Search Results
Search results 741-760 of 798.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote: “H3ll schreef: Beste OnlineGamesNet gebruikers Regelmatig ontving GameForge mails met daarin het verzoek of OnlineGamesNet niet ook via Mibbit te bereiken kon zijn. Dit omdat op verschillende plaatsen IRC niet te gebruiken is Ik ben dan ook trots jullie te kunnen laten weten dat het gelukt is om een van de servers aan te passen. Je kunt Mibbit gebruiken via de website onlinegamesnet.net/mibbit_chat.php of een directe verbinding kiezen via mibbit.com Kies dan in de lijst met servers voor w…
-
Lu koekjes
PostHeel veel succes met je trial in uni 6 LU, maar dat gaat vast lukken
-
screenshots Redesign
PostNa lang wachten kan ik jullie eindelijk iets meer vertellen over OGame Redesign. Ik mag jullie namelijk de eerste screenshots laten zien: mini_ogame_de_01.jpg mini_ogame_de_02.jpg mini_ogame_de_03.jpg mini_ogame_de_04.jpg mini_ogame_de_05.jpg mini_ogame_de_06.jpg mini_ogame_de_07.jpg mini_ogame_de_08.jpg mini_ogame_de_09.jpg Voor degenen die het zich afvragen: Nee, Ogame wordt geen flash gebaseerd browserspel Een datum waarop OGame Redesign de lucht in gaat hebben we nog niet, maar het komt stee…
-
wachtwoord-probleem
PostAls het goed is wordt het probleem vandaag vanuit GF opgelost, maar voor de mensen die met haast hun kolonies willen verwijderen: Ik kreeg de volgende mail van een speler: Quote: “Over dat ww vergeten problemen? In uni8 is het ook zo:) gisteren probeerde ik een kolonie te verwijderen. Lukte niet kwam teklens ww verkeerde ik me ww veranderen nog niet. ik ww op gevraagd kreeg ik een rare code ik die ingevuld bij ww vergeten een nieuw ww aangemaakt:) wer op gevraagd weer een code. iK de code gebrui…
-
wachtwoord-probleem
PostHelaas is er op dit moment een probleem met de "wachtwoord vergeten"-functie. Het achterhalen van je wachtwoord met deze link op de portal, levert een mail op met daarin een gecodeerde versie van je wachtwoord. In het geval je je wachtwoord bent vergeten, maak dan aub een ticket aan op support.ogame.nl, met daarin de vraag aan je GO om je je wachtwoord toe te zenden. Dit probleem lijkt alleen in speeduni's voor te komen (voor .nl dus alleen uni 10) Wel is er in álle uni's een probleem bij het de…
-
Wintertijd
PostKomende nacht gaat de wintertijd in, en de klok wordt een uur teruggedraaid. De nacht duurt dus een uurtje langer dan normaal! Vergeet dit niet als je gaat fleetsaven!!! wintertijd.jpg
-
Uitleg over AGS!
Post*opschoonbump*
-
queen sylvia
Post*gewoon even een huggle voor Syl ;)*
-
beste spelers Versie 0.83 blijkt een vrij vervelende, maar eenvoudig op te lossen bug te bevatten. Spelers die geband zijn, én hun bantijd hebben uitgezeten worden soms niet automatisch unband. Na afloop van hun bantijd krijgen ze (ongeacht de banreden) de melding: account geblokkeerd vanwege het beledigen van een andere speler. Gelukkig kan een GO de ban handmatig verwijderen in dit soort gevallen. Ik heb de GO's al gevraagd om in hun uni te controleren of er spelers zijn die last hebben van de…
-
Quote: “Pendragon schreef Problemen zouden weer opgelost moeten zijn :)”
-
Problemen zouden weer opgelost moeten zijn
-
Soms komen inlogproblemen omdat er iets mis is met je internetverbinding. Probeer of je myip.nl/ kunt bereiken. Is deze pagina onbereikbaar voor je, dan is er iets (tijdelijk?) mis met je internetverbinding. Het eerste advies in dit geval is: - PC uit - router uit (stroom eraf) - modem uit (stroom eraf) - 5 minuten wachten - modem aan - router aan - PC aan Met wat geluk werkt het daarna weer. Blijft het probleem bestaan, dan kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice van je prov…
-
pushingsgrondstoffen
PostGrondstoffen van pushing moeten vanaf dit moment betaald worden aan de GO. Transporten naar i-tjes of naar lager geplaatste spelers om grondstoffen van pushingsboetes te betalen zijn niet meer toegestaan. De enige uitzonderingen waarbij een GO kán beslissen dat de grondstoffen niet naar zijn GO-account gestuurd moeten worden zijn: - indien duidelijk is dat er een rekenfout is gemaakt bij het verhandelen van grondstoffen, maar de spelers van goede wil zijn. - indien spelers vóór een afscheidsslag…
-
soms wil ook het legen van je cache wel eens helpen.... Quote: “The UneXist schreef Waarom deze Handleiding?: Ik krijg de laatste tijd steeds vaker berichten van spelers die de melding krijgen dat ze niet kunnen inloggen of ze krijgen een melding dat ze al ingelogd zijn. Dit is ter verhelpen door de Cache van je Browser(s) te legen. Voorbeeld van zo'n foutmelding: [Q] Er is een fout opgetreden! Je huidige sessie is verlopen. Dit kan meerdere oorzaken hebben: - Je account is meerdere keren tegeli…
-
Rey Nemaattori
PostGefeliciteerd met het afronden van je trial Rey! Nu heb je eindelijk tijd voor die vragenlijstjes
-
Wat kleine wijzigingen bleken toch noodzakelijk. Phase is IA geworden, en FlaFlyForce is hem opgevolgd. gefeliciteerd Fla. Kingsniper is verhuisd naar uni's 1 t/m 4, en FlaFlyForce is SGO van uni 9 t/12 geworden. Krentenbol en autofan hebben helaas het team verlaten. Snuff is verhuisd van uni 11 naar uni 3. Queen Sylvia is van uni 12 naar uni 10 gegaan, en heeft daar versterking gekregen van Odlaw. Prinsesje is voortaan alleen nog maar te vinden in uni 6, maar brainscrewer heeft haar plaats naas…
-
queen sylvia
PostHeel veel succes in uni 10 Syl