Search Results
Search results 21-40 of 78.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
opening account ruil
Deurwaarder - - Forum
PostKan alleen nog geen codes aanmaken edit: Nu wel
-
Was inderdaad even gaan douchen zonder vlootje op pad te sturen, mooi afgestraft wessel! Sta nu in vmode, even bedenken of ik hier nog verder ga, of dat ik me weer volledig op mijn Wasat account focus.
-
Quote from Spacefighter: “waarom ook een halt met 666xx 100 is al genoeg. En 200 meer dan voldoende ” Ik vind dit nog het meest bizarre van deze hele slag! Maar we wisten al dat James een klein duiveltje aan zijn kant heeft staan. Goed gevlogen wessel met veel durf, props daarvoor. Verder pak ik de popcorn er weer bij.
-
~HT @29-08-'19 ~10:30 | Moved naar Rustplaats. Niet langer een top10 Nieuwe solo top 10, met ingang van de nieuwe regels Gisteren de vloot van Klier al zien liggen, maar toen stonden er nog iets van 130k kleine lasers bij en zou ik nauwelijks winst maken. Vanochtend zag ik in de stats dat er 1.3M punten weg waren bij de Klier, en een tijd staan, maar verder niemand losses. Even een spio er overheen en alles lag er nog, maar zonder de kleine lasers. Die waren dus blijkbaar verschroot en de gs uit…
-
als je alleen wilt komen ga je lekker een non AGS uni spelen.
-
lol Kale, post je dan ook even hoe je daarna bent afgeslacht met heel MoO in Wasat en nu de grootste subjes farm bent daar? verder leuke ninja dit
-
Gebeurd niet vaak dat de Klier wat laat slingeren, maar ik zag dit op de lanx gisterenmiddag en dacht vanochtend toch nog even te spieken. Lag het daar mooi op een planeetje zonder ergens activiteit. On 21-11-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Pip [JIGSAW] ________________________________________________ Large Cargo 5.000 Destroyer 11.500 _________________________________________ Defender De Klier [40 plus] ________________________________________________ Small Cargo 1.3…
-
pieuw pieuw vlootje weg! Lekkere samenwerking mannen, goed bezig! fire rain, succes met de rebuild.
-
Lekker hitje weer Yoshi !
-
eten was iets te gezellig, 5 minuten na slag online. Gvtjes zijn zo weer gerebuild =)
-
Quote from paul-maximilianus: “Hehe en het laatste LIGAS lid in vakmode geschoten... Tubs niet goed opgelet helaas. Mooie slag, de kruisers net niet sterk genoeg om door de ster heen te komen. ” Dat komen ze ook pas als je wapentech 7 levels hoger is dan de verdediger
-
top 10 hit is toch alleen gebaseerd op totale schade en niet hoeveelheid puin?
-
grats, rebuild is zo gedaan. Hf spending
-
Hitsugaya Toushiro
Postwanneer stop je weer? /s