjes geblazen, maar tegenwoordig hou ik de nachtjes voor waar ze voor gemaakt zijn: slapen Gelukkig zijn er nog wel jongere zielen onder ons die wel nog al de energie en het enthousiasme hebben om 's nachts actief te zijn. En moest TDR e…
-
Gewoon zelf die manen blazen.. als je zelf genoeg gs hebt kan je vast wel 100 rips bouwen en naar elke maan wat runs sturen als TDR ligt te pitten? Hij zal vast en zeker ook wel eens slapen En btw.. Eindbaas.. Je kan beter je naam veranderen in volleluierbaas als je zelf niet durft te blazen? (zie die naam ook in de originelepost?)
-
[TOT: 12.149.716.000] BlackHawk [Playbook] & Klapstoeltje [Playbook] & Hitsugaya Toushiro [Playbook] & JamesCameron [Playbook] vs. fire rain (A: 1.956.617.000, V: 10.193.099.000)
Legend.bdr - - Rustplaats
PostQuote from fire rain: “deut naar een willekeurige maan van me sturen wachten op de gs door lekker op de bank zitten in slaap donderen en dan wakker worden zonder vloot ” Slaap maakt meer kapot dan je lief is Lekkere slag en heerlijke winst dames hf ermee. Gl @ rb Fr
-
Matige defbashes worden gepost als helden slagen.. Kunnen jullie ook wat anders of zitten jullie vast geroest? hf met de winst.
-
Quote from Zippy: “King, ingame ook al gezegd: beetje slechte verliezer door te dm'en op def, maar dan hadden we die spio maar moeten sturen... Lanx maakt toch lui Hf met de maan! ” Beetje slechte verliezer door jullie eigen fout op hem af te schuiven xD Jammer van de hit, maar hij had andere plannen blijkbaar Gl @ rb allemaal.
-
Goed bezig ouwe rellert! hf met de gsjes Gl @ rb
-
hahaha.. zonder dm is het makkelijk te doen xD En het is wel zwaar om zo'n machtige vloot opnieuw te bouwen. Succes in je volgende uni's. Je zal vast niet lang blijven in een uni.
-
Dagomzetten raiden xD Sommige krijgen meer en meer vloot, maar blijven nog steeds klein denken. Gewoon slopen James hf met de winst.
-
[TOT: 5.627.998.000] Straatveger [LoT] & Scaapiee [FREE] vs. kale [REP] (A: 966.304.000, D: 4.661.694.000)
PostLekker hitje en winst hf ermee! Gl @ rb
-
defbash[TOT: 5.228.905.000] Chizo [Ho-Er] vs. Nooitgenoeg gepoetst [DEMA] (A: 150.625.000, V: 5.078.280.000)
PostQuote from tooms: “@Legend.bdr vriendjes ” Straks wordt er weer geknipt Ot: nog steeds, hf met de slag
-
defbash[TOT: 5.228.905.000] Chizo [Ho-Er] vs. Nooitgenoeg gepoetst [DEMA] (A: 150.625.000, V: 5.078.280.000)
Postknip ==Yoshi [10-11-2018 18:07] warn voor bespreken van functioneren van een teamler
-
PostIdd, die tag.. knip Wat voor een raar account is dat geworden zeg... knip Onze ally naam (drugged up bastards) DuB in u10 mocht niet en knip als allytag mag wel? ==Yoshi [10-11-2018 17:03] knipje voor ongepast taalgebruik,
-
Postlol, als ik je defence zie bouwen kan je me weer verwachten.. Jammer dat het nodig is om spelers te bedriegen die je al alles geven.. blijkbaar let niemand op die nietjes en kan je alles rustig aan slopen.. dreigen lijkt me niet meer nodig als je niet gesloopt kunt worden.. staat best lame. hf met de slag.