Search Results
Search results 161-180 of 301.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Netjes weer, ga zo door
-
[TOT: 1.039.229.000] kyle158 [Watjes] vs. Cichlide (A: 232.970.000, V: 806.259.000)
discordia - - Rustplaats
Postnetjes gedaan kyle bouw er wat moois van def succes met rb
-
lekker hitje man. Ik hoop wel dat Nelly doorgaat anders ga ik haar spy nog missen succes met rb
-
Merge van Fidis
PostQuote from Hitsugaya Toushiro: “Je kunt misschien ook kijken of spelers willen rebuilden na een crash ipv constant te stoppen om dan 2 maanden later in een nieuwe uni te starten en weer hetzelfde mee te maken ” Eigenlijk geef je zelf al de reden waarom ze dat doen,en meestal duurt het geen 2 maanden.
-
is dit geen solo top 10 ?
-
Daar heb je wel een punt Bolder,als je er een paar honderd euries in stopt is het niet zo snel op ik zal onze taalpuristen daar maar niet van beschuldigen anders krijgen we dat weer. En ik denk ook niet dat GF er iets aan gaat doen,nouja zullen wel weer elke dag nieuwe acties komen om ons aan het kopen te zetten maar dan houdt het waarschijnlijk ook wel weer op. Het versturen van een mailtje dat je account word verwijderd als je niet binnen een x aantal dagen inlogt zou eigenlijk onder de servie…
-
Je zou verwachten dat het bij zulke spelers aantallen het de spelers des te gemakkelijker word gemaakt,maar het blijft natuurlijk wel GF. Verder ik dacht eigenlijk dat het een oorlogspel was,maar als ik dit zo lees is het ook nog een soort van taalspelletje geworden. Als onze taalpuristen wat minder op de punten,hoofdletters enz zouden letten,zou iedereen het met een iq van boven de 40 het wel kunnen begrijpen. Ze kunnen wel honder berichten sturen dat er een nieuwe uni open is dan kan er toch o…
-
Hihihihihihi die had dan wel een lekkere dag ik was er ook al tegen aangevlogen gisteren
-
Quote from Kaj: “Quote from Spacefighter: “Ik had die recs van Kaj gewoon getimed guys. Gegokt op 100% of 90% en pakken die handel xD. (Misschien wel meer educated als je potentiële dieven in de gaten hield). ” Ik had inderdaad geanticipeerd op een mogelijke counter van mijn recyclers en moet ik dus een deeltje afstaan als deutvergoeding aan de vriendelijke halter - maar dat is het me wel waard.Van wat ik begreep duurde het ook even voor iemand überhaupt doorhad dat er puin verdwenen was en dan …
-
Hij is lekker geworden,jammer niet al het puin maar wel mooie winst. Ik snap trouwens niet waarom mijn recs ineens 1sec later aankwamen dan getimed maar in ieder geval net te laat. Sheridan succes met rb neem aan dat jij dat puin hebt, dus met je vlootkerkhof alvast een aardige start.
-
die zal vandaag niet blij geweest zijn,ik had hem ook al geraakt in een andere mw
-
kan ik er weer een uit me lijst halen wel netjes gedaan,dat dan weer wel kamikaasi succes met rb
-
Quote from Anuvinda: “Quote from Edelachtbare: “Quote from L.J.E: “Quote from Edelachtbare: “Is het tegenwoordig nog mogelijk om in de top-10 te komen zonder geld uit te geven? ” Met een paar lucratieve handeltjes en AGS-jes kom jij daar wel hoor Edelachtbare. ” Kom je wel helpen dan? Want ik kan die AGS-jes niet in mijn eentje maken. ” Hoezo niet? Deed ik in Antares ook. ” Dat was toen er al niemand meer mee deed toch ?
-
[TOT: 739.910.000] Nelly [Watjes] & Schottie [Watjes] vs. Little Rocket Man [ATEA] (A: 135.595.000, V: 604.315.000)
discordia - - Rustplaats
Postmooie boem weer,gelukkig kan elke def neer
-
Zonder def is het nog slecht winnen met 150 knikkers tegen 690 knikkers Dus zal wel iets van verkeerde coords geweest zijn