Search Results
Search results 741-760 of 945.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Die zware gevechtsschepen deden het hem
-
moet Von Stauffenberg niet even gecrasht worden om aan punt 4 te voldoen dan? Dan voldoe je aan alle punten
-
ik ben sowieso jaloers op alle winst die überhaupt altijd wordt gemaakt
-
Merge
Spacefighter - - Spel
PostOgame ligt dus een week stil? Aanvalsblok en alles?
-
vlootontsnapping bullshit Lekker hitje ondanks losses Op naar de expert
-
In dat geval zijn alle pro's geen watjes Was een serieuze vraag, ook omdat ik zag dat je nog maar een paar posts op board hebt
-
Wish2Die
Postik maak mijn borst vast nat, de vorige keer toen je het land uit ging was er de hack van het .us forum. Coincidence? I think not
-
die ene bommenwerper deed het hem denk ik @pandion, je weet wat fleetsaven is?
-
Na 17.000 lg op Timmey kapot geknald te hebben had ik er toch nog genoeg over om als fodder mee te gaan. Zoals beloofd mijn slagschepen wat verhoogd voor slagkracht en had op alle planeten waar IK maankansen kreeg ook weer xx gemaakt. Dit in combinatie met mijn vertrouwde GV fodder geeft een leuk winstje De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 08-10-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Spacefighter [n00dles] ________________________________________________ Groot vrachtschip …
-
ik dacht serieus tot deze post dat koffie en kater dezelfde persoon was met een nameswitch halverwege xD Lekker geprakt heren. Def gl@rb
-
Quote from Flairrr: “Ja dat is zeker waar ja overdag speel ik met de noobjes zo heb ik laatst nog 300ss van ene zjweele(ook wel bekend als zijwieltjes) gepakt! ” Mooi slagje heren. Goede samenwerking
-
goed opgelet en netjes afgestraft ook voor flair no save = no fleet het is trouwens net wel een hofje hoor :O
-
Quote from Flairrr: “Ja je kan het ook anders bekijken natuurlijk denk niet dat Barry jou voorlopig inhaalt ” hahaha, dat is ook zeker waar