Search Results
Search results 101-120 of 206.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
mooi gedaan lekkere winst geniet ervan lurtz kan het hebben iedereen is een btje laks hier atm motivatie in zaga is ver te zoeken zelf bij de mijners
-
[TOT: 31.625.000] DingDongDing [NBAM] vs. Ride the Lightning [VZZ] (A: 30.000.000, V: 1.625.000)
Postshitt he wat een slag succes met de rb dingdongdang
-
[TOT: 11.597.530.000] Barcode [Playbook] vs. Fire rain [Bro] (A: 2.345.995.000, D: 9.251.535.000)
Postsaven in 20delen zoals normaal is logies als iemand om de zoveel tijd willekeurig maantjes gaat poppen maar dan moet je wel optijd online zijn anders heeft het nog geen nut he:+ dat maantjes poppen was iets wat je vannacht in de planning had begreep ik nja slaap gerust vanavond is dus niet meer nodig maar fuck het Dit is gewoon een nette slag goed opgelet dat andere me slopen in gemini goed op ingespeeld niet opletten is vloot kwijt simpel zat ik log in zie aanval 1sek bam vlootweg tja had ik ma…
-
[TOT: 6.329.762.000] postduif [VZZ] vs. fire rain (A: 496.855.000, V: 5.832.907.000)
fire rain - - Rustplaats
Postlaten we het lekker on topic houden en zoon zielig figuur die grappig denkt te zijn negeren tis gewoon een mooie slag lekkere winst en domme fout van mij hf met de winst
-
[TOT: 11.597.530.000] Barcode [Playbook] vs. Fire rain [Bro] (A: 2.345.995.000, D: 9.251.535.000)
PostTja ga hier niet teveel woorden aan vuil maken meer geluk dan wijsheid Anders ging meneertje morgen weer willekeurig maantjes poppen en lanxen als een gek dus tja de lol is er wel af in zaga
-
[TOT: 6.329.762.000] postduif [VZZ] vs. fire rain (A: 496.855.000, V: 5.832.907.000)
fire rain - - Rustplaats
PostFeli man goed gespot HF met de winst
-
lekker deut hapje hij had niet eens timers ofzo alien glrb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 12-07-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Fire rain [Bro] ________________________________________________ Klein vrachtschip 6.600 Slagschip 1.000 _________________________________________ Verdediger Alien [FSA] ________________________________________________ Groot vrachtschip 1.685 Recycler 50 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Fire rain […
-
tja trots op de slag nee veel verlies van beide kanten voor een kleine winst maar er viel wat te verdienen en geen deut verlies dus denk ga ervoor blijkbaar is deff bashen de laatste tijd hip maar ik sloop geen dikke def voor een paar mil winst maar vond dit wel acceptabel tbm heb nog geen reactie maar wens je een goede rb toe en niet weer zoveel laten slingeren en op def rekenen De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 08-07-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Fire rain [Br…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-07-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Fire rain [Bro] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 244.467 Vernietiger 5.000 _________________________________________ Verdediger ijs900 [DAF] ________________________________________________ Groot vrachtschip 21 Licht gevechtsschip 32 Kruiser 34 Bommenwerper 116 Zonne-energiesatelliet 50 Vernietiger 579 Raketlanceerder 48.387 Kleine laser 5.722 Grote laser 2…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-07-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Fire rain [Bro] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 250.000 Kruiser 50.000 _________________________________________ Verdediger ijs900 [DAF] ________________________________________________ Groot vrachtschip 41 Licht gevechtsschip 124 Bommenwerper 273 Zonne-energiesatelliet 34 Vernietiger 541 Raketlanceerder 55.306 Kleine laser 2.094 Grote laser 890 Gausskanon…
-
spot sim fly sorry fust je was elke keer netjes en positief met reageren maar dit was blijkbaar de druppel om in vmode te gaan vloot was blijkbaar net 6min thuis ik vloog in nog geen 5min heb geen ladingen spios gestuurd ofzo zag act naast me spio erop en gaan het ga je goed fust als je toch doorgaat laat het maar even weten dan stuur ik wel wat rb gsjes die kant op net zoals de vorige slag De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller F…
-
laat ik maar weer is wat posten tis niet veel maar lag inner zag act op een maantje spio erop en gaan toch leuk winstje overgehouden super sportieve reactie gehad dus fust wens je het beste toe en succes met de rb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 14-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Fire rain [Bro] ________________________________________________ Klein vrachtschip 8.000 Interceptor 6.000 _________________________________________ Verdediger Fust [KDP] ___________…
-
[TOT: 1.301.402.000] Fire rain [Bro] vs. Marshal Spacecake [ESA] (A: 390.700.000, V: 910.702.000)
Postspot sim fly no save no fleet rule heel veel verlies van mijn kant maar kon met dit vlootje winst pakken dus had hem gepakt vandaag al gevlogen op palpatine maar kreeg op een gegeven moment een berichtje met dada van hem blijkbaar betekend dat ik ben online in kleutertaal iig bleef marshal netjes offline wens je een goede rb toe en niet meer op def rekenen De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 07-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Fire rain [Bro] ____________________…
-
had zijn vloot gespot poosje later was het weg dus een btje in de gaten gehouden en naar een paar spio's en een uurtje wachter ging hij offdus toch weer even kijken en ja hoor zijn vloot lag er weer dus gelijk gevlogen met een leuk winstje als resultaat 3de keer dat ik zijn vloot spot en dat hij toch offline gaat zonder te saven heel erg raar maar ik klaag niet nimitz glrb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Fire rain [Bro] ____…
-
[TOT: 453.137.000] predator [Playbook] vs. Elon Da Boem Boem [iBroW] (A: 58.241.000, D: 394.896.000)
Post? Heb ik met homo lopen schelden?
-
het viel me op dat snowflake weer eens uit vmode was dus ik ging even gluren bij de buren leuk klein vlootje maar overal act denk toch even lanx erop bleek dat al zijn slots vol zaten voor 9min en kon vliegen in minder dan 7 maar natuurlijk net een uurtje ervoor subje naar een andere mw gestuurd dus had er geen deut even simmen met de deut die ik op de planeet had en dit er nog uit weten te halen had veel leuker kunnen zijn maar liever 100mil winst dan geen winst snow zit weer in vmode en niks v…
-
deut moet branden lekkere hit leuke winst jammer dat ik nou net joun sponsor moest zijn druk bezig met het nieuwe bed van mijn dochter in elkaar zetten om de 10min checken met in mn achterhoofd bc kan er veel eerder zijn zag de naraid denk gewoon de aanval ach heb nog 1min kijk nog is hmm weinig deut ja shit dit is de naraid nja dan is het leuk geweest en ik vanochtend iedereen maar vragen wie kon helpen om op joun 600 nogwat ripjes te vliegen kon zelf vliegen met 600mil verlies ik had het gedaa…
-
[TOT: 20.468.000] ABOUTtoKILL [Playbook] vs. DONALD DUCK [JIGSAW_1] (A: 1.715.000, D: 18.753.000)
PostZozo eerst 10x z'n Def Bashen met je 500 sterren voor nog geen mil winst per keer en dan deze megaslag nou knap man
-
vanavond zag ik ineens act bij nimitz zijn maan denk even kijken en daar lag dit het probleem was de deut had net een uurtje ervoor alles verstuurd dus snel deut die kant op en wachten toen gelijk gevlogen en echt nog geen min voor impact komt meneer online stuurt zijn zooi naar zijn planeet en gaat weer offline had gelijk een spio gestuurd toen ik op de lanx zag dat het naar de planeet ging en de timer klopte precies 400mil deff is leuk maar met zoon hapje er achter zeker niet veilig je zou den…
-
[TOT: 880.640.500] Sjaak Klapperkaak [SpG] vs. Cryptus89 [NBAM] (A: 40.125.000, D: 840.515.500)
Postlekker hoor afstraffen die bende de volgende x miss de post tot de volgende dag bewaren als je bezopen bent