Search Results
Search results 181-200 of 301.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from nuts: “Denk dat ik maar is ga kappen, je speelt en ze maken nieuwe uni, je speelt en ze maken nieuwe uni als je net een beetje klaar bent en kan beginnen, 500 starters en door al die nieuwe uni's 100 spelers over want? er komt een nieuwe uni… Na jaren maar tijd om afscheid te nemen van O-game.. even aankijken hoe Ganimed nog gaat, anders vanaf 1 feb. de eeuwige v-mode… gaat nu puur om de centen en het spel? komt op plaats 99 bij Gameforge jammer ooit was dit een leuk spel maar gaat nu…
-
Quote from Anonymous: “Quote from motu: “Quote from discordia: “het is duidelijk dat je het niet begrijpt. ik maak geen verlies , verliezen die ik maak Als jij het begrijp leg het mij dan ff uit. Ontopic: mooie slag als 1+1 31 is ” Praatjes vullen geen gaatjes ..enige waar jullie goed in zijn is commentaar geven , maar val me eens aanen als niet dan buig voor je almachtige koning ” Geen probleem als ik unbanned ben , kom ik je wel wat bashen ” Ik zou eerst nog een accountje aan moeten maken hier…
-
het is duidelijk dat je het niet begrijpt. ik maak geen verlies , verliezen die ik maak Als jij het begrijp leg het mij dan ff uit. Ontopic: mooie slag als 1+1 31 is
-
Perfect uitgevoerde slag,ga vooral zo door Ik vraag me trouwens af,wat je met deze verlies slagen wil laten zien ? bouw wat moois van je verlies
-
het ga je goed in rl koffie ik ga je spys missen in de nacht
-
Quote from Stormcion: “AAHHHHH Zo zonde ik was ik slaap gevallen hahaha ik moest na me aanval tegen mica zorgen dat ik me vloot goed kon safen dus bouwde kolonisatie schip maar moest wachten ben toen in slaap gekukkeld mooi slag geniet van de winst kom eerdaags wel weer bij je langs ” Ik dacht dat je geld op was ontopic nette slag bouw er wat moois van
-
je vertraagd toch nooit had ik begrepen wel netjes gedaan,maak er wat moois van def succes met rb
-
Quote from Treinrek: “"Is een goeie speler ;)" zei Yaws toen ik vroeg wat die noob met mijn account aan het doen was. Goed om te zien dat Shinovu wel iedere keer weer rb!! ” Soms zijn andere spelers beter Lekker weer Galaxy bouw er wat moois van Shinovu succes met rb
-
Zal er in deze uni dan alleen maar eerlijk gespeeld worden ? Straks moet je,je eigen planeten nog gaan iprén Maar is het niet beter om nieuwelingen een beetje wegwijs te gaan maken in dit spel,een spel dat je begrijpt hou je langer vol en je word niet meer gelijk gecrasht als je uit de noobbescherming komt.
-
was weer een vruchtbare dag ,lekker weer def succes met rb
-
Een duivels aantal xers das wat mijn als 1e opvalt dan die giga winst,heerlijk man
-
Gelukkig hebben we de foto's nog Moet de kleintjes een beetje beschermen maar was wat druk vandaag dus kon niet alles meer goed volgen bouw wat moois van je winst schottie
-
voor de een is het een uitdaging om top 100 te komen voor de ander top10 weer andere halen er plezier uit zoveel mogenlijk def te maken maar als je nu je leden zou leren hoe ze zich aan een paar regels houden dan worden ze niet zo veel gecrasht en houden ze er wat langer lol in. als het aan jou ligt valt de top 10 alleen zichzelf aan of liever helemaal niemand ik word hier eigenlijk ook wel een beetje moe van is mens erg je niet niet een beter spel voor je en je bent trouwens best veel online
-
man man man wat een dom gelul,iemand kapot iprén dat is ook een vorm van spel bederf Het is ook niet raar dat de top 20 vaak bijelkaar in de allie zitten,zijn vaak spelers die in andere unis elkaar tegen zijn gekomen. Dan nog dat gezeur over :ogame is nooit een uitdaging geweest altijd een kwestie van tijd en prioriteit Volgens mij is dit spel gemaakt om er lol aan te hebben,ranking is voor de meeste niet het aller belangrijkste anders hadden ze beter 100 1e plaatsen kunnen maken
-
lekker hitje met een mooie reiskosten vergoeding defender succes met rb
-
grote dm ninja TOT: 224.700.000] BlackHawk [Playbook] & renederoij [Playbook] vs. Stormcion [Kittens] (A: 149.339.000, D: 75.361.000)
discordia - - Rustplaats
PostEn de winner is GF bouw alle 3 wat mooi van jullie verlies