Search Results
Search results 161-180 of 230.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
mooie winst hoor!
-
Toch nog vlug 800K binnengehaald alle beetjes helpen voor me voor te blijve
-
damn dat is een lekkere nr 1 ! Rdet gl@rb
-
[TOT: 137.373.000] Monfy [DaS] vs. wc pot [TP4L] (A: 21.614.000, V: 115.759.000)
Anonymous - - Rustplaats
PostJa dat gaat hier weer snel Dikke hit monfy gz met de eerste top10 wc pot kom van die wc af en begin te rebuilden
-
Lekkere farm Hebben ze je ondertussen nog geen bericht gestuurd na al die aanvallen? Als ik nog maar 1 spio neer leg beginnen ze al stoer te doen
-
Quote from Zippy: “Lekker prakje King, mooi gespot! Volgende x gewoon nog meer vloot meesturen of mij vragen voor de ags Hf met de goodies! vliegenier, gl@rb! ” Achteraf gezien was een ags wel beter geweest , maar je weet nooit .. al zoveel gevlogen dat ze net online kwamen
-
Spot sim fly... helaas dacht die sim daar anders over... Mijn kerstcadeau van de sim vandaag was een lekkere bug waardoor het op een remise blijft steken... Maar toch nog een mooie winst kunnen uithalen Thanks zippy voor de rec hulp! On 25-12-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker King Leonidas [HBS] ________________________________________________ Large Cargo 250 Light Fighter 3.736 Cruiser 1.003 Battleship 587 Battlecruiser 108 _________________________________________ Def…
-
wow die winst is insane
-
Quote from monfy: “ik weet er nog wel een paar met teveel def ” ben altijd wel te vinden voor wat deff neer te halen
-
Na een hele boel ipr's af te knallen voor die turtle zen vlootje achter een dikke deff had laten liggen , toch nog wat winst weten te halen Special thanks to Tyakra en Theoman On 23-12-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker King Leonidas [HBS] ________________________________________________ Cruiser 1.003 Battleship 587 Bomber 147 Battlecruiser 108 _________________________________________ Defender DoubleFlux [D-T-G] ________________________________________________ Light Fig…
-
Mooi mooi, ik vraag me af wanneer jij je * gaat laten zien
-
Quote from motu: “buig vioor jullie machtige koning motu mijn onderdanen xD wanneer kom je terug , toch wel snel hoop ik he .. ik lees dat de andere het al opgeven hahaha ” wie is de andere captain knulletje?
-
PHALANX [TOT: 33.534.500] King Leonidas [HBS] vs. Bandit Probe [CCA] (A: 4.572.000, D: 28.962.500)
PostQuote from Bandit Probe: “Gratz Leonidas! Je hebt me eindelijk te pakken Dat van die 200 euro was trouwens bluf en best een lage streek. Zo veel geld heb ik helemaal niet joh xD Succes nog! ” je had er plots toch 8M deff staan Anway gl@rb
-
Hoppa daar gaat "koning motu" al.. Maakt me niet uit dat ik em niet had , had wel mooi geweest mocht zen vloot niet vluchten. Have fun met de winst !
-
Jij ziet wel meer dan wat gs vliegen denk ik Mooi gespot noizie boy
-
PHALANX [TOT: 33.534.500] King Leonidas [HBS] vs. Bandit Probe [CCA] (A: 4.572.000, D: 28.962.500)
PostAl één keertje op hem gevlogen toen had hij op zen homeplaneet voor 200euro deff gekocht... nu gespot op 1 van zen kolo's op de lanx en 1 van men grootste winstjes tot nu toe Special thanks naar Theoman voor de rec hulp Bandit gl@rb On 20-12-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker King Leonidas [HBS] ________________________________________________ Small Cargo 214 Light Fighter 3.308 Heavy Fighter 3 Cruiser 497 Battleship 488 Bomber 147 Destroyer 5 Battlecruiser 110 _________…
-
Quote from Jillian: “ik heb ergens het idee dat dit in een ander uni plaatsgespeeld heeft dan in fidis. Het is dat de aanvaller niet in de nieuwe uni zit ” hij post toch ook in fidis?
-
Dat vlootje begint mooi te worden