Search Results
Search results 61-80 of 159.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Wie reageert er na jou?
Lownub - - Thuisplaneet
PostRewind doe je ook nog mee?
-
Flinke slag zeg! Van harte met de winst. Def succes met rebuilden
-
hele lap tekst maar ik ben hier korter over, mooi gedaan en veel plezier met de winst! Tjeppie succes met de rebuild, gaat er vast komen
-
Moest van ver komen, had er vlak voor een ander klein hitje op je gedaan en normaal kwam je rond half 11 online. Vandaag bleef je offline dus ik denk probeer het ook op je main, had meer dan een uur vliegen. Je kwam 10 minuten na de slag online, sportieve reactie gehad bedankt daarvoor. Helaas vmode in gegaan dus wie weet tot ooit. Deut kosten waren iets meer dan 10,5mill De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-02-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lownub [Lms] ________…
-
Daar gaat mijn nummer 1 solo
-
[TOT: 359.195.000] Pitbulll [JIGSAW] vs. blackbirdie [UFP] (A: 49.748.000, V: 309.447.000)
Lownub - - Rustplaats
PostHet puin zien liggen! Van harte met de winst. Def gl@rb
-
Wie reageert er na jou?
Lownub - - Thuisplaneet
Posthelaas! Notuul online??
-
leuke slag fire en een mooie winst ook!
-
Wie reageert er na jou?
Lownub - - Thuisplaneet
Postyesss notuul??
-
BeLikeMe stopt er mee
Lownub - - Afscheidsforum
PostSucces in het echte leven BLM!
-
[TOT: 442.197.000] Lownub [Lms] vs. greywolf [UFP] (A: 95.876.000, V: 346.321.000)
Lownub - - Rustplaats
PostNa dat ik vannacht weer eens goed wakker geschud ben maar weer actief ben begonnen te raiden. We gaan weer op jacht! Def succes met de rebuild. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-02-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lownub [Lms] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 22.863 Zwaar gevechtsschip 2.341 Kruiser 5.698 Slagschip 1.496 Interceptor 898 Bommenwerper 375 Vernietiger 214 Reaper 146 Pathfinder 770 ________________________________…
-
Syrabi
Lownub - - Ex teamleden
PostSucces met je werkzaamheden! Zo te zien al voldoende ervaring
-
Wie reageert er na jou?
Lownub - - Thuisplaneet
Postwas mijn wonden aan het likken. Ff een Rewind graag
-
Het moest een keer gebeuren en daar was het dan. Slechte avond voor mij maar een leuke voor jullie. Doe er wat leuks mee en ik zal voortaan eerder saven als er gedronken gaat worden Bedankt en die rebuild gaat er zeker komen.
-
Het 'wat als'- spel
Lownub - - Thuisplaneet
Post360 Avatar Appa Wat als je nog maar 1 spel mocht spelen op de xbox of de playstation, welke zou dat zijn en waarom?