Search Results
Search results 361-380 of 402.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Forum dood maken??
Legend.bdr - - The Docks
PostBolder heeft wel een punt.. Niet iedere go heeft dezelfde inhoud en geeft een warn terwijl er niets aan de hand is. Ik ben geen fan als het om dat constante getroll gaat en dan liggen we wel eens overhoop , maar het al zo lege forum waar soms normaal een lolletje wordt getrapt, zijn er bepaalde go's die direct warns uitdelen en vinden dat zij gelijk hebben omdat er een waarschuwing over het on topic blijven is geweest.. "on topic", 'off topic".. Als bolder en ik op de manier zoals wij vaak tegen…
-
Global Chat
Legend.bdr - - The Docks
PostIngame hoef ik niet een chat te hebben dat je met iedereen kan chaten, dat is mijn standpunt dan. Voor groep chatten moet je naar discords (of anders) gaan, dat hebben ze ervoor op gezet en kan je makkelijk met al je ags partners praten..
-
Global Chat
Legend.bdr - - The Docks
PostSkpye is ook erg handig voor gesprekken, de meeste mensen hebben wel skype en een chat groep (typen, msn) is zo aangemaakt.. Er is discord, door de spelers, voor de spelers... als je dat wilt, maar skype is toch wel het handigst (voor mij dan)
-
Jij moet in de spiegel kijken.. Jij zegt "baby" tegen mij op mn dashboard, wall of hoe dat ook heet en dan zeg jij dat ik op jou gericht ben.. hahaha.. Jou inbreng in dit topic is dat je liever niet wil hebben dat vm abuse wordt aangepakt. Logisch met jou speelwijze, maar je bent niet de enige vm hopper, dus denk maar niet dat het alleen om jou draait.
-
Het spel is niet on-gebalanceerd, maar spelers en ally's in de uni. Maanknallen hoort bij het spelletje en als men daar niet tegen kan, dan kan er beter geen aanvals vloot gebouwd worden. Er kan een systeem in het leven geroepen worden dat je 3x in vm kan gaan nadat je net uit vm ben gekomen. Komt beurt nummer 3 aan de beurt, dan ontvang je een bericht dat je op moet letten dat je niet weer in vm kan omdat je er 24 of 48 uur moet uit blijven. Het idee moet gewoon uit gewerkt worden en als meerde…
-
Aanpassing specs universa
Legend.bdr - - Spel
PostNieuwe uni: 7x eco en onderzoek speed, 2x vliegspeed, 60% puin, geen def naar puin. Aanval op actieve spelers uit en er mag alleen aangevallen worden op inactieve spelers (i) en er is geen vm knop.
-
Feature: Wormgat
Legend.bdr - - The Docks
PostNee, dan kan men dus niet meer terug timen. Leuk idee voor miners en spelers die niet aanvallen, maar spelers die wel aanvallen en de tijd nemen om andere spelers te bekijken hoe zij het spel spelen en saven, voor die groep wordt het onmogelijk gemaakt om iemand te timen. Er zijn veel manieren om te saven en veilig ben je nooit, maar je kan het risico verkleinen.
-
Quote from JamesCameron: “Beetje concreter jongens... jullie stellen allemaal mooie dingen voor wat betreft vmode hoppen voor de .nl servers... maar gaan die vmode regels niet op alle servers gelden? Zo ja, hoe zit het dan op de servers waar het niet dood is? Zoals ik heb aangegeven in het voorbeeld hierboven is geen enkele middelmatige vloot meer veilig en anders is het account onbespeelbaar. Zo nee, denk je dat GF specifiek iets gaat doen aan een ergernisje van een kleine server als .nl? Ik de…
-
Quote from Bolder: “Quote from Lord: “Algemene waarschuwing De discussie roept bij voor- en tegenstanders al jaren emoties op, dus laten we de discussie algemeen houden en geen vingertjes wijzen. Momenteel is de v-mode as is, dat betekend dat het huidige gebruik mag worden ingevuld zoals ieder dat wil/nodig acht. Indien de discussie doorgaat op persoonlijke gevallen, zal ik het topic moeten sluiten. Graag de discussie dus voortzetten op de inhoud van v-mode en hoe dit mogelijk kan worden bijgest…
-
Quote from Bolder: “Quote from swami_dude: “ben het met je eens dat het waarschijnlijk niets gaat worden met dit idee. Verder zijn vmode hoppers natuurlijk wel het uitschot van de community en kun je er weinig tegen doen, hoogstens zo hard mogelijk bashen terwijl ze on zijn. ” Mss zijn de swamidude's wel het uitschot, mja, je moet ook enige hersencellen meer hebben als een swami om te begrijpen dat vmode ook een ander doel heeft ” Welk ander doel? Spelers die een paar uur uit vm blijven en daarn…
-
Quote from Bolder: “Quote from Legend.bdr: “Dus ja, je reactie is vrij kansloos, zeker als je er nog een keer op gaat reageren, maar zo zit je in elkaar. ” Hoort wie het schrijft, de meest kansloze gepensioneerde player of all times.. Leuk, nieuwe uni !! ” Die bolder.. Helemaal gefixeerd op mij.. klein mannetje ben je ook, wil je een aai over je bol, mis je die? Is dit de enige aandacht die je nog krijgt in je leven? Op verschillende forums mensen uit hun tent proberen te lokken en dan holder de…
-
Quote from Alpatsjino: “Wat is er, zit je tampon weer dwars? Word altijd geroepen om een boycot bla bla, maar dat gebeurt toch nooit. Je hebt altijd weer genoeg mensen die hun portemonnee willen trekken om een een paar puntjes boven anderen te staan, en zo herhaalt dezelfde cyclus zich de hele tijd weer. Groot gelijk dat GF deze uni's zo snel opent, lekker makkelijk cashen En dus, is in die zin roepen om een boycot kansloos ” je hoeft er niet op te reageren. Dus ja, je reactie is vrij kansloos, …
-
Quote from Alpatsjino: “Quote from Legend.bdr: “Alle huidige spelers kunnen ook gewoon de boel boycotten! Niet beginnen in nieuwe uni's tot ze met een idee over een merge komen? Laat ze maar voelen dat gf afhankelijk is van jullie.. ” Kansloos met een hoofdletter K.Maar dat weet je zelf ook wel mag ik aannemen. Prima, weer een uni erbij. Kan er niet wakker van liggen ” Je reactie is vrij kansloos idd, maar zal je wel niet snappen mag ik aannemen.