Search Results
Search results 241-260 of 370.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Leuke ninja en gewoon niet snugger van Wolverine. Act checken, vertragen is basis ogame. Zeker als je zoveel knaken in het spel stopt, zou ik dit toch ff doen. Overigens snap ik Klapstoel dan weer niet. Jij verwijt Wolverine DM misbruik, maar als ik zie hoe jij en papegaai/nachtegaal door de ranking zijn gegaan, dan komt dit echt niet door puur raiden. Nachtegaal had na dag 1 al 10k punten en als je hem ziet stijgen ten opzichte van de punten van de concurrentie dan kan dat niet door alleen raid…
-
Ik weet niet of dit dezelfde Wolverine is als in Deimos, maar dat zal een harde noot worden om te kraken. Zeker nu hij ook een maantje heeft. Lijkt me voor hem ook een prima slag. Lijkt overigens of de samenvatting ook niet helemaal klopt. Verdediger had dik 10 miljoen puin en jullie slopen afgerond 22 miljoen. Wat betreft de DM: als ik de ranking net bekeek op mmorpg denk ik dat er van beide kanten wat “geDMt” is en het is tegenwoordig een speloptie. Samen met de ruimtewerf is daardoor verlieze…
-
Tja, als je meer leven wilt moet je niet in een oude unistarten. Je kan dit overwegen: https://board.nl.ogame.gameforge.com/index.php/Thread/106133-Nieuw-Universum-Izar-14-5-2019/ Hier heb je in ieder geval een aantal maanden dat je watmeer spelers hebt. En anders op .org. Daar moet je zelfs moeite doen om in detop 100 te geraken. Andere kant, in Deimos zitten itjes van de merge, dus je kanin notime groeien. In een nieuwe uni zijn geen itjes om te raiden, dus datvraagt wel iets andere capaciteit…
-
[TOT: 742.943.000] Gsus-sees-us [Pirates] vs. Angel of Death [Playbook] (A: 160.526.000, V: 582.417.000)
LoneRanger - - Rustplaats
PostHet is helaas onderdeel van het spel, maar ik kan het begrijpen. Dat afkopen van veel recs is best aardig zuur. Samen met je ruimtewerf kan het daardoor als verdediger wel is niet eens zo'n grote ramp zijn om gecrasht te worden. Als z'n rebuild klaar is gewoon nog een keer prakken die handel!
-
Quote from TheBunny: “exact timen op plaatsing is zowizo zinloos is hij online roept hij terug is hij niet online maken die paar sec/min ook niet uit maargoed bij elkaar een mooi winstje ” Klopt, maar ik zat er een dik kwartier uur achter. Als iemand net uit vmode is, dan verwacht je toch dat hij toch een beetje oplet en een kwartier is best veel tijd. Zal overigens de enige aanval op hem zijn. Hij was een half uur geleden online en gelijk weer in vmode gedoken. Naja, thanks voor de goodies!
-
Kwam weer is iemand uit vmode. Hij had gesaved op plaatsing, kon er niet op tijd zijn, dus er maar op gespeculeerd dat hij niet online zou zijn. Dat was hij ook niet.En een extra geluk was dat z'n vrachters vol bleken te zitten. Nog een keer goed gegokt met de kv's. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-05-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lone Ranger ________________________________________________ Klein vrachtschip 8.000 Interceptor 8.000 __________________________…
-
Even tegen mn favo farm aanbotsen. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 07-05-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lone Ranger ________________________________________________ Slagschip 16.016 Bommenwerper 793 Vernietiger 7.144 Interceptor 8.188 _________________________________________ Verdediger grrrrgrrrr [TDR] ________________________________________________ Groot vrachtschip 117 Licht gevechtsschip 720 Recycler 1 Zonne-energiesatelliet 270 Raketlanceerder 81.115 Klei…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-04-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lone Ranger ________________________________________________ Slagschip 16.431 Bommenwerper 806 Vernietiger 7.193 _________________________________________ Verdediger grrrrgrrrr [TDR] ________________________________________________ Groot vrachtschip 100 Licht gevechtsschip 23 Recycler 5 Zonne-energiesatelliet 255 Raketlanceerder 31.758 Kleine laser 27.014 Grote laser 1.311 Gausskanon 54 Ionka…
-
Deze speler was een harde noot om te kraken. Hij hopt nogal veel in en uit vmode en als hij eruit is, dan is er meestal ook activiteit. Nu zag ik ook continu activiteit, maar op de plx zag ik dat dit mogelijk kwam door terugkomende raids. Op een aantal andere kolo's stond een timertje. Snel de snelle bootjes springen en hopelijk tussen de checks doorvliegen. Was precies gelukt, want volgens mij kwam hij tien minuten na de slag weer online. Bukowski, succes met de rebuild en nu snel wat maantjes!…
-
Mooie eerste grote klapper Ismet. Leuke deutwinst ook. Recs hoef je niet te maken, spam vooral maar lekker veel vloot. Je moet een beetje vet om de botten krijgen voordat m’n nano’s weer gevoerd moeten worden.
-
Wow, wat een knal! Netjes gedaan, dat vloot splitsen en in meerdere delen saven hou je ook niet altijd vol. Dat kost gewoon teveel tijd en gaat vervelen. Mooi gespeeld, de verdediger heeft niet eens wat fout gedaan, maar wel verloren. Aanvallers, geniet van de erg dikke winst! Doorgroeien en Trucker slopen zou ik zeggen.
-
[TOT: 949.384.000] Lone Ranger vs. LadyX [Psycho] (A: 85.551.000, V: 863.833.000)
LoneRanger - - Rustplaats
PostHet viel me op dat LadyX wat aan het zakken was in de stats en er was ook niet altijd meer veel activiteit bij haar kolo´s. Maar ergens had ze nog wel een dikke vloot. Tijd om eens wat werk ervan te maken en ook haar planeetjes te gaan spioneren. het viel me op dat haar opslagen tot de rand gevuld waren. Meestal bekent dit ook al verminderde activiteit. Daarna dus maar haar maantjes goed in de gaten gehouden. maar zal je altijd zien: net toen ik met m´n dochter naar zwemles was, was haar vloot b…
-
Kwam uit vmode, dus even wezen spieken voordat hij weer in vmode kon duiken. Net op tijd, want nog geen paar uur na de slag was hij alweer blauw. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 23-04-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lone Ranger ________________________________________________ Slagschip 8.888 Interceptor 7.211 _________________________________________ Verdediger Bizzymob [Veteraan] ________________________________________________ Groot vrachtschip 1.800 Recycler …
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 24-04-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lone Ranger ________________________________________________ Klein vrachtschip 6.666 Slagschip 9.999 Interceptor 7.871 _________________________________________ Verdediger Engineer Orbiter ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.026 Groot vrachtschip 301 Licht gevechtsschip 707 Zwaar gevechtsschip 232 Kruiser 109 Slagschip 36 Recycler 20 Spionagesonde 2.857 Bommen…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-04-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lone Ranger ________________________________________________ Interceptor 4.444 _________________________________________ Verdediger linkeloutje ________________________________________________ Zwaar gevechtsschip 2.874 Kruiser 937 Interceptor 288 Raketlanceerder 69 Kleine laser 64 Kleine planetaire schildkoepel 1 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Lone Rang…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-04-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lone Ranger ________________________________________________ Interceptor 2.222 _________________________________________ Verdediger linkeloutje ________________________________________________ Licht gevechtsschip 3.198 Slagschip 156 Recycler 1.014 Raketlanceerder 88 Kleine laser 86 Kleine planetaire schildkoepel 1 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Lone Ran…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 24-04-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lone Ranger ________________________________________________ Slagschip 5.555 Interceptor 7.845 _________________________________________ Verdediger Commodore Ceres ________________________________________________ Raketlanceerder 3.344 Kleine laser 14.599 Grote laser 2.479 Gausskanon 81 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Lone Ranger _________________________…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-04-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lone Ranger ________________________________________________ Slagschip 9.999 Bommenwerper 811 Vernietiger 7.089 _________________________________________ Verdediger Commodore Ceres ________________________________________________ Raketlanceerder 9.567 Kleine laser 23.412 Grote laser 6.188 Gausskanon 166 Ionkanon 291 Plasmakanon 260 _________________________________________ Na het gevecht ... …
-
Net voordat hij inactief werd. Je zal het dus niet gemerkt hebben gok ik. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-04-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lone Ranger ________________________________________________ Kruiser 8.654 Slagschip 14.909 Bommenwerper 830 Vernietiger 7.051 Interceptor 6.146 _________________________________________ Verdediger DPR ________________________________________________ Groot vrachtschip 1.000 Zonne-energiesatelliet 1.098 Raketlanceerder 35…