Search Results
Search results 81-100 of 107.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Goedemiddag, Het had netter gekund wat betreft de winst, maar had weinig andere keuze! Ondanks dat evengoed een geinig winstje: Gisterenavond kreeg ik een berichtje van DeSchicht: ''Toevallig tijd en zin in een ninja vannacht?'' Ik kon meekijken op de lanx en zag dat Marshal Keid verkeerd had gesaved. Volgende keer ff puin aanklikken amigo! Thanks voor de samenwerking @DeSchicht en glrb @Marshal Keid De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 02-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aa…
-
Quote from motu: “Quote from ExXx: “Quote from motu: “Quote from Martin Garrix: “Verklaar dan ook ff de oorlog aan CCG... Wij zullen de laatste zijn die voor je buigen! ” zeg wel iets dieper buigen mag hoor ” Dat zeg ik meestal tegen vrouwen, niet pixels op een scherm. Kneus. ” die dan hard weg rennen xDzeg je slijmt op me voeten .. ” Man man man... Wat een figuur ben jij
-
Leuk klappertje Admiral! Winst zat om je lg's terug te bouwen
-
Hatsaaaaaa, mooi winstje maat!
-
Vandaag bij de buurman op visite geweest! Koffie was niet zo, dus ben redelijk vlug weer vertrokken. Leuke gsjes meegenomen! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-11-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Martin Garrix [CCG] ________________________________________________ Zwaar gevechtsschip 207 Kruiser 38 Slagschip 7 Groot vrachtschip 7 _________________________________________ Verdediger Viceregent Leonis [NWO] ________________________________________________ Groot vra…
-
Tijdens het lunchen wat grondstoffen rijker geworden. Bedankt Lord Mannaseh De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-11-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Martin Garrix [CCG] ________________________________________________ Kruiser 40 Groot vrachtschip 16 _________________________________________ Verdediger Lord Mannaseh ________________________________________________ Klein vrachtschip 40 Groot vrachtschip 15 Licht gevechtsschip 41 Kruiser 7 Spionagesonde 4 Kleine laser…
-
Quote from B-The-FearlesS: “lekker bezig maat haha zal ik ook maaris gaan beginnen dan ;p ” Thnx amigo! Zal een keer tijd worden...
-
Quote from Independence: “Volgende x, je kan de api code van het puin toevoegen bij ogotcha. Incl naraids enz.. Leuk slagje! ” Thnx @Independence Was daar al naar aan het zoeken ja, zal bij de volgende even verder kijken dan m'n neus lang is!
-
Goedemorgen Oberon. Tussen het plaatjes draaien door een stop gemaakt bij Captain Voids. Met resultaat! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-11-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Martin Garrix [CCG] ________________________________________________ Kruiser 20 Groot vrachtschip 7 _________________________________________ Verdediger Captain Voids ________________________________________________ Klein vrachtschip 6 Groot vrachtschip 5 Licht gevechtsschip 4 Zwaar gevechts…
-
IRC nog aanwezig?
Martin Garrix - - IRC
PostQuote from Kikero: “Quote from Martin Garrix: “Klopt het dat er dus alleen een algemeen kanaal is (engels) en geen eigen kanaal? ” gXrfer1.png ” Thanks @Kikero