Search Results
Search results 181-200 of 317.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from fire rain: “vanalles getyped maar fuck het ook maar ga me niet verlagen naar zijn niveau deze kerel snapt er echt helemaal niks van zijn vloot aankunnen nee ik heb gezegd dat hij niet hoeft te saven omdat zn maatje er wel voor zorgt dat er niemand qua vloot punten in de buurt komt van hun maar dat begrijpend lezen blijft een dingetje bij hem er valt geen fatsoenlijk gesprek te voeren met hem dus heb de hoop maar opgegeven ik ga weer lekker verder met mijntjes aanklikken en zaga dood z…
-
Quote from Wil-Krikke: “Quote from Supermercado: “Quote from Wil-Krikke: “bro dit is Playbook!!! lekker gast sloop ze allemaal maar! ” lol, beetje gefrustreerd ofzo?gefrustreerd om jou wou dat ik een leuk acc had had ik jullie allemaal gesloopt! Ja fire sloop ons allemaal maar biggrin.png doe maar stoer in u10 was je net zo stoer als in zaga!! een pannekoek die fleet heb en zich 10 keer laat slopen groetjes van Mafkees!! ” ” will will toch fire heeft net genoeg vloot om te raiden. hij kan ons ni…
-
Quote from L3XX666: “Quote from Barney stinson: “was ipren niet de nieuwe trend van aanvallen dan? krijg regelmatig ipr op me dak voor er een aanval komt vandaar ik dacht ipr aanvallen is de nieuwe trend en modern ” goh vind het niet erg mocht het gebeuren omdat ik mijn vloot etc zou laten liggen dan heb je een hele goede reden voor ipr , maar gwn nutteloos ipr sturen zonder na te denken , zeker na een hoop waarschuwing tja dan zoek je het gewoon op ” ja dan wel ja ik dacht zal het ff vragen hoe…
-
zo dan een 2e bro in een week de fleeters zijn weer bezig xD goed gedaan gambit def glrb
-
Quote from JamesCameron: “Eerst vernoem je je zoon naar me, en dan geef je me niet eens credits voor het spotten??? Pfffff Enjoy de winst ” heb je niet genoeg credits gehad van hem? xD dacht dat er geen veren meer in je gatje paste van de complimenten die je kreeg van hem mooie hit vader klapstoeltje. def glrb
-
een lekkere nachthitje is altijd wel weer heerlijk On 20-07-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Barney Stinson [TRC] ________________________________________________ Large Cargo 1 Light Fighter 5.253 Cruiser 679 Battleship 463 Bomber 14 Destroyer 73 Battlecruiser 201 _________________________________________ Defender Spacemarshal phobos [beta2019] ________________________________________________ Small Cargo 6 Light Fighter 62 Heavy Fighter 49 Cruiser 100 Battleship 37 Esp…
-
Quote from Vliegende Hollander: “fire rain kan beter ze naam veranderen naar: raining tears Leuke hit en winst ”
-
[TOT: 11.597.530.000] Barcode [Playbook] vs. Fire rain [Bro] (A: 2.345.995.000, D: 9.251.535.000)
PostQuote from fire rain: “Tja ga hier niet teveel woorden aan vuil maken meer geluk dan wijsheid Anders ging meneertje morgen weer willekeurig maantjes poppen en lanxen als een gek dus tja de lol is er wel af in zaga ” heb je wel nodig denk ik zomaar pzserxjzpoz.jpg
-
[TOT: 11.597.530.000] Barcode [Playbook] vs. Fire rain [Bro] (A: 2.345.995.000, D: 9.251.535.000)
Postmooie slag ga zo door barretje def glrb
-
Quote from Robbendinho: “Een rookpauze in hyperion? Is hij gecremeerd ofzo? Davy > rest van .nl ” nee ben niet gecremeerd had op werk een gesprek maar meestal duurt dat nooit lang en deze wel en plaats van ik check ff ogame ging ik ff roken en toen ik aan het roken was vond die slag plaats blijkbaar xD zoals ingame gezegd congratz met de slag en rebuilden komt wel goed
-
Quote from Willy: “Quote from Klapstoeltje: “Quote from Willy: “beetje doorbouwen alex, t is nu nog een noobvloot he ” oow dit is bij lange na niet alles hoor xD een schijntje ik heb 650k punten aan vloot dus dit is de helft XD ” Vergeleken bij Xalynth (mijn wereld) is t een peulenschilletje ” is zo'n vloot niet in elke oude uni een peulenschilletje? denk als klapstoel zijn vloot uit zaga haal dat het dan heel leuk kan worden in izar maar das natuurlijk niet mogelijk anders was het te makkelijk …
-
Quote from Wil-Krikke: “Quote from Barney stinson: “Quote from Wil-Krikke: “ja zal strak ook wel lekker gaan strooien met ipr! kijken of reformed daar weer blij van word Quote from Spacefighter: “Quote from Wil-Krikke: “moonblow project nr 1. niemand durft toch wat op nbam! macdrive duurde wat langer! dus een mobile pull duurt iets langer en pas maar op nbam! nbam gaat kapot! kan je ook bij zeggen hoeveel slots je niet gepakt heb ? en spg iprt niet zonder winst ! spg doet het met winst! ” volgen…
-
Quote from Wil-Krikke: “ja zal strak ook wel lekker gaan strooien met ipr! kijken of reformed daar weer blij van word Quote from Spacefighter: “Quote from Wil-Krikke: “moonblow project nr 1. niemand durft toch wat op nbam! macdrive duurde wat langer! dus een mobile pull duurt iets langer en pas maar op nbam! nbam gaat kapot! kan je ook bij zeggen hoeveel slots je niet gepakt heb ? en spg iprt niet zonder winst ! spg doet het met winst! ” volgens mij is het enige lid van SPG Monkey. Is dat niet d…
-
leuke slag alleen hoort deze wel in de hof sectie def glrb
-
Quote from Unknown: “mooie strijd. je laat ons ook de aanval op RobonBlitz zien van de zeer sterke DEF-alliantie?? ” wat is jou probleem? mooie slag def glrb
-
nice hit def glrb maar dat zal je vast al gedaan hebben
-
ook weer een lekkkere hit misschien een converter gebruiken? ogotha ofzoiets
-
Quote from Zaphod Beeblebrox: “Wat zal het vervelend leven zijn als je zo zuur bent dat je de bovenstaande reacties moet geven, gatver wat zielig, kinderachtig en totaal niet nodig. Gewoon een leuk hitje mk, niet meer niet minder! En top reactie L42XX666, glrb! ” zuur leven? als iemand de waarheid zeg en het is dan zuur agh de waarheid is hard
-
Quote from L3XX666: “nee ben nog maar een maand begonnen nog geen vm gedaan , was gewoon aant genieten van de airco XD haha kan gebeuren XD was ook wel te verwachten ergers XD en al terug volop bezig godzijdank dat er een ruimtekerkhof is ” denk niet dat bar jou bedoelde maar oke