Search Results
Search results 41-51 of 51.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Omdat hij nog een planeet had waar ik een leuke winst uit kon halen, deze ook nog maar aangevallen. iets minder opbrengst als de eerste maar een kinderhand is gauw gevuld. Nogmaals gl@rb dan maar De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 06-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Renegade Vesta [IMP] ________________________________________________ Groot vrachtschip 100 Kruiser 1.784 Slagschip 152 Bommenwerper 275 Vernietiger 42 Spionagesonde 2 ________________________________…
-
ja, staat overal nogal wat gs achter bergen def, dus heb me nu eerst maar gefocust op een bergje xx, zodat ik door 20 mil def heen moet kunnen breken
-
Het is wel eens zoeken, maar de aanhouder wint. Lag hier behoorlijk wat gs. Tot voor kort was de def die er stond no go geweest maar inmiddels kom ik daar wel doorheen, en met een redelijke winst nog. Gl@rb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 06-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Renegade Vesta [IMP] ________________________________________________ Groot vrachtschip 145 Licht gevechtsschip 546 Kruiser 1.764 Slagschip 152 Bommenwerper 275 Vernietiger 42 Spionagesonde…
-
Vloot lag er al ff maar leek tussendoor weer on line te komen, dus nog maar ff gewacht. maar veranderde weer in een timer dus er maar op af. Gl@rb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Renegade Vesta [IMP] ________________________________________________ Groot vrachtschip 50 Kruiser 888 Slagschip 114 Bommenwerper 202 Spionagesonde 1 _________________________________________ Verdediger Bandit Erato [BYOB] __________________________…
-
Phalanx [TOT: 37.545.000] El-ahrairah [TPB] vs. Renegade Vesta [IMP] (A: 8.196.000, V: 29.349.000)
Postmooie slag el "moeilijke naam". Was me de moeite waard geweest als ik tenminste nog een maan eraan had over gehouden, maar ja, je kunt niet altijd 6 gooien. Nogmaals veelplezier met de winst, doe er wat leuks mee, en we komen elkaar geheid nog wel tegen in een later stadium
-
lekker bezig allymaatje. altijd lekker zulke slagen
-
natuurlijk gl@rb nebula, en veelplezier met je maan
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 13-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Renegade Vesta [IMP] ________________________________________________ Groot vrachtschip 25 Licht gevechtsschip 500 Zwaar gevechtsschip 1 Kruiser 264 Slagschip 11 Bommenwerper 49 Spionagesonde 1 _________________________________________ Verdediger Chief Nebula [TRR] ________________________________________________ Groot vrachtschip 3 Licht gevechtsschip 294 Kruiser 52 Slagschip 8 Recycler 1 Bo…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 12-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Renegade Vesta [IMP] ________________________________________________ Klein vrachtschip 4 Groot vrachtschip 144 Licht gevechtsschip 871 Zwaar gevechtsschip 2 Kruiser 388 Slagschip 6 Bommenwerper 50 Spionagesonde 1 _________________________________________ Aanvaller Julius [IMP] ________________________________________________ Kruiser 200 _________________________________________ Verdediger Ch…
-
zag deze al ff liggen. gezamenlijke winst viel nog wel tegen maar was wel een keer een leuke oefening om samen te gaan vliegen. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Julius [IMP] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 50 Kruiser 75 Slagschip 100 _________________________________________ Aanvaller Nil [IMP] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 112 Zwaar gevechtsschip 6 K…
-
[TOT: 13.806.500] Renegade Vesta [IMP] vs. Whoop [BSG75] & Monfy [DaS] (A: 11.743.000, D: 2.063.500)
Postmooie actie mannen. zag hem niet aankomen lol. veel plezier met de gs. en rb komt wel goed