Search Results

Search results 41-49 of 49.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Spy & fly. Glrb TheDog De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-03-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Equilibrium [LOT] ________________________________________________ Kruiser 2.000 _________________________________________ Verdediger TheDog [D and P] ________________________________________________ Groot vrachtschip 2.283 Recycler 16 Raketlanceerder 2.067 Kleine laser 1.761 Ionkanon 90 Kleine planetaire schildkoepel 1 _________________________________________ Na het ge…

• Oh noes! Die had ik ook gezien:p Lekker gedaan hoor. Doe wat leuks met de winst:) Glrb numinis

• Tijdje geleden al gespot maar steeds online. Tot mijn verrassing lag hij nu op z'n planeet in plaats van z'n maan, geen activiteit dus maar snel gevlogen. SIC Bonsai glrb. On 22-03-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Equilibrium [LOT] ________________________________________________ Battlecruiser 3.000 _________________________________________ Defender SIC Bonsai [Guardian] ________________________________________________ Small Cargo 1.822 Large Cargo 700 Light Fighter 2.…

• Discord link

Equilibrium - - Forum

Deze bedoel je?

• Maak er dan van 'Verwijder alles in het tabblad spionage'. De tab is een verwijzing voor het uitstekende stukje van het tabblad en de informatie (welke je dus verwijderd) staat in het tabblad. Er staat overigens ook keurig 'Er zijn op dit moment geen berichten in dit tabblad'. (Toegegeven, het is wel om te zeuren:P) Verder moest ik wel glimlachen om de algemene gebruiksvoorwaarden. Hieronder een paar extremen (ik weet het, niet echt alledaags, maar niet echt geschikt voor een screenshot): Onder …

• Zag 'm inderdaad voorbij komen, dat is een beste klap. Heb even uitgerekend wat naar het kerkhof is gegaan, namelijk: 112.370.000. Maar de aanvallers hadden nog wel wat puin (60M ofzo toch?), dus deut gevraagd heeft ternauwernood wat verlies. Achja, voor wraak moet je het soms niet zo nauw nemen:p succes met rebuilden aanvallers:)

• HP due to a counterattack

Equilibrium - - Spel

Dan zullen er gewoon punten worden toegekend gezien er een gevecht plaatsvind. Als je met voldoende spionage sondes op 1 unit vliegt zodat er een gelijkspel uitkomt, krijg je namelijk ook een volwaardig gevechts rapport. Natuurlijk moeten er wel voldoende militaire punten worden vernietigd om überhaupt punten toegekend te krijgen. De formule is volgens mij (SI vernietigde units^0.9)/1000 waarbij vrachtschepen en gerepareerde verdediging niet meetellen.

• HP due to a counterattack

Equilibrium - - Spel

No. Honour points are based on the military points you destroy. If nothing gets destroyed, no points will be given. It works the same for farming or raiding (dis)honourable targets, if the enemy has no defense or fleet on the planet you attack, nothing will be destroyed and there won't be any honour points for the attacker nor for the defender. Hopefully this answers your question:)

• Volgende keer onthouden om te checken dat de vloot daadwerkelijk vliegt:P Ik zat in de kroeg, gezellig een biertje te drinken. Voordat ik daar was nog even wat aanvallen en transporten de deur uit gedaan zodat ik zou kunnen saven onder het genot van een biertje en er een mooie avond van zou maken. De mooie avond is zeker gelukt! Het saven daarentegen...:P Ik was in de veronderstelling dat de vloot in save was, maar heb hoogstwaarschijnlijk niet op 'stuur vloot' gedrukt, of ernaast gedrukt. Anywa…