Search Results
Search results 21-40 of 51.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
lekkere slag maatjes. Jammer dat ik niet mee mocht vliegen omdat ik een noob ben maar evengoed gefeliciteerd met de mooie slag. Def glrb
-
heerlijke slag, en lekker dat ik mee mocht vliegen met jullie. Al met al vlot geregeld met een uitstekend resultaat. scept, glrb
-
geweldige slag abrem, met deze slag erbij is het wel duidelijk wie deze uni owned lol
-
Mooie slag Gier, van harte en doe wat leuks met de goodies
-
mooie slag mensen. Jammer dat op het strand mijn telefoon het begaf, had hier graag deelgenoot van uitgemaakt
-
zag deze vloot vanmorgen al vliegen op plaatsing dus vanmiddag maar die kant opgevlogen in de hoop dat hij niet op het laatste moment on line zou komen,en dat is gelukkig ook niet gebeurd. Leonidas gl@rb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller renegade vesta [BIRDs] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.470 Licht gevechtsschip 3.829 Kruiser 422 Slagschip 697 Bommenwerper 105 Vernietiger 159 ___________…
-
mooie slag monfy, had vanmorgen ff geen tijd om te reageren. kwam 3 minuten voor inslag on line, en moest me klaar maken voor mijn werk. beetje jammer dat ik met die slag niet meteen weer een maantje terug kreeg maar ja, je kunt niet altijd 6 gooien. Ga mijn wonden weer likken en weer door
-
[TOT: 160.563.000] Anakin [IMP] & Renegade Vesta [IMP] vs. Ghoul (A: 26.309.000, V: 134.254.000)
PostHad dit al een tijdje zien liggen maar def was me een beetje te gek iedere keer. Nu toch maar een keer een allymaatje gevraagd om er samen op te gaan vliegen. Geen vette winst, maar kan niet zo zijn dat je je vloot maar kan laten liggen continu omdat je een dikke def hebt. Had een iets hogere winst verwacht omdat ik was uitgegaan van 75%, maar werd uiteindelijk maar 50% van de buit. Maar goed, we waren weer ff lekker bezig en daar gaat het uiteindelijk om. De volgende vloten kwamen elkaar tegen …
-
Op zich een leuke slag, vlootje lag klaar om gepakt te worden. Wou hem eerst iet posten maar vanwege de bijzondere reactie vond ik hem toch post waardig. kashmir. Gefeliciteerd met je overwinning en dank voor mijn maan. Mag hopen dat je door deze overwinning seks als beloning krijgt. Geen idee wat mijn sexleven en ogame met elkaar gemeen hebben, maar anyway, hier dan de slag: De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-04-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller renegade vesta [L…
-
Eerste Hof[TOT: 43.765.000] renegade vesta [LmS] vs. Saintrelic [TRC] (A: 8.370.000, V: 35.395.000)
PostNa wat beweging te hebben gezien op 1 planeetje, ff gespied. Blijkbaar kwam zijn vloot thuis. recs alvast vooruit gestuurd en gewacht of er activiteit kwam maar deze bleef uit, dus vloot erachteraan, met een lekker resultaat. Je kwam 10 minuten later on line om me te spyen maar had mijn recs goed getimed dus alles was inmiddels al weer onderweg naar huis Saintrelic gl@rb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 31-03-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller renegade vesta [LmS] _…
-
mooie slag zippy. was me al opgevallen dat je inmiddels inner bij mij vandaan was. was al benieuwd waar je nu je slag ging slaan, maar is bij deze bekend. Je had idd een mooie vloot powercow, zippy had gelijk om te verplaatsen want zoveel heb ik niet liggen aan vloot lol. succes met rebuilden maar komt vast wel weer goed
-
mooie slag leonidas, jammer dat het tegen een van ons is, maar ja, vloot is zo weer bijgemaakt, zeker met wat hulp binnen de ally. Strider glrb
-
Normaal ben ik niet echt geïnteresseerd in een speler die rang 112 is, en meestal scroll ik gauw weer door naar de volgende in mijn spio rondes, maar zag opeens dat deze rang 112 9900 schepen had. nog eens gecheckt in de ranglijst, en het bleek echt waar. Zijn planeetjes ff afgezocht naar zijn vloot en bleek dat zijn vloot voornamelijk betond uit 9500 sats. helaas natuurlijk weer een eind uit de buurt(story of my life) maar met wat deuthulp van mijn allymaatje storozhevoy kon ik toch de aanval i…
-
mooie slag leute, en goede samenwerking. uiteindelijk win je het daar mee en niet met alleen maar een berg vloot. @nexon, ff een korte pauze inlassen en weer door, vloot is zo weer bijgebouwd, ik spreek uit ervaring helaas haha
-
niet echt meer een noemenswaardige post na de post tegen middnight maar goed, wil toch ook laten zien dat iker nog steeds ben dus dan toch maar en post. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-02-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Renegade Vesta [IMP] ________________________________________________ Groot vrachtschip 250 Licht gevechtsschip 4.135 Zwaar gevechtsschip 2 Kruiser 3.322 Slagschip 405 Bommenwerper 418 Vernietiger 22 Interceptor 223 Spionagesonde 1 ___________…
-
moest er een keer van komen haha. Situatie was ideaal dit weekend. Heb mijn dochter en die heeft de laptop ingepikt dus had besloten het via de telefoon dan maar een beetje in de gaten te houden maar zat net ff te lang in de film. Veel plezier met de goodies monfy. En rb komt wel weer goed
-
Na een tijdje druk spyen overal en nergens, Shoq tegengekomen met een berg gs op zijn planeet. Helaas ook een berg def, waar ik met mijn zielige vlootje doorheen moest komen. Is gelukt en door de gs die er lag een leuke winst aan overgehouden. Shoq,glrb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-02-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Renegade Vesta [IMP] ________________________________________________ Groot vrachtschip 150 Licht gevechtsschip 3.316 Zwaar gevechtsschip 13 K…
-
yep, is lastig spelen tegen spelers die wat sneller hun knip trekken maar niks is onmogelijk, je moet wat creatiever zijn als je zelf niet bereid bent te betalen. heb zelf zippy inmiddels ook al weer ff naast mijn planeetje liggen. ligt daar dus zinloos want ik heb nog meer planeten en ga dan dus niet saven op een plek waar hij naast me ligt, want dan zou ik al moeten gaan saven als ik ff de afwas ga doen lol. Gl irl noize, maar denk er nog ff over na, vloot is zou weer opgebouwd, ik spreek uit …
-
Deze vloot al dagen achter elkaar gespot. ging af en toe eens weg maar lag grootste deel van de dag achter een berg def stilletjes te wachten. Kwam er van de week nog niet met winst doorheen. Nu ging dit wel lukken. Wel nog wat ipr erop geschoten om het verlies aan vloot nog enigszins te verlagen, wat evengoed nog behoorlijk wat is. Maar goed, voor mijn doen een leuke winst. Gl&rb en feli met je maantje De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:…
-
wat kleiner slagje, maar naar mijn maatstaven nog wel de moeite om te plaatsen. CMS gl@rb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 06-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Renegade Vesta [IMP] ________________________________________________ Groot vrachtschip 60 Licht gevechtsschip 421 Kruiser 1.500 Slagschip 152 Spionagesonde 1 _________________________________________ Verdediger CMS [YHBS] ________________________________________________ Klein vrachtschip 100 Groot vracht…