Search Results
Search results 201-220 of 230.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Net geen hofje spijtig genoeg! Strider gl@rb en hf met je maantje De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 06-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller King Leonidas [HBS] ________________________________________________ Slagschip 314 Bommenwerper 16 Vernietiger 5 Interceptor 12 _________________________________________ Verdediger Strider [IMP] ________________________________________________ Groot vrachtschip 19 Kruiser 100 Recycler 24 Zonne-energiesatelliet 18 Raketlanceerder…
-
No safe no fleet Hf met de winst monfy Yondu kop op man , komt weer goed
-
ja jullie gaan hard Maar zo simpel als het kan zijn en ik het al meerdere x gemeld heb binneb de alli.. no safe no fleet Gl@rb tyakra we pakken em wel weer
-
lekker bezig monfy Kale begin toch eens op je vloot te letten Gl@rb
-
weeral een dik miljoentje rijker De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller King Leonidas [HBS] ________________________________________________ Slagschip 316 Bommenwerper 16 _________________________________________ Verdediger De Achterhoeker [JIGSAW] ________________________________________________ Groot vrachtschip 67 Licht gevechtsschip 175 Kruiser 13 Slagschip 6 Spionagesonde 17 Zonne-energiesatelliet 50 Raketlanceerder 352 Kleine…
-
spot sim en fly dacht ik... Uiteindelijk is men alli genootje toch maar meegevlogen. 5min na ik de vloot verstuurd had plots activiteit op 2 van zijn planeten heel de aanval lang.. op de lanx niets te zien doorvliegen dan maar! Doubleflux gl@rb en veel plezier met je maan! On 04-12-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker King Leonidas [HBS] ________________________________________________ Light Fighter 592 Cruiser 375 Battleship 321 Bomber 16 Battlecruiser 12 ________________…
-
Nog steeds een mooie winst! def grlrb
-
1ste SOLO HOF [TOT: 6.289.000] King Leonidas [HBS] vs. DoubleFlux [D-T-G] (A: 300.000, V: 5.989.000)
PostQuote from TheBunny: “dan vraag ik me toch af hoeveel ipr's zijn er gebruikt ” genoeg om nog een mooie winst te hebben
-
1ste SOLO HOF [TOT: 6.289.000] King Leonidas [HBS] vs. DoubleFlux [D-T-G] (A: 300.000, V: 5.989.000)
PostDeze lag te chillen achter een mooie deff.. Gelukkig bestaat er iets zoals ipr's De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller King Leonidas [HBS] ________________________________________________ Slagschip 237 Bommenwerper 16 Interceptor 12 _________________________________________ Verdediger DoubleFlux [D-T-G] ________________________________________________ Klein vrachtschip 194 Groot vrachtschip 63 Licht gevechtsschip 1 Zwaar gevechtss…
-
Mijn ss's stonden klaar in de garage volledig volgetankt, voor een snel ritje langs de supermarkt voor een beetje koeienvlees. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 29-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller King Leonidas [HBS] ________________________________________________ Slagschip 249 _________________________________________ Verdediger powercow [JIGSAW] ________________________________________________ Klein vrachtschip 39 Groot vrachtschip 68 Zwaar gevechtsschip 9 Re…
-
Dikke hit alweer Kale glrb
-
Mooie hit! spijtig genoeg op iemand van ons en geen maantje Ronald GL @ RB
-
Ja weer lekker bezig ! Die vm's blijven maar komen zo Bloodtrail GLRB en komt uit die vm anders blijven we dalen in spelers
-
[TOT: 26.756.500] Proconsul Puck [TFST] & kale [INQ] vs. Plofkop [DaS] (A: 6.353.000, V: 20.403.500)
Postaardig wat vloot al bij elkaar... Moet ik dan toch gaan oppassen na al die spio's om de 10min ? Plofkop glrb
-
Thx voor de invite jongens! Heerlijke slag weer! Powercow glrb, zal wel geen probleem zijn
-
Weer een dikke vloot neer. Well played! Eindelijk geven jullie is geen maantje weg Def glrb
-
mooi mooi, word gevaarlijk met al die manen nu
-
Lekker winstje
-
Lekkere hit alweer! Sommige mensen voeren wel actie achter hun woorden. Kale toch beter beginnen opletten man Gl@rb