Search Results
Search results 121-140 of 206.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
lekkere slap hf met de winst
-
ik hou anijsmelk al een poosje in de gaten maar is altijd erg zuinig op zijn vloot vandaag spotte ik zijn vloot met een timer maar mijn vloot was nog niet thuis en had geen deut in de buurt voordat ik wat kon regelen kwam hij alweer online poosje later toch even deut die kant op gestuurd maar toen was zijn vloot weg denk toch even in de gaten houden op de kleine kans dat er op eigen puin gesaved zou worden tot mijn grote verbazing bleek dat ook het geval sportieve reactie gehad dus wens je een g…
-
lekkere slag man wel jammer van het puin
-
[TOT: 58.697.000] fire rain [Bro] vs. DeGroteJamesCameron [Playbook] (A: 4.380.000, V: 54.317.000)
Postkwam een subje tegen nergens act dus gaan De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 06-04-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller fire rain [Bro] ________________________________________________ Slagschip 10.000 _________________________________________ Verdediger DeGroteJamesCameron [Playbook] ________________________________________________ Klein vrachtschip 5.000 Groot vrachtschip 2.000 Kolonisatieschip 1 Spionagesonde 277 Ster des Doods 1 _____________________________________…
-
ik zit al een poosje palpatine in de gaten te houden voor het geval hij een steekje laat vallen dus ik ging maar weer is zijn planeten bij langs en zag nergens act maar wel 1 maan met een timer van 43min de nieuwsgierigheid zn gang laten gaan en een spio gestuurd aangezien ik 100 stelsels over moest niet verwacht dat het zou lukken maar blijkbaar had ik geluk vandaag paar min later kwam hij online maar toen was zn vloot al in mijn recs beland palpatine glrb De volgende vloten kwamen elkaar tegen…
-
spotte hem maar overal activiteit even gewacht act weg en gaan paar min later weer act op wat planeten de gok toch genomen om door te vliegen met leuk resultaat banchmark niet volop vertrouwen op def en glrb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 23-03-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller fire rain [Bro] ________________________________________________ Klein vrachtschip 7.500 Licht gevechtsschip 200.000 Vernietiger 102 Kruiser 50.000 Slagschip 9.763 Interceptor 10.000 _____…
-
een spio rondje gedaan en er zat niks tussen dacht ik dus even verder klikken stond er nog 1 bericht toch maar even kijken en ja hoor deze pal naast me scheepjes springen en gaan wel raar dit allemaal op een planeet zonder maan terwijl er 2 maantjes van hem in het zelfde stelsel zitten neon niet zo op de def vertrouwen maar glrb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-03-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller fire rain [Bro] ________________________________________________…
-
[TOT: 16.947.418.000] JamesCameron [Playbook] vs. Splinter [ESA] & Plofkop (A: 12.500.000.000, V: 4.447.418.000)
fire rain - - Rustplaats
Postof je verandert je naam gewoon gelijk als je een acc overneemt en een ninja doen jc hem laten posten en dan hier zeggen dat jij het was lekker slim mja mijn maantjes zijn weer herbouwd dus we zullen zien wie eerder neergaat
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-03-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller fire rain [Bro] ________________________________________________ Kruiser 10.000 _________________________________________ Verdediger game over ________________________________________________ Kruiser 1.128 Raketlanceerder 20.143 Kleine laser 262 Grote laser 80 Gausskanon 124 Plasmakanon 15 Kleine planetaire schildkoepel 1 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller …
-
[TOT: 218.495.000] Takeoff [Bro] vs. DeGroteJamesCameron [Playbook] (A: 18.120.000, V: 200.375.000)
Postlekker man maak er wat moois van
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-03-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller fire rain [Bro] ________________________________________________ Interceptor 20.703 _________________________________________ Verdediger game over ________________________________________________ Klein vrachtschip 4.840 Groot vrachtschip 1.418 Licht gevechtsschip 7.605 Zwaar gevechtsschip 371 Kruiser 166 Slagschip 224 Recycler 1.623 Bommenwerper 22 Zonne-energiesatelliet 345 Vernietiger 75 St…
-
[TOT: 16.947.418.000] JamesCameron [Playbook] vs. Splinter [ESA] & Plofkop (A: 12.500.000.000, V: 4.447.418.000)
fire rain - - Rustplaats
PostBamm jonguh heerlijke klapper geniet van de winst en ga zo door
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-03-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller fire rain [Bro] ________________________________________________ Klein vrachtschip 6.000 Interceptor 1.000 _________________________________________ Verdediger cmeilink [FSA] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.904 Groot vrachtschip 2.628 Raketlanceerder 15 Kleine laser 1 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller fire rain [Bro] __…
-
lol laat ik het mooier maken toen ik hing kwam ik erachter dat ik er 1min achter zat in de vlugheid verkeerd gerekend als het goed is zat ik er 1min en 2sek achter naraid te kort erop act van jc zien en gewoon doorvliegen mooi man geniet van de winst ik ga zo maar weer ff wat vloot herbouwen
-
ben niet zo van de def bashes maar er lag een leuke winst dus denk ga er voor giant glrb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-03-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller fire rain [Bro] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 200.000 Kruiser 50.000 Interceptor 30.968 _________________________________________ Verdediger Giant ________________________________________________ Klein vrachtschip 200 Groot vrachtschip 1.042 Licht gevechtsschip 224 Kr…
-
uurtje geleden zag ik een timer van 56min met dit liggen gelijk gevlogen maar kwam meneer 2min voor impact online had net mn deut weer verstuurd om te gaan saven zie ik weer een timer denk ff checken en tot mijn grote verbazing lag het er nog dus gelijk deut terug getrokken en gegaan met dit als resultaat nimitz glrb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-03-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller fire rain [Bro] ________________________________________________ Klein vracht…
-
gisteren al een paar x geprobeerd om door de act heen te vliegen zonder succes vandaag was het gelukkig wel raak jammer genoeg was de vloot wat opgesplitst maar alsnog leuke winst bou glrb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-03-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller fire rain [Bro] ________________________________________________ Kruiser 45.000 Interceptor 21.701 _________________________________________ Verdediger Bou [VVV] _____________________________________________…
-
spot sim fly glrb jurgiejejo De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 08-03-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller fire rain [Bro] ________________________________________________ Klein vrachtschip 3.000 Interceptor 10.000 _________________________________________ Verdediger Jurgiejejo [SIC] ________________________________________________ Klein vrachtschip 67 Groot vrachtschip 1.000 Licht gevechtsschip 2.000 Zwaar gevechtsschip 4 Slagschip 18 Recycler 2 Vernietiger 300 Ster de…