Search Results
Search results 101-120 of 301.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
dat is weer een mooi bergje puin jack maak er wat moois van def succes met rb
-
In ieder geval nog iemand die post Hij is weer lekker jack,ga zo door def succes met rb
-
Mooie boem zo,mooie winst en je vliegkosten ook nog betaalt. def succes met rb
-
ja, maar was dat niet zo'n test uni als ik het wel heb.
-
De reden dat iedereen graag langer dan 2 jaar in een uni speelt is nu bepaalt geen reden om het niet te doen,aangezien iedereen na een half jaar al zit te zeuren of er een merge komt. Tegenvallende specs is ook wat tegen te doen start dan met dezelfde start datum 3 unis met verschillende specs,dus is er keuze. Dat niet iedereen in elke nieuwe uni gaat kijken is niet raar moet je elke 3 maanden opnieuw starten. Maar inderdaad er zitten ook nadelen aan,een gestopte speler ben je gelijk 2 jaar kwij…
-
Elke nieuwe uni maar max 1of 2 jaar laten draaien geef de top 3 daarna een prijs en open dan pas de volgende. Dan is het nadat je gecrasht ben de keus tijd niet spelen of toch maar rb,ipv max 1 maand wachten tot je weer opnieuw kan beginnen en denken dat je daar wel 1e word smile.png Voordeel voor GF is dat het meer geld oplevert.
-
Elke nieuwe uni maar max 1of 2 jaar laten draaien geef de top 3 daarna een prijs en open dan pas de volgende. Dan is het nadat je gecrasht ben de keus tijd niet spelen of toch maar rb,ipv max 1 maand wachten tot je weer opnieuw kan beginnen en denken dat je daar wel 1e word smile.png Oeps verkeerde topic.
-
Dus ff kort samengevat,we hadden een leuk spel dus dat gaan we steeds meer veranderen
-
Het lijkt me met z/n poll het belangrijkste om de spelers te bereiken die nergens reageren ipv de spelers die overal reageren,daarvan weten we onderhand wel wat ze willen.
-
Veiling
Postom het maar weer wat in evenwicht te brengen - 489
-
[TOT: 830.945.000] wolverine [LOT] vs. Zwijn [GZV] & Gier [GZV] (A: 544.888.000, V: 286.057.000)
discordia - - Rustplaats
PostNu Quote from INSIDIOUS: “nee *knip* deze *knip* heeft al eerder op het forum persoonmlijk mij uit lopen dagen over mijn vriendin en weet ik hetr allemaal beginnen ja die davy laat mij niet met rust hij blijft maar door gaan *knip* heb al gerepord dattie mij gewoon moet laten jaaa hij is veelste vcer gegaan en ik nu ook door hem dus hjij moetr mij gewoon laten en ik laat hem ...nou liet ik hem al en hij begin weer over mij dus je moet even goeie info v ergaren voordat je wat zegt jaaaa *knip* ~H…
-
NINJA [TOT: 170.599.000] wolverine [LOT] vs. Terra [GZV] (A: 137.433.000, V: 33.166.000)
discordia - - Rustplaats
PostHij is lekker weer Terra,bouw er wat moois van Wolfje succes met het kopen van een nieuw vlootje
-
Heerlijke hit mannen,no save---.no fleet Maak er wat moois van Overnemer succes met rb
-
Topacc gevraagd
PostNu was ik gestopt maar er hoeft niet gesaved te worden in de vmode
-
Mooie hit helaas op Ano maar zat er wel wat aan te komen,helaas was bij jou net als bij rest van de uni alle zin weg. veel plezier in andere unis of in rl Aanvallers bouw er wat moois van.
-
Quote from Schottie: “nauw we vallen als bosjes helaas werd tijd dat die vloot van jou eens ging vliegen man dat minen gaat toch ook vervelen? al zijn de miners bijna actiever dan de fleeters atm Kyle gl met meehobbelen =) ” Zijn er dan nog 10 actief in deze uni ? ontopic,deze zat er eigenlijk wel een beetje aan te komen,maar heerlijke hit timmey