Search Results
Search results 221-240 of 402.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Regels
Postwat probeer je te bewijzen? Dat het in org al door is gevoerd geeft aan dat het daar al is berekend. mijn situatie is blijkbaar sneller dan die van jou. en mijn lanx moest ik scrollen, hoeveel runs ging het dan om, detail die je niet onthoud, maar wat ik weet is dat mijn lanx geen vertraging heeft.
-
Regels
PostDan is jou ervaring niet hetzelfde als die van mij.. als ik op refresh druk krijg ik direct nieuw overzicht en als er meer ritjes in staan, dan moet ik alleen scrollen. Mijn situatie was, ik kijk naar mijn scherm, druk op refresh en dan gebeurt er iets magisch.. dan zie je de ritjes weer en soms wat meer..
-
Regels
PostJa, die ververst direct, je moet alleen scrollen en dat is geen lagg.. het gaat er meer omdat dat mensen het niet meer zien en moeten scrollen, tijd kwijtraken en dus worden er reports gemaakt van bugabuse. En het is geen bugabuse.
-
Kom op zeg, je laat je toch niet uit het veld slaan? Het lijkt er zo op dat ze je te pakken hebben. ol277mvl4ne.gif Gun ons ook een beetje leesvoer. Als je mee hebt gevlogen moet je dan ook steeds oT zeggen dat het een leuke slag was?
-
hop, hop, lekker bezig dames!! zcje98sody3s.gif lqzp2aljaeq.gif Blijft natuurlijk lekker slagje en leesvoer is ook weer fun.
-
Hijs lekker geworden Dames Fijne winst aan overgehouden Gl @ rb
-
Afscheidshit! [TOT: 1.917.848.000] The_mk [GZV] vs. Macwa [ABI] (A: 223.600.000, D: 1.694.248.000)
PostZonde dat je stopt, maar gl met wat je gaat doen! Gl @ rb macwa
-
Ik laat helemaal niets offtopic gaan want ik reageer op het topic zoals door jou omschreven. Kan me vergissen hierin, maar geloof het niet. Lekker hitje met veel winst.. again.. Jij aan de andere kant geeft in je reactie op mijn post, hints op wat er is gebeurt ingame. Dat is bespreken toch? Cheerio buddy.
-
Regels
Posthoezo die post van city geeft duidelijkheid? Jullie lezen wat je wil lezen. Het is duidelijk dat er geen ban opgelegd mag worden door het go team omdat het gewoon legaal is wat er is gebeurt. Dus je mag 40 sloten plus 40 van je eigen ally hebben die men mag versturen op je lanx. 40 van 2 spelers plus nog 40 van 2 spelers in je eigen ally. Dus wat zegt dit? Dat dit onder probing valt of zetten jullie het onder probing omdat jullie blijkbaar de regels niet kennen? daarom wil ik duidelijkheid in de…
-
Regels
PostSnap niet dat mensen gaan huilen over bug abuse en andere randzaken als het hier om de regels gaat die je voor bepaalde situaties blijkbaar moet hebben. De lanx wordt volgezet en dan kan men het niet meer zien. Dan wordt er door iemand geklikt bij de oppermeester (huichelaar.. kuch) omdat men vind dat het bugabuse is. Een bugabuse heeft te maken met een aanval vlak voor tijd en zoveel spyen dat je mss lagg krijgt en een paar seconden langer hebt om te saven. De lanx volgooien lang voordat de vlo…
-
Lekker gedaan hoor zappert xpmolz.gif 212g40d3ctxir.gif hf met de winst en bouw er wat moois van. Gl @ rb
-
Mooi opgezet dames.. Helaas let iemand niet op en vliegt hij zo in een opgezette bbq.. ik snap dat de lucht heerlijk ruikt, maar dan nog moet je eerst ff het vlees gaan bekijken voor je een hap neemt. Nja, doedels.. ik blijf het zeggen... altijd alles nakijken, dan loop je niet in dit soort opzetten. 12gpn6v4a.gif Gl @ rb allen
-
Wat is een pull push lag? Wie wordt er gepushed of gepulled en vooroorzaakt dat een lag? Laat zien hoeveel verstand je er van hebt Nja, de winst is leuk. hf ermee.
-
Zaphod is heel nuttig omdat hij pure awsomeness is 20ljboyv.jpg tsfcrr9xdz8.gif qmxh3zb.gif lekker nick!!
-
lekkere deutraid Keep em coming
-
Regels
PostIk heb het niet over die ban, maar dat er bans worden opgelegd terwijl de regels niet duidelijk zijn. Mag wel duidelijk worden wat de regels zijn als er spelers gebanned kunnen worden. En je kan lekker doorgaan met laggen, maar je weet donders goed dat dit niets met laggen te maken heeft, maar het laat zien wat jullie doen. Lees die tekst is terug dan.. dat doet men vlak voor tijd om een lag te veroorzaken, maar hier lopen transporten die via de lanx te zien zijn, transporten duren nog lang, kom…
-
Regels
PostQuote from TimmiT: “Ik wil hier ook gepost hebben voor het slotje ”
-
Regels
PostIk heb een klacht over de regels en uitvoering hiervan. Zie topic die gesloten wordt omdat men zich weer schuilt achter regels. ([TOT: 66.597.862.000] Chev [SaD] & Apollo & monfy & he-man vs. Grim Reaper [Lucille] (A: 10.764.103.000, V: 55.833.759.000)) Jullie hebben geen duidelijke regels, het programma laat dingen toe die volgens jullie niet mogen, maar nergens staat dat het niet mag gebeuren. Het wordt ergens onder gegooid en dat klopt niet. Nu worden bans opgelegd onder regels die niet van t…
-
Neem aan dat het niet gaat of iemand het weet of niet. Regels en spel moeten gewoon duidelijk zijn. Die transporten moet aangepakt worden op het moment dat het ontdekt wordt en niet de schuld in de schoenen schuiven van spelers die gebruik maken van het spel. Er had ook een verandering kunnen komen dat er bv maar 15 transporten max naar je toe gestuurd kunnen worden, maar het gat wordt niet gedicht. (als het al een gat is) Wie is er dan fout, de spelers die gebruik maken van het spel of de aanbi…
-
Echt wel! Lekker winstje gepakt man