Search Results
Search results 761-780 of 945.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 24.638.000] Spacefighter [n00dles] vs. ChubbyGorilla [BeNe] (A: 4.499.000, D: 20.139.000)
PostAGS vloot met alle lg over 3 melkwegen die ik heb vanwege het maankans event en ik kwam er net doorheen. Misschien toch wat slagschepen ofzo bouwen voor de vuurkracht (A) recs had ik deze keer WEL. Had bijgemaakt na vorige keer #skills On 05-10-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Spacefighter [n00dles] ________________________________________________ Large Cargo 2.588 Light Fighter 3.357 Heavy Fighter 101 Cruiser 292 Battleship 64 Destroyer 8 Battlecruiser 9 _____________…
-
zo haal ik je nooit meer in
-
deze had ik nog niet gezien. Flinke alweer. Op naar de gevorderden!
-
leuk dat je je ook laat gelden zjweele! Def gl@rb
-
[TOT: 11.319.500] koffieisvoorwatjes [Watjes] vs. Redspartian [VVV] (A: 205.000, V: 11.114.500)
Postmanen zijn voor watjes
-
tussen alle spam van Flair in ook maar wat onzin van mij xD avondje vrij. Dus maar eens gekeken wat ik kan doen met mijn expo vloot GV fodder en overkill techs bij lange na niet genoeg recs, maar gelukkig had Timmey nog wat over mis 14 recs, want er stond defence aan in de queue On 03-10-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Spacefighter [n00dles] ________________________________________________ Small Cargo 145 Large Cargo 2.454 Light Fighter 2.490 Heavy Fighter 119 Cruiser…
-
en je hebt mij nu ook eindelijk ingehaald. Werd tijd
-
het houdt niet op, niet vanzelf Kom op Kale, saven die handel
-
Leuk dat we gaan mergen. Scheelt weer wat. Ben het er alleen niet mee eens dat we eens na de merge naar de specs van een uni gaan kijken. Dat is echt de grootste onzin. Ik wil graag van tevoren weten waar ik in terecht kom, kan op basis van de huidige specs een keuze maken, maar dan blijkt iets wat ik niet graag wil wel te worden doorgevoerd in een uni... lijkt me niet heel handig. Beter gaan we eerst de specs van de unis bepalen. Dat de mensen die er spelen een pool vormen, en exodus universa e…
-
had je hier al eerder op gevlogen of was het "deze keer wel puin" bedoeld op die andere recente slag?
-
jij hebt zelf 1M metaal geruimd ongeveer?
-
als ik zo zie wat jij allemaal pakt zou je bijna overwegen te gaan fleeten Bijna...
-
en nog leuk raidwinstje
-
doe eens rustig Flair. Zometeen kan ik je niet meer voorblijven met mijn niks doen. Ik vind het niet kunnen dat mensen die er wel wat voor doen mij gaan inhalen
-
[TOT: 80.647.500] Timmey [n00dles] vs. Commodore Barym [DeHomies] (A: 15.263.000, V: 65.384.500)
Postlekkere slap Timmey
-
pak die Duitsers maar flink aan xD Misschien dat Otto dan inderdaad wel iets fancies gaat doen
-
nom nom Zie hier praktijklessen van n00dles: wat gebeurt er als je niet saved