Search Results
Search results 101-120 of 159.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Wie reageert er na jou?
Lownub - - Thuisplaneet
PostDie is absent, HT present?
-
Zal er even over nadenken om alles even juist te verwoorden en het op de juiste manier op het forum te zetten, bedankt voor het vermelden. Sorry als ik mijn ongevraagde mening heb gegeven, ben helemaal niet uit op gedonder maar we kunnen best wat socialer met zijn allen zijn om het spelersaantal zo hoog mogelijk te houden.
-
Vind het gewoon jammer wat er gebeurt is en er wordt behoorlijk ophef over gemaakt, ik bedenk iets om het in de toekomst te voorkomen.
-
Quote from ReWinD: “Quote from Lownub: “Kan het zo 1,2,3 niet vinden maar gaat een oorlog ook niet pas in na 12 uur? Kunnen we niet afspreken dat na een kick uit een alliantie ook een minimaal van 12 uur aanhouden voor deze speler pas aangevallen wordt? ” Daar voor moet een regel verandering voor komen. Dat moet via de admin naar de coma die het naar de afdeling Ogame brengt voor goed keuring. Het team mag zelf niet zomaar een regel toevoegen, wijzigen of verwijderen zonder de toestemming van GF…
-
Kan het zo 1,2,3 niet vinden maar gaat een oorlog ook niet pas in na 12 uur? Kunnen we niet afspreken dat na een kick uit een alliantie ook een minimaal van 12 uur aanhouden voor deze speler pas aangevallen wordt?
-
Wie reageert er na jou?
Lownub - - Thuisplaneet
Postwas ik weer, sempi nu jij
-
Spelletje introduceren?
Lownub - - Thuisplaneet
Postleuk idee! Is ver voor mijn tijd bij ogame maar doe graag mee
-
Wie reageert er na jou?
Lownub - - Thuisplaneet
Posthondenweer niks voor aapjes. Notuul?
-
Wie reageert er na jou?
Lownub - - Thuisplaneet
PostJoe, kom ff buurten. Barney??
-
LJE
Lownub - - Ex teamleden
PostVeel succes!
-
Wie reageert er na jou?
Lownub - - Thuisplaneet
Postwou de streak niet breken maar dan nu maar weer! Notuul lees je mee?
-
Lekker hapje gepakt! Van harte
-
Wie reageert er na jou?
Lownub - - Thuisplaneet
Postben nu lownup nu jij weer barney!
-
Wie reageert er na jou?
Lownub - - Thuisplaneet
PostWie, gorilla??
-
Wie reageert er na jou?
Lownub - - Thuisplaneet
PostLownub hier, notuul tikkie jij bent
-
1e HOF[TOT: 235.397.000] Renegade Vesta [TUD] vs. Lucifer [B-S] (A: 1.000, V: 235.396.000)
Lownub - - Hall of Fame
PostHaha lekker vesta, sterren genoeg zie ik wel! Ook in japetus zoveel staan?
-
Wie reageert er na jou?
Lownub - - Thuisplaneet
PostApenkooi speelden we op de basisschool, of niet gorilla?