Search Results
Search results 21-40 of 67.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
accounts.
PostProficiat! Gerechtigheid geschied!
-
[TOT: 6.090.837.000] Fluttershy [STONKS] vs. Anu [AOK] (A: 1.236.004.000, V: 4.854.833.000)
Obi12try - - Hall of Fame
PostOpmerkelijk stil hier, en niemand die uitlegt waarom Inde gebanned en nu uit de Uni is verdwenen. Ik vind het een raar geurtje hebben....
-
accounts.
PostQuote from discordia: “Ze proberen het maar te rekken en te rekken tot je opgeeft bolder,dus blijf door gaan aub. ” Als het bij de rechtsbijstand ligt kunnen ze rekken wat ze willen, dan wordt of geschikt of er komt een zaak. Een rechtsbijstand verzekering kost aardig wat, maar je krijgt er wel iets voor terug. Pas heb ik nog een zaak gewonnen tegen ENNATUURLIJK. Dat ging over het contract dat ik heb met hun over mijn stadsverwarmings unit in huis. Meer als een jaar geduurd, maar wel gewonnen. D…
-
accounts.
PostQuote from JamesCameron: “Ik zou geld betalen om het gezicht van die advocaat te willen zien Je hebt ze bij de ballen Bolder! Nu hard trekken en een beetje draaien ” En ik om de gezichten van de Team Leaders van GF te zien!
-
accounts.
PostNou, ik vind alle "grappige " opmerkingen die hier over gedaan worden wel wat aan de dis-respectvolle kant. Ik vind dat Bolder een punt heeft. EN alhoewel ik Ogame een leuk spel op zich vind, vind ik hoe GF er in staat aan de "asociale " kant en die is zeker ter verbetering vatbaar. En daar mag het Board vanuit .nl echt wel iets laten weten richting GF. Ik hoop dat de Rechtsbijstand van Bolder een zaak kan maken, en hoop voor Bolder op een positief uitsluitsel zijn kant. Suc6 Bolder.
-
[TOT: 6.090.837.000] Fluttershy [STONKS] vs. Anu [AOK] (A: 1.236.004.000, V: 4.854.833.000)
PostNu ineens gebanned na deze slag? Is deze slag dan nog geldig?
-
Hoi, Nog een probleem erbij: Het lukt niet om je GS te storen. Plaatsen lukt niet, 3 keer achter elkaar geprobeerd. Telkens weer dezelfde melding dat er iets mis ging en om het nog een keer te proberen. Helaas daarna precies hetzelfde. Browser gesloten, opnieuw browser gestart en ingelogd, echter geen verbetering. Heeft dit te maken met de update van de bugfixes?
-
Hoi, Hoe kan er ineens vandaag 2021-07-28 iedereen exclusief de hoogste speler in de Unie een plaats gezakt zijn? Ik zie ook dat speler "kloot viool" op nummer 2, 2 plaatsen gezakt is. Deze speler heeft maar 1 planeet met maan. Mag ik hier om een verklaring vragen? Of is dit een speler die zich in de Unie gekocht heeft? Waarom is hij dan 2 plaatsen gezakt? Was hij eerst nummer 1 dan? Nogmaals een verklaring op zijn plaats is netjes....
-
Chaos universum
PostAls je dat wil doen moet je ook: 1. Snelheden per 1% kunnen instellen 2. Snelheden kunnen aan passen tijdens de vlucht, zowel versnellen als vertragen, maar niet dmv een trage spio erbij gooien, maar gewoon met een knop. 3. In V-Mode kunnen en er direct weer uit. 4. Geen afkoel periode meer van de Sprong poort hebben. 5. Ook GS kunnen springen via de SP. 6. Na pullen toch weer je reis kunnen voortzetten... Dan krijg je chaos! Dus niet enkel in het voordeel van de aanvallers, ook in het voordeel …
-
Performance Quaoar
PostErvaar exact dezelfde problemen. Cookies al gewist, adons uitgeschakeld, browser ververst, geschiedenis gewist....., allemaal geen resultaat.
-
Quote from KoekieMonster: “Uitleg hoe dit in Polaris terecht is gekomen zou ondertussen best wel gewaardeerd worden. * 1 * ea5bf2cc93e52e22e3c1b80c7f7563.gif * [SKANK] DestroyTh... (2.397.930) (v) * * 710.578.260 ” Niet "hoe ", maar " waarom? " Als de Admins van Ogame.nl dat nu eens uitleggen? Maar ik vrees dat we lang moeten wachten op het antwoord, of we krijgen zoiets te horen van: "gewoon...., omdat het kan!"
-
Rang 5 Polaris
PostJa aan Azenomei, terwijl hij dit zegt.... Quote from Azenomei: “Quote from Bolder: “Bolder wil hem wel!! ” He bah, dan kan je je account net zo goed meteen op delete zetten. Geef het account liever aan iemand die er echt op speelt. ”
-
Paasevent!
Post.....Gefeliciteerd winnaars en bedankt deelnemers! Zonder jullie is er geen spel! Binnenkort Koningsdag misschien dat er dan weer iets wordt georganiseerd @Red Dragon?
-
Paasevent!
PostE9, I4, J9 Obi12try, Polaris
-
[TOT: 782.991.000] Schoni [PBaan] vs. Red Dragon [UFP] (A: 154.361.000, V: 628.630.000)
PostQuote from Independence: “Niks bijzonders, gewoon een teamler die een andere teamler helemaal kapot maakt. ” Uhmmm correctie, dit is niet de Teamler red Dragon Inde. Deze "Red Dragon "zit bij ons in de alli en ik had gevraagd of hij Teamler was, hij ontkende dit. Hij is niet "de Teamler Red Dragon ". Maar ik kan het bij het verkeerde eind hebben, en dan ben ik voor de gek gehouden....
-
Quote from fearlessz: “Waarom zouden wij in staking moeten gaan? @Obi12try jij bent hier al jaren en weet dat er al jaren met DM gespeeld word, om daar nu meteen je account voor op verwijderen te zetten is een tikkie overdreven. Vraag mij af hoeveel gs er lagen voordat de aanval ingezet was? We will never know. Over de slag, geen idee hoe ik hier over denk. ” Ik heb mijn accje niet op verwijderen gezet, hoe kom je daarbij. Er lag bijn ageen GS. Want daar heb ik 39 Spio van gebouwd. En metaal in …
-
Quote from Knowledge: “@Gier vind je jezelf nou niet super triest dat je dit topic ooit begonnen bent en nu in een uni / ally zit met iemand die al minimaal 1500 euro erdoorheen heeft gepompt.. @Obi12try Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik behoor tot die top 10 en doe niks anders als om de zoveel uur expo's uitsturen en had met die opbrengt ook al sterren kunnen hebben. Nog geen cent uitgegeven aan die uni, dus misschien oordeel je nu te snel ” Ja ik heb mss iets te snel geoordeeld. Maar …
-
Hoi Gier, Idd groot gelijk. Ik ben na een jaar weer begonnen. Jij weet de reden waarom ik stopte. Maar idd, ik speel in een nieuwe uni en na 1 week! Hebben de top 10 spelers al meer dan een Miljoen punten! Vandaag na nog geen 4 weken oude uni wordt ik aangevallen door een speler die al sterren heeft! Op een planeetje waar niks ligt! Enkel de opbrengst van de nacht. Waar gaat dit heen? Er worden gewoon duizenden Euro's in gestoken om top 10 te zijn! Waar gaat dit over? Verder ik vind je een goede…
-
En zo wordt er dus gespeeld in Polaris: Na nog geen 4 weken hebben spelers al sterren, en dan gaan ze naar een stinkende nest en sturen 1 ster op een planeetje af van een speler die er 0 Euro DM heeft ingestoken! Chappo, kereltje, dametje of wathever gender je bent, dat je heel gelukkig mag zijn met deze "pathetic" slag. En GF begrijpt niet dat hier zoveel weerstand over in de ronde gaan! Ik begrijp ook niet waarom de GO's "en group" hiertegen niet in staking gaan? Spelers als de Gier stoppen hi…
-
Quote from fearlessz: “Obi obi obi Zonde zeg, monteur al geweest? Have fun met gs en def gl@rb ” Nee, ik ben de monteur hey, weet je?