Search Results
Search results 181-200 of 320.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from fearlessz: “Mooie slag, blijft hem niets bespaard Veel plezier met de winst: welkom terug. Of wij daar met zijn allen blij van worden weet ik nog niet Def gl@rb maar weer...en weer..en weer ” jij en Midd zijn 2 handen op 1 buik, nu niet schijnheilig doen hea Leuke binnenkomer Midd, hopelijk spaar je GZV ook niet
-
Eindelijk tijd voor een deftige reactie goed gevlogen aanvallers, had een leuke winst kunnen worden hea Ik was wel degelijk online, maar ik was nogal intensief aan het gamen en ik denk dat ik 2u niet gekeken heb? Toen ik refreshte was ik 3-4 minuten te laat, goed voor jullie dat de recc's getimed waren, nu zit ik hier zonder kristal Succes met rebuilden allen, de mijne is volop bezig, en nogmaals bedankt om men vrachters heel te laten
-
[TOT: 9.050.437.000] Yoshi [JIGSAW] vs. Ariana Grande [NPK] (A: 1.894.714.000, D: 7.155.723.000)
PostQuote from Yoshi: “@straatveger Wat moet ik met meer vloot doen dan? Het laten verstoffen? ” ja veel bouwen en wachten op een merge om mij en Willy te crashen
-
Rdet
PostWelkom terug ouwe, en hou je gezondheid in het oog hea
-
[TOT: 9.050.437.000] Yoshi [JIGSAW] vs. Ariana Grande [NPK] (A: 1.894.714.000, D: 7.155.723.000)
PostLeuk slagje! nu je vloot terug wat oppompen hoor
-
Pinned
straatveger - - Forum
PostMaar moet je dan niet op zijn minst 3 woorden typen, anders kan dit gezien worden als spam en gaat iemand je rapporteren
-
[TOT: 20.794.018.000] Straatveger [LoT] vs. Koning Khan [LOST] (A: 4.378.660.000, V: 16.415.358.000)
PostNieuwe NR 1 voor Xalynth Ik had Khan al een tijdje in het vizier, aangezien hij af en toe zijn vlootje niet savede. Het aloude gezegde 'No save = No fleet' moet natuurlijk in ere gehouden worden, dus crashen die handel Spot Sim Fly and Bye! Dankjewel aan de ruimers om de laatste resten nog op te vegen, en jammer dat je in save was Adama, je mocht zeker mee op uitstap! Nu kan ik weer een dikke week rebuilden En bedankt voor de felicitaties Khan, je ging hard qua fleet de laatste maand, bij elke s…
-
Goed opgelet Adama! Gevaarlijk hoor daar in het drukke melkweg 6
-
Jammer dat de vrachters niet gevuld waren, maar al bij al een heerlijke winst doe zo verder
-
Hallo, ik post ook nog eens wat De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 18-05-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Straatveger [LoT] ________________________________________________ Slagschip 46.000 Interceptor 40.000 _________________________________________ Verdediger jedi995 [KT-BV] ________________________________________________ Klein vrachtschip 5 Groot vrachtschip 18.650 Licht gevechtsschip 15 Zwaar gevechtsschip 51 Kolonisatieschip 1 Recycler 1.605 Spionagesonde 118 …
-
ik wist niet eens dat Shino zo een grote vloot had (en zo lang ongecrasht was ) Jammer man, maar als de zin in het spel er niet meer is, kan je die niet terugtoveren hea gl in rl en we horen elkaar mss nog goed gedaan aanvallers, kon je er nu gewoon geen solotje van maken Scaapie
-
~HT @27-07-'19 ~8:45 | Niet langer een top10. Moved naar Rustplaats. We zagen dat De Vader al een tijdje op de zelfde (kleine) maan bleef saven en dat maar 15 stelsels afstand van mij, dat mocht niet blijven duren hea Poging 1: Maan en 5 rips kapot en een puinruimmissie van meer dan 15u vliegen kwam tevoorschijn. Vader kwam ruim op tijd online maar jammer voor hem kwamen er geen gekke halters opdagen, jammer hoor Adama deed het wel bijna in zen broek toen die gecounterd bleek te worden door ome …
-
[TOT: 5.654.612.000] Admiral Adama [LoT] vs. Cannondale [FREE] (A: 764.403.000, V: 4.890.209.000)
PostDat heb je goed gedaan Adama, blij je nog eens in actie te zien geniet van je grote winst (als die nog niet op is natuurlijk )
-
On 26-01-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Straatveger [LoT] ________________________________________________ Small Cargo 20.000 Battlecruiser 5.000 _________________________________________ Defender Director Tau [KT-BV] ________________________________________________ Large Cargo 11.500 Colony Ship 1 Recycler 317 Espionage Probe 10 _________________________________________ After the battle ... Attacker Straatveger [LoT] ________________________________________________…
-
Wat een talent die Shinovu, zo moesten er meer zijn
-
ik bid nu alvast mee voor alle andere Fidis-spelers/potentiële targets van Middnight
-
Gl met je rebuild De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Straatveger [LoT] ________________________________________________ Slagschip 42.000 Interceptor 36.000 _________________________________________ Verdediger daredevil [RCN] ________________________________________________ Groot vrachtschip 1.949 Licht gevechtsschip 56.522 Zwaar gevechtsschip 7.222 Kruiser 5.088 Slagschip 3.328 Kolonisatieschip 1 Recycler 3.793 Spionagesonde 32…
-
Heerlijke slag! Volgende keer laat je hem wel bandiet he, kunnen we alles in 1x meenemen
-
OH die recc's... daar had ik er maar 150k en had er 350k nodig