Search Results
Search results 21-40 of 60.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 319.628.000] Unleasher [GZV] vs. Bye (A: 51.284.000, V: 268.344.000)
Toeter - - Hall of Fame
PostGeen pushing, had mijn account nog staan in Izar. Heb 'm uit vmode gehaald en uitgelogd Nu heb ik de ruimtewerf aangezet en nogmaals uitgelogd.
-
Wat een ongelooflijke klapper! Geniet van de winst!
-
Quote from ReWinD: “Quote from Robbendinho: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “Quote from TheBunny: “Altijd leuk dat iedereen altijd zegt "ik ga niet spelen" maar vervolgens is het een grote kans dat ze toch een accountje aanmaken voor de 1e maand omdat er dan nog wat te beleven is als we nu eens echt voet bij stuk houden en niet gaan spelen wie weet heeft gameforce dan eindelijk het signaal dat er echt iets moet gebeuren met Ogame.nl met betrekking tot andere landen ” Daar stem ik in mee. Ik spee…
-
Awwh, daar gaan mijn sterretjes Enjoy de winst!
-
Congratz! Enjoy de winst! Def GL@RB
-
Het 'wat als'- spel
Toeter - - Thuisplaneet
PostIk zou twijfelen om hier überhaupt aan te beginnen, zijn best wat woorden namelijk.. Wel of niet? Wel of niet? Wel of niet? Wel of niet? Wel of niet? Wel of niet? Wel of niet? Wel of niet? Wel of niet? Wel of niet? Wel of niet? Wel of niet? Wel of niet? Wel of niet? Wel of niet? Wel of niet? Wel of niet? Wel of niet? Wel of niet? Wel of niet? Wel of niet? Wel of niet? Wel of niet? Wel of niet? Wel of niet? Wel of niet? Wel of niet? Wel of niet? Wel of niet? Wel of niet? Wel of niet? Wel of niet?…
-
Het 'wat als'- spel
Toeter - - Thuisplaneet
PostDM! Wat als je geen vraag weet om te stellen?