Search Results
Search results 61-80 of 107.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 282.025.000] Martin Garrix [ALPHA] vs. Lord Mannaseh [UIP] (A: 49.522.000, V: 232.503.000)
PostEen gevalletje van ''de aanhouder wint.'' Vanmiddag spotte ik zijn vlootje op zijn maan en ging direct vliegen waarop er al snel een chatbericht kwam dat hij online was, Daaruit volgde het volgende chat gesprek: Lord Mannaseh 13:05 Alsof ik je da cadeau geef... Lol Martin Garrix 13:05 Je was al ff offline, dus niet te zelfverzekerd tongue.png Naja goed, teruggetrokken en toen zag ik zijn activiteit verdwijnen dus dacht, ga gewoon weer heen. Helaas voor mij kwam hij weer on: Lord Mannaseh 17:51 D…
-
Eerlijk is eerlijk... Wat een klapper! Hele mooie winst maak er wat moois van! GLRB @ Commodore Space
-
[TOT: 189.403.000] J4nniss4rY [OTTOMAN] vs. Emperor Leo [Free4All] (A: 23.237.000, V: 166.166.000)
PostMooie slag & leuk winstje! GLRB @ Emperor Leo
-
Mooie winst! Glrb @ Mango
-
Lol... Uhm maak wat moois van de winst kan ik niet zeggen... Mooie slag kan ik ook niet zeggen... Uhm... Ik hoop dat je hebt genoten dan maar? xxx Martin
-
Slipper vertrekt
PostIk kan me heel goed vinden in de punten die je benoemd! Jammer dat je stopt, succes in real life!
-
Zo zie je maar weer wie de koning vooral NIET is Mogul Amos! Mooie ninja
-
Lekkere klapper! Mooi winstje!
-
Dit is genieten! Heerlijk klappertje weer..... GLRB @ Kale
-
[TOT: 161.204.000] Cheese Nugget [FPR] vs. Belastingdienst [CCG] (A: 3.383.000, V: 157.821.000)
PostKale bedoeling die belastingdienst Leuk winstje!
-
Klasse slag en een top winst!
-
Quote from someone: “Quote from B-The-FearlesS: “grappe makers whahaha ik vlieg nog steeds rond met nog steeds de hoogste vernietigende score en ere puntjes dus nu niet naastje schoentjes gaan lopen! volgende keer gewoon je recs beter timen noobs !! ” board.en.ogame.gameforge.com/i…-e-l-a-3-645-396-000-d-1/ Ben jij dat?:’) ” Hahahaha daar ook al zo'n grote mond!
-
Zoals Kikero hierboven al aangeeft... In dit geval is het uitschakelen van de tegendstander meer waard dan de winst! Heerlijk mannen!
-
Flinke klapper! Congratz met deze mooie slag & GLRB @Sovereign Erato
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Martin Garrix [DSS] ________________________________________________ Zwaar gevechtsschip 1.378 Kruiser 1.123 Slagschip 614 Interceptor 217 Bommenwerper 136 Groot vrachtschip 125 _________________________________________ Verdediger Crazy Santa ________________________________________________ Klein vrachtschip 400 Groot vrachtschip 30 Licht gevechtsschip 70 Zwaar gevechtsschip 120 Kruiser 30 Sl…
-
Klasse ninja en een sportieve reactie!