Search Results
Search results 81-100 of 402.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Gorilla: “Volgensmij is dit een dikke push hit? Hij komt online recht na de aanval maar haalt geen puin op? Ik denk dat de GO van deze uni hier even een onderzoek moet maken. ” Waarom zou iemand moeten ruimen? Als iemand dat niet doet is het direct push hit? De vraag is, waarom kan kale zo groeien? Tis toch wel bekend dat hij Swami ondertussen heeft ingehaald en de titel fulltime rebuilder ook wel mag krijgen op het forum Lekker hitje weer man Hf met de winst Gl @ rb Kale
-
klein maar fijn Lekker emmert. hf ermee
-
Lekker hoor Doe maar lekker zo doorgaan daar
-
Draadjes idee 3.0
PostQuote from Bolder: “Quote from Gorilla: “Jij geeft mij een warning en dan vraag ik wat ik precies fout deed zodat ik de volgende keer dit niet meer ga doen en dan sluit je de conversatie alsof je een bange schaap bent die weg rent voor de herdershond. ” Pratende aap, zelfs ik begin je zwaar irri te vinden. ” Sjiiiiieeett, dan moet iemand wel hele rare dingen zeggen Mja, warns... soms begrijpt een go het niet en legt ban op, maar wss weet degene die een ban krijgt ook dat in 85% van de gevallen d…
-
[TOT: 3.774.716.000] Zipper [Predator] vs. de peetvader [GZV] (A: 585.485.000, V: 3.189.231.000)
PostGoed verborgen gehouden die vloot zeg :p lekker winstje zippert hf ermee
-
Je moet niets he.. Lekker slagje man Hf met de winst
-
Quote from swami_dude: “Quote from Takeoff: “Uni 12, Uni 6, Electra, Gemini, Zaga (van NL dan) ” Beste uni ooit, niet al je speeluni's. Ik vond Zagadra ook geweldig, maar uni 10 blijft voor mij altijd de legendarische uni, veel van de mensen die ik nu nog tegen kom ken ik allemaal uit die tijd. Uni 10 was niet eens m'n beste uni, niet in rang, niet in slagen, ook de specs waren achteraf niet de beste. Toch heeft die tijd in uni 10 altijd een plekje in m'n hart gehouden. Was toen natuurlijk ook t…
-
[TOT: 833.381.500] Anunaki [B C] vs. Twisted [Bananana] & Jenske03 [Bananana] (A: 670.025.000, D: 163.356.500)
Legend.bdr - - Rustplaats
PostQuote from Gorilla: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “Netjes gedaan. ” Kun je over jou slagen niet zeggen. Mooie slag gedaan ” Lastig he nadenken, hij heeft geen slagen gemaakt, dat heeft iemand anders gedaan. Je getrol beter formuleren, dan raakt het mss iets. Lekkere slap
-
Lekker snel gedaan en yw man, thx voor de deutjes Gl @ rb tyrion
-
Yes sir, dat was in u10. Goeie ouwe tijd
-
[TOT: 78.116.152.000] he-man & Apollo vs. AsschenSukar [WOM] (A: 13.971.732.000, D: 64.144.420.000)
PostOok schattig slagje, lekker dames Hf met de winst. Ass, Gl @ Rb
-
Ind0 ook nog wat mee pakken.. lekker pik Ouwe spelert, leuk dat je er nog zit hf met de winst
-
Ik wil de reactie wel eens lezen van iedereen.. Kom op Dames, waar zijn jullie.. geef ons leesvoer. Lekkere slag ook weer hoor Gl met alles Edit: nieuwe solo no1.NL Gratz
-
wat een gsjes hebben de meeste ook bij zich.. man man man.. Zo in 1x van grote man naar, Kleine jongen Gl met alles
-
Nu weten jullie hoe trucker zich voelde
-
wat een winsten.. man man man man man man man.. 2 accountjes liggen helemaal vol met gs xD
-
Wat een lelijke uni zeg xD Eerst trucker en nu anderen.. Daarom is het zo belangrijk om niet zomaar iedereen aan te nemen in een ally. Heb er van genoten man Gl met wat er verder gaat gebeuren.
-
[TOT: 13.266.697.000] Admiral Adama vs. The Script [TROL] (A: 2.565.568.000, V: 10.701.129.000)
PostGaat die weer! Lekker hitje Hf met de winst
-
Jammer dat die leeg is, maar lekker hitje en winst man