Search Results
Search results 181-200 of 230.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Niet voor niets dat je uit hun alli word gegooid.. de servers zijn al zo schaars, dan ga jij het nog eens verpesten met je toxic gedrag.. Geen bang man, jij bent van mij
-
Net geen HOFje maar toch weer wat deff gebasht. On 19-12-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker King Leonidas [HBS] ________________________________________________ Battleship 471 Bomber 125 Battlecruiser 116 _________________________________________ Defender Sh1NCr0W [DBA] ________________________________________________ Large Cargo 18 Light Fighter 202 Heavy Fighter 12 Cruiser 1 Battleship 1 Recycler 2 Espionage Probe 5 Solar Satellite 99 Battlecruiser 12 Rocket Launcher 1…
-
lekker bezig man! Gewoon vliegen zoals ik al zei! Let the deut burn! Def - gl@rb
-
Het meest logische zou zijn dat ik hem zou pakken. Maar hij betrekt jullie erbij.. dat is niet meer alleen mijn probleem maar ook jullie probleem geworden. En dat er dan nog eens 4.5M winst valt te halen is dan ineens mooi meegenomen. Gl@Rb
-
Lang geleden dat ik nog eens een hofje heb gepost , maar hier zit een klein verhaaltje achter. Het begon allemaal met een aanval op Captain Nemesis + wat raketaanvalletjes voor zen deff te verminderen. Deze kerel was hier echter niet met opgezet Uiteindelijk trok ik terug omdat al zen alli lidjes in de buurt online waren en geen zin had om half men vlootje kwijt te spelen aan een ninja, maar raketaanvallen kan je niet terugtrekken uiteraard. Begon hij uiteindelijk te zeggen dat ik de bange kip b…
-
Alle beetjes helpen noize
-
On 11-12-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker King Leonidas [HBS] ________________________________________________ Large Cargo 15 Battleship 307 Bomber 128 _________________________________________ Defender falaigai [TRR] ________________________________________________ Small Cargo 4 Large Cargo 10 Light Fighter 168 Battleship 15 Recycler 12 Espionage Probe 5 Rocket Launcher 134 Light Laser 49 Gauss Cannon 37 Ion Cannon 118 Small Shield Dome 1 Large Shield Dome 1 ________…
-
On 11-12-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker King Leonidas [HBS] ________________________________________________ Large Cargo 55 Battleship 100 Bomber 128 _________________________________________ Defender De Achterhoeker [JIGSAW] ________________________________________________ Large Cargo 47 Cruiser 42 Solar Satellite 45 Rocket Launcher 219 Light Laser 242 Heavy Laser 31 Ion Cannon 32 Small Shield Dome 1 _________________________________________ After the battle ... At…
-
Wie het kleine niet eert... On 17-12-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker King Leonidas [HBS] ________________________________________________ Large Cargo 40 Battleship 150 Bomber 127 Battlecruiser 108 _________________________________________ Defender Nil [IMP] ________________________________________________ Large Cargo 3 Recycler 1 Light Laser 166 Heavy Laser 65 Gauss Cannon 41 Ion Cannon 70 Large Shield Dome 1 _________________________________________ After the battle …
-
Al heel veel keren op hem gevlogen altijd online, maar deze keer toch kunnen betrappen op een foutje en gemakkelijk Dikke2M kunnen binnenhalen On 17-12-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker King Leonidas [HBS] ________________________________________________ Large Cargo 60 Battlecruiser 108 _________________________________________ Defender El-ahrairah [TPB] ________________________________________________ Large Cargo 60 Recycler 100 ________________________________________…
-
mooie winst noize! Blij dat ik niet de enige van de alli ben die hier iets post
-
ze noemen "dm vlootjes" een negatieve klank. En dat omdat ze de waarheid zeggen? Dit is de reden waarom er dus minder volk speelt.. Anyway mooie slag
-
Dikke winst man!
-
Alles wat te crashen pakt hij lekker man puck gl@rb
-
lekkere winst alweer, kan ik alleen maar van dromen Daar gaat dan weer 1 van de weinige vlootjes die hier rondvliegen... Friend gl@rb
-
dikke hit! Def glrb
-
wow dat is een lekkere winst