Search Results
Search results 81-100 of 206.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Whahaha heerlijk dit Ik had the eagle nog nooit een ipr gestuurd hij stuurde ze ineens hij krijgt reactie en iedereen begint te janken over de veilingen Ga lekker bij de media werken volk kan je ook lekker uit je nek lullen zonder feiten te checken
-
[TOT: 1.809.053.000] JamesCameron [Playbook] vs. Plofkop [Bro] (A: 198.541.000, D: 1.610.512.000)
PostZonde man je moet die koekenbakker niet sponsoren Wel leuke ninja iig iets puin terug gepakt Succes met de rb
-
[TOT: 203.300.000] Fire rain [Bro] vs. Hitsugaya Toushiro [Playbook] (A: 35.280.000, D: 168.020.000)
Postgebeurt zelfs de besten dat zie je maar weer:P
-
[TOT: 203.300.000] Fire rain [Bro] vs. Hitsugaya Toushiro [Playbook] (A: 35.280.000, D: 168.020.000)
Postspot sim fly volgende x die paar vrachters ook maar ff meesaven ht glrb On 11-10-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Fire rain [Bro] ________________________________________________ Battleship 25.000 _________________________________________ Defender Hitsugaya Toushiro [Playbook] ________________________________________________ Small Cargo 20.000 Rocket Launcher 11.250 Light Laser 10.000 Heavy Laser 800 Plasma Turret 300 Small Shield Dome 1 Large Shield Dome 1 ___________…
-
[TOT: 1.310.000.000] JamesCameron [Playbook] vs. Plofkop [Bro] (A: 10.000.000, V: 1.300.000.000)
Postvandaar dat gespam laatst leuke hit hf met de winst plof succes met de rb
-
poosje terug met herplaatsing naast hem komen zitten gewoon random zag ik een x zn vloot liggen en gevlogen maar hij was op tijd online blijkbaar kon meneer dit niet waarderen en begon gisteren weken na de aanval uit het niets iprs te sturen en ook nog een herplaatsing naast 1 van mijn planeten dikke prima winst dicht bij huis tja dat vraagt om reactie natuurlijk normaal gesproken wens ik mensen een goede rb toe maar bij deze laat ik het wel zitten On 05-10-2019 --:--:--, the following fleets me…
-
[TOT: 287.104.500] Fire rain [Bro] vs. Barney Stinson [Playbook] (A: 22.695.000, D: 264.409.500)
Postspot sim fly kon met minder verlies maar geen zin om verder te simmen barney glrb On 29-09-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Fire rain [Bro] ________________________________________________ Battlecruiser 20.000 _________________________________________ Defender Barney Stinson [Playbook] ________________________________________________ Small Cargo 40.020 Solar Satellite 1.325 Rocket Launcher 26.521 Light Laser 5.775 Heavy Laser 435 Gauss Cannon 375 Ion Cannon 760 Plasma …
-
had hem wel vaker zien liggen achter nog grotere def maar deze keer kon ik hem pakken met winst dus maar gevlogen neon succes met de rb On 24-09-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Fire rain [Bro] ________________________________________________ Destroyer 10.000 Battlecruiser 15.000 Light Fighter 100.000 Battleship 10.000 Cruiser 75.000 _________________________________________ Defender Neon [VVV] ________________________________________________ Large Cargo 300 Battleship…
-
wat een heerlijke klapper heren hoezo op dreef ga zo door:D
-
hield hem al een poosje in de gaten na de vorige slag en viel me op dat hij beste gaten tussen checks had vandaag spotte ik zijn vloot weer maar moest eerst op deut wachten 45min later vlak voordat ik wou gaan kwam er act op zijn hp even gewacht en denk ach gok het er op met een leuk resultaat rpm wens je weer succes met de rb On 12-09-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Fire rain [Bro] ________________________________________________ Cruiser 45.000 Battlecruiser 5.000 __…
-
heerlijke klapper heren geniet van de winst klapstoeltje glrb
-
damnn lekkere winst man geniet ervan:)
-
zag vanochtend zijn subje liggen dus gevlogen net na de slag kwam er act op een maantje en op zijn main toch even gekeken op de maan en daar lag de main vloot even voor de grap simmen en kwam uit op gelijkspel maar wel met 800mil winst dus denk hou het wel even in de gate en ja hoor ineens timer op zn main en de timer op het maantje klopte dus zsm gevlogen maar moest 2x ruimen en 2x vliegen ivm gelijkspel jammer genoeg kwam hij een poosje na de slag online dus de ics voor het laatste btje nog wa…
-
vanalles getyped maar fuck het ook maar ga me niet verlagen naar zijn niveau deze kerel snapt er echt helemaal niks van zijn vloot aankunnen nee ik heb gezegd dat hij niet hoeft te saven omdat zn maatje er wel voor zorgt dat er niemand qua vloot punten in de buurt komt van hun maar dat begrijpend lezen blijft een dingetje bij hem er valt geen fatsoenlijk gesprek te voeren met hem dus heb de hoop maar opgegeven ik ga weer lekker verder met mijntjes aanklikken en zaga dood zien bloeden
-
spot sim online uurtje later timer toch even kijken en lag er nog dus gelijk gevlogen nog geen reactie gehad maar glrb met dit kleine beetje verlies On 21-08-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Fire rain [Bro] ________________________________________________ Large Cargo 2.400 Battlecruiser 1.500 _________________________________________ Defender Barney Stinson [Playbook] ________________________________________________ Small Cargo 10.000 Colony Ship 1 Recycler 1 Espionag…
-
GEWELDIG NIEUWS dit is geen nieuws dit is poep gf heeft iets nieuws bedacht waar niemand op zit te wachten waar niemand om gevraagd heeft 0o wacht is dit is geen nieuws dit is wederom wazige shit de hele forum moest gewist worden om maar plaats te maken voor wat nieuwe scheepjes? nja scheepjes wie weet het is een vaag pokemon plaatje gues who it is ik heb geen idee hoe dm eruit ziet kan alle 3 zijn ga eerst die login problemen op de mobiele versie maar is oplossen waardoor ik minimaal 3x inlogge…
-
dikke 45min voor m'n vloot terug was dus denk dat gaat hem nooit worden dus gambit getipt en ja hoor blijft hij dan wel meer als een uur offline Snap niet helemaal dat als ik z'n vloot spot dat hij een paar uur later een uur lang z'n vloot op de zelfde plek laat slingeren zonder act mja lekker voor gambit btr afstraffen dan net telaat zijn voor mij
-
[TOT: 1.562.017.000] Gambit [Playbook] vs. FCDENHAAG [Psy Corp] (A: 21.815.000, V: 1.540.202.000)
Postdonders wat een winst man gefeliciteerd fc hoop dat er niks ernstig is heb na al die keren spioneren miss een paar x kunnen vliegen waarbij je alsnog op tijd online kwam succes met de rb en gambit veel plezier met dit mooie hapje
-
Kijk dat zijn nog een slagen om te posten Heerlijk geprakt lekkere winst geniet er van boys
-
Geboorte zoon
Postgefeliciteerd alex fijne tijd toegewenst succes met de slapeloze nachten ps save langer als normaal ivm de gebroken nachten en onverwachte ochtenden dat je na weken eindelijk iets kan uitslapen iets van spreek uit ervaring:D:D