Search Results
Search results 21-23 of 23.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Mwa voor ogame begrippen is ''400'' euro wellicht veel geld, maar ik vind het maar een slechte kerstbonus. Grote spelers tegen Grote spelers fairplay lijkt me. sommige hebben zeeen van tijd en andere zwemmen in een zee van geld. buiten dat weet ik niet echt wat ik er van moet vinden zeker gezien de save slecht was, de aanval slecht was en dit allemaal voorkomen had kunnen worden door beide partijen. valt voor niemand echt enige inspiratie dan wel genoegdoening uit te halen denk ik.
-
ah kijk de ogame orde uit de oude dagen nog niet gestopt en nog steeds afvragend waarom ogame.nl zo dood is. en de standaard reacties en de flamewar is on !!! @alpa help jij ooit mensen die je niet kent zonder er beter van te worden. lijkt me heel sterk je lijkt mij nou net niet zo een type @Bolder 9 dagen geleden begonnen en door er veel geld tegen aan te gooien hopelijk snel rank 10 nu ben ik rang 80 0f zo iets @discordia enige doel van de allie is dat ik beginnende&lager gerankte spelers help…
-
Hallo iedereen ik ben jabba de hut. ik ben een beetje laat begonnen in de uni maar dat maakt tegenwoordig niet heel veel meer uit, met al die boosters helaas heeft de uni ook maar 500 spelers en dat is toch wel weinig. maar het zou fijn zijn als de uni niet te snel dood gaat door vaste ogame orde. gezien ik fair play leuk vind. vind ik ook dat je kleinere spelers niet moeten worden aanvallen tenzij ze dat verdienen. zeker gezien de al oude ogame kliek weer bij elkaar in de clanhol kruipt en als …