Search Results
Search results 261-280 of 301.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
lekker hitje weer bouw er wat moois van def succes met rb
-
dan klopt het toch wat ik zeg. de een heeft er wat meer geld voor over dan de ander.
-
Als ik het goed begrijp is niet het gebruik van dm belangrijk maar de hoeveelheid,of begrijp ik je nu verkeerd.
-
wat dacht je Voyager, inklappen en weg wezen lekker hoor,maak er wat moois van
-
igon 3 moest je daar zelfr niet om lachen toen je dat neer zetten ?
-
het zou eerst wel prettig zijn als ze iets vinden op account overnamens lijkt me nl prioriteit nr1
-
Ik pas aan de vlootsnelheid me plaatsing van planeten aan,dus hogere speed betekend andere plaatsing van planeten. Vaak maak ik bij een lage speed veel speed vloot en bij een hogere speed veel minder. Tevens vind ik het een rare reden dat er na een tijdje veel mensen stoppen omdat het te lang duurt voor je bij je target ben,de spelers zijn toch niet achterlijk. Zet een eind tijd op elke nieuwe uni dan kunnen de spelers maar uit een paar unis kiezen en blijven de uni's voller is mijn idee
-
Ik vraag me alleen af waarom je de fun players nog wat geeft daar gaat het je eigenlijk helemaal niet om . Zeg gewoon dat je meer voordelen wil voor je geld,klink wat aannemelijker. Maar ik heb het idee dat er net als ik meer zijn die het niet meer trekken als er meer voordelen komen voor de users.
-
Misschien als je het zelf nog een keer doorlees komt je wel achter dat het niets is voor de spelers die geen dm kopen. Ik ben bang dat de balans helemaal verstoort word als dit door gaat.
-
Quote from Dr. Cosmo: “Quote from Flugel25: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “Quote from Flugel25: “Volgende uni 10x eco, 5x vloot, 80% vloot naar puin en max 3 mw? Die verwacht ik wel binnen een maand natuurlijk! ” Wat denk je? Zullen we ons hier maar eens gaan vertonen? Kijken wat het te bieden heeft? Je kan niet zeggen dat je nog niet nat geworden bent. ” Als die richting mij bedoelt is: nope.Ik ga geen nieuwe universa meer spelen. Voordat het leuke deel begint is de uni alweer dood.Succes voo…