Search Results
Search results 181-200 of 262.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Het is algemeen bekend en duidelijk aangegeven waar je de zaken omtrent scripts/addons kan vinden. Dit is niet onze taak om het bekend te maken. Daarnaast is het gebruik er van altijd voor het risico van de speler. Zaphod, helaas niet eens delen, origin coma zegt niet toegelaten dan is het helaas voor ons allemaal niet toegelaten. Het enige waar we op kunnen hopen is dat die legal issues snel verholpen zijn. Tot dan moeten wij net als jullie braaf dit volgen.
-
Ik weet het is een 'kut' antwoord deurwaarder maar ik weet niet of ik in mag gaan op bepaalde delen.. Een GO is een mens en we hebben stuk voor stuk een andere grens, zoals terecht aangegeven wordt zal de ene 2x waarschuwen en de ander 3x. Als je denkt dat een warn beter past dan is het altijd verstandig om met de GO in gesprek te gaan. Het probleem zit hem er in dat de ene bashing de ander niet is. Stuur jij 7x een aanval ergens op en haal je met die laatste 1k gs op dan zal je sneller een warn…
-
Er zijn altijd zaken waar je direct een ban voor zal krijgen en andere waar er eerst een warn komt. Dit is iets wat vast staat. Wat er wel gebeurt dat met veel zaken er eerst een bericht vanuit de GO gaat om de speler om uitleg te vragen of deze ergens op te wijzen. Het erop wijzen gebeurt standaard, waar het hier om gaat en dat wij niet blijven herinneren is dat op een gegeven moment dat houdt het waarschuwen op. Dan wordt er ook voor de zaken waar eerst gewarnd voor wordt een ban gezet. Dus wa…
-
De lobby 2.0, nu wel met accountruil optie misschien ?
-
Spelbederf
PostIk denk dat je nu er veelste makkelijk er van uit gaat dat het team elkaar het hand boven het hoofd houdt. Natuurlijk is communicatie binnen het team makkelijker dan een gemiddelde team speler communicatie. Maar om je geheugen te verfrissen heb ik ipv een waarschuwing gewoon een ban gehad toen ik mordecai meer dan 6x hitte na 23u van de eerste slag. Dit melde ik zelf overigens zelf bij de sgo. Als er een reden is om een teamlid aan te pakken dan wordt dat ook gedaan. Wat het wel is dat er harde …
-
Spelbederf
PostHet gaat er niet om of je vm hoppers nodeloos mag bashen, in extreme gevallen (daar is het woord weer extreem) mag het niet. Het gaat er om heel veel zaken die vaak een combinatie zijn van raiden, bedreigingen, maanblazen, ipr ect. Ook wordt meegewogen of de aangevallen persoon zelf een aandeel heeft in alle ongein. Als ik me niet vergis is dat wat je bij reformed ziet en waar hij op doelt. Tevens is dat ook het geval tussen nick en mij en daar lag de aanloop in het feit dat hij alliantie genote…
-
Spelbederf
PostZaphod zo te horen ben je ook net als meneer zelf de originele reden vergeten aangezien hij al hopte voordat wij aan de stok kregen. Voor de rest als jij het team wilt veranderen kan je solliciteren voor het go-schap. Ik zie er naar uit om je te verwelkomen en dan zal je zien hoe het er daadwerkelijk aan toe gaat. Of staan de beste stuurlui aan wal? Je mail mag naar Wish2die@ogame.nl en Queen_sylvia@ogame.nl.
-
Spelbederf
PostNick ik ga er niet op in omdat ik mij niet tot jouw niveau ga verlagen, immers hoef ik geen forum ban en dan ga ik geen nieuw account aanmaken. Daarnaast zou het offtopic zijn. Voor de rest swami en voor de overige geïnteresseerden, het gaat zoals wish aangeeft om extremen. Heb je er twijfels over is het verstandig om je go/sgo om advies te vragen.
-
Spelbederf
Postzonder achtergrond ja met valt het wel mee.
-
Spelbederf
PostSwami het is ongeveer hoe het gezegd is, het gaat om extreme gevallen. Als jij in een tig eco uni speelt zal er sneller weer een mooie raid liggen, in dat opzicht ben je dus gewoon veilig. Daarnaast als je twijfelt over iets dan kan je de go/sgo van die uni vragen hoe die er naar kijkt omdat wij elk geval afzonderlijk moeten beoordelen. Volgens mij speel je in 1 of meerdere van mijn uni's en ik heb tot nu toe geen problemen gezien met je manier van spelen .
-
Mogelijk bug?
PostAls het terugkomst is kan er ook een verschil inzitten als er een vertraging of versnelling vanuit de expeditie zelf komt.
-
Het zal doorgegeven worden, bedankt voor het melden.
-
Fearlessz
Knigge - - Ex teamleden
Postwelkom fearlessz en ja succes met mij i guess
-
Feature: Wormgat
PostHet probleem dat je zelf aankaartte dat vooral de sterkere profiteren van een mogelijke aanpassing van de VM komt hier ook weer terug. De enige die hier voordeel aan hebben zijn degene die al moeilijk te crashen zijn door grote vloten. Het is leuk bedacht maar plaatsing terugtimen moet altijd blijven kunnen.
-
Quote from swami_dude: “Echter de meeste vmode hoppers zijn dan ook nog eens van die misselijke mannetjes die juist wel def bashen zonder goede reden. Precies de reden waarom Takeoff dit topic aanmaakt. Te bang om zelf te vliegen op de top 50, te bang om zelfs maar uit de vmode te blijven, maar wel af en toe irritant de satjes weg bashen bij mensen op dingen waar normaal niemand op vliegt. Dat laatste maakt deze vmode hoppers helemaal irritant, buitenproportioneel veel van hen vliegen ook nog vo…
-
Als je nu 1x speed gaat aanpassen naar hoger in u3 of Quantum ga je een exodus krijgen onder spelers. Dit zijn de spelers die vaak heel bewust gekozen hebben voor die 1x speed. Immers is er tijdens verschillende merges een keuze geweest waar de spelers heen wilde. Ik meen me te herinneren dat Quantum zo geliefd was dat de max aan accounts dat er heen mocht gaan omhoog gegooid is door die keuze. Als je op een hogere speed zou willen spelen dan heb je daar alle kans toe gehad (m.u.v originele u3 s…
-
Tegen het abuse van vakantiemodus kan worden opgetreden, echter zijn de gevallen die je noemt niet te rekenen als abuse. Als je weet dat de tegenpartij een aantal mensen in vm heeft die vloten hebben, hou er rekening mee. Waarom zouden die mensen de vloten niet mogen gebruiken om een alliantiegenoot te helpen en vervolgens weer in vm gaan omdat ze geen tijd/zin hebben in het spel? Daarnaast is de wraak optie er zeker wel, maar als je halters niet terugtimed is het lastig. Voor dit soort gevallen…