Search Results
Search results 41-60 of 78.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Planeetvelden goud booster
Deurwaarder - - Spel
Postwat @Naatee klopt, er kan maar één veld booster per planeet actief zijn.
-
Quote from Wish2Die: “ En wat betreft het 'team zou zich harder moeten maken', dat soort uitspraken kan ik moeilijk serieus nemen als men niet eens weet wat er op de achtergrond tussen het team en GameForge precies besproken is/wordt. ” Vertel dan in een periodieke 'nieuwsbrief' wat er besproken wordt. Op deze manier blijft er vanuit de spelers een negatief beeld richting het team bestaan. Maar om alvast antwoord te geven: dat mag niet van GF dikke #carebear van GF naar hun klanten (de spelers) …
-
Merges en specs doel unis
Deurwaarder - - Algemeen
PostQuote from Spacefighter: “Leuk dat we gaan mergen. Scheelt weer wat. Ben het er alleen niet mee eens dat we eens na de merge naar de specs van een uni gaan kijken. Dat is echt de grootste onzin. Ik wil graag van tevoren weten waar ik in terecht kom, kan op basis van de huidige specs een keuze maken, maar dan blijkt iets wat ik niet graag wil wel te worden doorgevoerd in een uni... lijkt me niet heel handig. Beter gaan we eerst de specs van de unis bepalen. Dat de mensen die er spelen een pool vo…
-
@Knigge zeker geen 'kut' antwoord Het ene geval is inderdaad het andere niet, maar ook in dezelfde gevallen, of nagenoeg hetzelfde, wordt er door GO's anders opgetreden. Ik denk dat daar wel een kwalijke puntje zit om binnen het team te bespreken. dat wij als spelers verantwoordelijk zijn voor ons eigen 'administratie' lijkt me duidelijk. Dat het voor jullie vrijwilligerswerk is waar ook grenzen aanzitten qua tijdsinvestering, lijkt mij ook duidelijk voor iedereen. Zoals je aangeeft met een GO i…
-
Laat ik mezelf even verduidelijken in mijn standpunt. 1) Een speler is ten alle tijden verantwoordelijk voor zijn eigen administratie en niet de GO 2) GO's hanteren verschillende mate's waarin ze eerst een bericht sturen of direct bannen Dat er redenen zijn om direct te bannen (multi, doodsbedreigingen), dat lijkt me duidelijk. Dat er soms zonder enige intentie om ergens voordeel uit te halen fouten worden gemaakt, is menselijk ( van beide kanten ) Vanuit het team wordt nu aangegeven dat er vaak…
-
Quote from Hysteria: “Quote from Deurwaarder: “@fearlessz Ben ik helemaal met je eens, maar helaas leven we in een wereld waarin veel mensen denken dat ze alles tegen iedereen kunnen zeggen. @Hysteria Ook duidelijk, alleen kan een reden van een ban zoiets simpels zijn als een 0 vergeten bij een transportje, waardoor er pushing ontstaat. Als speler denk je alles goed gedaan te hebben en plots een ban. Je bent je van geen kwaad bewust, maar zit er toch een aantal uren/dagen in, terwijl je contact …
-
@fearlessz Ben ik helemaal met je eens, maar helaas leven we in een wereld waarin veel mensen denken dat ze alles tegen iedereen kunnen zeggen. @Hysteria Ook duidelijk, alleen kan een reden van een ban zoiets simpels zijn als een 0 vergeten bij een transportje, waardoor er pushing ontstaat. Als speler denk je alles goed gedaan te hebben en plots een ban. Je bent je van geen kwaad bewust, maar zit er toch een aantal uren/dagen in, terwijl je contact zoekt. Voor sommige kan het hun zoveelste keer …
-
Quote from RoadRunner: “Quote from Deurwaarder: “Nu weten we allemaal dat er een aantal teamlers zijn die het beste met de community voor hebben en een aantal die er zitten om een machtspositie te gebruiken om hun eigen ego te strelen. ” Als je nou een inhoudelijke reactie van teamlers verwacht, hebben dit soort teksten natuurlijk niet echt een bevorderende werking. Om dan toch een poging te doen: in de regel zal een GO een pushing of bashing situatie altijd met een bericht en/of e-mail afdoen. …
-
Teamlers, spelers en ander gespuis! Menig maal komt het voor dat er ingame iets niet helemaal volgens de regels gaat. De ene keer opzettelijk, dan andere keer een foutje of per ongeluk. Met het vele handelen wat er ingame gebeurt, wil er nog wel eens een transportje vergeten worden, of een nulletje te weinig ingetoets. Technisch gezien kom je dan al gauw uit bij pushing, waar in principe een ban op staat. De ene GO/SGO deelt hier direct een ban voor uit, terwijl een andere eerst ingame een beric…
-
Quote from paul-maximilianus: “Mooi geschreven Swami. Odlaw: lees je Sig nog een keer en laat het inwerken... Omdat opbouwen toch gewoon leuk is... En kom in Cygnus spelen, pull ik je wel als dat nodig is. ” nou ben ik toch wel benieuwd op welk account je in Cygnus speelt. Een PM in game mag ook naar Pip natuurlijk
-
Aanpassing specs universa
Deurwaarder - - Spel
Postje past de specs niet aan vanwege een eventuele merge. Je past ze juist aan omdat die merges er nog niet aankomen. Zoals ik geloof eerder hier ook heb aangegeven, zullen er zat spelers zijn die al langere tijd in oude uni's spelen, die zijn gestopt/vmodus. De hoge specs in nieuwe uni's vinden velen interessant, wellicht ook deze groep spelers. Alleen kan ik mij voorstellen dat zij er niet op zitten te wachten opnieuw te starten als zij al grote accounts hebben. De verhoging van de specs kan er v…
-
zelfs je voorbeeld vind ik niet onder spelbederf vallen. Winst = Winst Als er nu 5/6 keer per dag meerdere planeten worden aangevallen zonder winst en er is geen oorlog, ja dan zou het wellicht spelbederf kunnen zijn. Maar zoals al gezegd, het is een oorlogsspel, men kan ook bashen voor erepunten/hogere militaire ranking. Dus zelfs met verlies zijn dit soort acties prima te doen.
-
Deurwaarder - - Spel
PostQuote from Finkeltje: “Ik ga absoluut ongelukkig worden als ze zomaar de vlootsnelheid van u3 omhoog gooien. Ik heb zoals Knigge al zei idd bewust voor 1x gekozen. Van 2x naar 3x zou ik ook niet willen. Waar mijn planeten zijn en de niveaus van mijn motoren zijn zo afgesteld dat ik een tijd kan saven die ik prettig vind dus als de vlootsnelheid omhoog gaat wil ik minstens zes gratis herplaatsingen krijgen om dat aan te kunnen passen. Plus dat het verlagen van mijn hyperruimtemotor dan iets kan z…
-
Deurwaarder - - Spel
PostGoed om te horen!
-
Deurwaarder - - Spel
PostVolgens mij zijn we het dan juist eens 1. Er zijn spelers die het heerlijk vinden steeds opnieuw te beginnen.1. Vanwege het startmoment, wat veel actie geeft en veel dingen te doen 2. Vanwege steeds beter worden specs die steeds sneller worden 3. nog tig redden 2. Er zijn spelers die het niet leuk vinden steeds opnieuw te beginnen1. Vanwege het opnieuw starten 2. Vanwege de reeds gedane tijdsinvestering 3. nog tig redenen Toch kan het zo zijn dat de 2e groep het wel leuk zou vinden om nieuwe spe…
-
Deurwaarder - - Spel
PostVeel van de oude spelers zullen niet of niet snel starten in een nieuw universum. Ondanks dat de specs misschien leuk zijn, zien die het vaak niet zitten om opnieuw te beginnen. Dit terwijl de specs ze wel aanstaan. Ik kan me goed voorstellen dat iemand in een oudere uni er op een gegeven moment mee stopt, omdat het te traag gaat allemaal, maar het dus ook niet ziet zitten om opnieuw te beginnen. Een kleine aanpassing in eco of vloot of welke spec dan ook (dat van onderzoeken is een zeer goed id…