Search Results
Search results 161-180 of 262.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 345.105.000] Queen Elsa [TROL] vs. Senator Stardust [rechters] (A: 7.625.000, D: 337.480.000)
Knigge - - Hall of Fame
PostHet is wel heel makkelijk. On 23-10-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Queen Elsa [TROL] ________________________________________________ Destroyer 20.000 _________________________________________ Defender Senator Stardust [rechters] ________________________________________________ Large Cargo 100 Solar Satellite 258 Battlecruiser 1.071 Rocket Launcher 42.271 Light Laser 21.144 Heavy Laser 2.352 Gauss Cannon 792 Ion Cannon 725 Plasma Turret 491 Small Shield Dome 1 ______…
-
#turtlenisstom #behalvewazzijnturtle
-
[TOT: 2.587.451.000] Queen Elsa [TROL] vs. Eresjkigal (A: 256.625.000, D: 2.330.826.000)
Knigge - - Rustplaats
Post~HT @01-04 | Moved naar Rustplaats. Niet langer een top10. Het houdt niet op, niet vanzelf. Ik vermoed dat de 1x speed check momenten nog wel meer slachtoffers gaan creëren. On 23-10-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Queen Elsa [TROL] ________________________________________________ Destroyer 100.000 _________________________________________ Defender Eresjkigal ________________________________________________ Large Cargo 7.000 Light Fighter 61.525 Heavy Fighter 12.500 C…
-
[TOT: 2.219.538.500] Yoshi [JIGSAW] vs. Hilly [40 plus] (A: 265.568.000, D: 1.953.970.500)
Knigge - - Rustplaats
PostHoppa, een mooi begin Yoshi
-
[TOT: 90.440.000] Queen Elsa [TROL] vs. somebody (A: 7.650.000, D: 82.790.000)
Knigge - - Hall of Fame
PostWel fijn als je niet naar Pega durft dat je alsnog dit account uit vm haalt. Tot de volgende keer. On 23-10-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Queen Elsa [TROL] ________________________________________________ Battlecruiser 50.000 _________________________________________ Defender somebody ________________________________________________ Large Cargo 1.000 Espionage Probe 500 Solar Satellite 888 Rocket Launcher 13.892 Light Laser 6.657 Heavy Laser 730 Gauss Cannon 76 Plas…
-
Zoals de meeste ondertussen doorhebben is de slag afgekeurd. De betrokken mod zal de slag t.z.t. verplaatsen.
-
Dat heeft er mee te maken omdat .org al veel eerder om veranderingen gestemd heeft, deze uitkomsten waren al lang en breed bekend. Dus is een merge een mooi moment om deze door te voeren omdat er toch al 'speciale' dingen gedaan moeten worden. Kritiek op de merge is logisch maar zorg in ieder geval wel dat de kritiek juist is.
-
De merge, En nu?
PostIk denk dat je vergeet dat GameForge geen accounts delete, wat Jillian zijn probleem is dat hij beide accounts in Zagadra wilt hebben omdat die uni minder dood is/wordt dan Wasat. Het is dus een waste om het account naar Wasat te mergen er vervolgens nooit meer iets mee te doen. Dus hij wordt gedwongen om een keus te maken tussen zijn ideale Vega account of zijn andere account in Zagadra, beide met DM. Dus als Jillian zijn account verwijderd verliest hij zijn DM, het zou chique zijn van GameForg…
-
De merge, En nu?
PostZou niet werken, in de AGV hebben ze dit soort ongein afgedekt..
-
Hitsugaya Toushiro
Knigge - - Ex teamleden
Postwelkom terug en succes met de trial
-
Wish2Die
Knigge - - Ex teamleden
PostWerkpaard
-
Zoals terecht vermeld wordt is het spioneren 2 seconden voor de slag verboden en valt het onder probing. Dit betekent dat de slag afgekeurd is. De slag zal door de betrokken mod naar de puinhoop worden verplaatst.
-
Reformed, wees niet bang we weten dat het frustratie richting GF is. Zoals gezegd en zoals de meeste die een tijdje meedraaien weten, we kunnen helaas alleen doorgeven en hopen dat er iets mee gedaan wordt. Daarnaast ik weet als voormalig go uit vega hoeveel tijd je in dat account gestopt hebt, ik snap het gevoel. Ik weet niet zeker of het technisch mogelijk zou zijn om bij u3 als exodus en doel te hebben voor degene die een hogere speed willen. Als dat mogelijk is dan kan er misschien nog wel i…
-
Als alles 1x speed was en 1x eco had ik je volkomen gelijk gegeven. Maar aangezien we met speed spelen en de polls een mogelijke verandering kunnen zijn is het niet handig. Bij een merge heb je altijd spelers en accounts die er voordeel aan hebben en die er nadeel aan hebben, dit is kut maar helaas wel waar. Maar zelfs met jouw plan denk ik dat je als vega speler nog steeds in de problemen zou komen tegen uni's die nog veel doder waren dan vega. Ik kijk naar een taurus of een rigel, daarnaast wa…