Search Results
Search results 1-5 of 5.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Zippy: “Leuke slap, kan iemand uit deze slag tenminste weer eens gewonnen gs in punten omzetten ipv gekochte gs Hf spending Bolder gl rb! ” van de week was het nog dat ik aan het scripte was tegenover de GO... nu is het gekocht.... wat is het volgende,, aimbot op mijn vloot
-
uiteraard ook hier dank aan @Khamul voor het meevliegen veilig voelen achter een def is ok.. met zoveel gs en een terug komende expo terwijl je offline bent,, dan verdien je het denk ik zo De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-05-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller zekereenslechtesafe [ShadowRe] ________________________________________________ Vernietiger 89.313 Groot vrachtschip 1 _________________________________________ Aanvaller Khamul [ShadowRe] _________________…
-
jij bent ook lekker bezig zie ik
-
uiteraard dank aan @Khamul voor het meevliegen een ezel stoot zich niet............................ zag ook dat meneer de vorige ruimte werf nog actief had,, daar gaat je werf voor dit gevecht....... GL@VM De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 06-05-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Khamul [ShadowRe] ________________________________________________ Vernietiger 154.470 _________________________________________ Aanvaller zekereenslechtesafe [ShadowRe] ____________________…
-
simple slagje eigenlijk,, een standaard spot fly sim. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 29-04-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller zekereenslechtesafe [ShadowRe] ________________________________________________ Vernietiger 30.000 _________________________________________ Verdediger Bolder [TDP] ________________________________________________ Klein vrachtschip 5.410 Groot vrachtschip 1.200 Slagschip 168 Recycler 20.000 Spionagesonde 100 Interceptor 60.742 ____________…