Search Results
Search results 141-160 of 206.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
lol de gs had ik al dubbel en dwars eruit door hem voordat ik vloog dus over mijn gsjes hoef je je niet druk te maken hoor;) lekker dat je hem gepakt heb zag hem vanochtend ook liggen maar overal nog volop act sommige mensen leren het ook nooit he veel plezier met de winst fnatic en cmeilink niet zo janken maar saven
-
Nieuwe Nummer 1 AGS! [TOT: 20.789.531.000] Plofkop [Bro] & Stephan [Bro] vs. Hitsugaya Toushiro [Playbook] (A: 4.935.826.000, D: 15.853.705.000)
fire rain - - Rustplaats
Postecht lekkere hit geniet van de winst:)
-
lol als je vliegt op een ventje die elke x een uur na de aanval online komt en begint te janken om zn gs terug te krijgen tja dan ga je er niet van uit ach tis maar 140mil verlies zo terug verdient barco veel plezier met de winst en cmeilink tot de volgende x
-
lekkere hit man geniet van de gs
-
en als ik dan toch bezig ben deze ook maar De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-03-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller fire rain [Bro] ________________________________________________ Klein vrachtschip 28.000 Licht gevechtsschip 100.000 Kruiser 30.000 Interceptor 9.967 _________________________________________ Verdediger Marshal Spacecake [ESA] ________________________________________________ Klein vrachtschip 10 Groot vrachtschip 7.700 Kolonisatieschip 4 Recycler 1.…
-
dus ik ging even verder kijken bij hem zag ik deze liggen tja ook maar voor gaan De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-03-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller fire rain [Bro] ________________________________________________ Klein vrachtschip 20.000 Interceptor 6.000 _________________________________________ Verdediger Marshal Spacecake [ESA] ________________________________________________ Klein vrachtschip 20 Groot vrachtschip 6.100 Kruiser 100 Kolonisatieschip 4 Recy…
-
bij een spio rondje kwam deze voorbij denk daar ga ik voor na afloop nog wat verder gekeken bij hem kwam ik nog wat interessants tegen spacecake glrb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-03-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller fire rain [Bro] ________________________________________________ Klein vrachtschip 23.000 Interceptor 10.000 _________________________________________ Verdediger Marshal Spacecake [ESA] ________________________________________________ Klein vrac…
-
swami bedankt voor de tip cmeilink glrb en succes met de volgende save poging De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 18-02-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller fire rain [Bro] ________________________________________________ Klein vrachtschip 20.000 Kruiser 5.000 _________________________________________ Verdediger cmeilink [FSA] ________________________________________________ Groot vrachtschip 4.110 Recycler 1 Spionagesonde 539 Bommenwerper 1 Vernietiger 1 Interceptor 1 R…
-
damn wat een slag heerlijk geprakt kan idd kloppen van een lag de veiling zat idd vaag te doen zat al een hele poos te azen op die vloot maar kon ook geen foutjes vinden saw hf met de winst en jilian succes met de rb
-
zow heerlijke slag geniet van de winst def glrb
-
deze aanval was niet inner moest wel een paar stelsels vliegen maar alsnog betrap ik hem er vaak zat op dat hij gewoon gezellig zn vlootje naast mij neerlegt dikke prima hoor mij hoor je niet klagen
-
dikke faal van mijn kant dacht echt dat ik 20k recs had gestuurd blijkbaar maar 10 kwam er pas laat achter waardoor hij een leuk deel heeft weten te ruimen aangezien hij 2min na de slag online kwam maar alsnog de winst mag er zijn bou tot de volgende x De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 31-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller fire rain [Bro] ________________________________________________ Klein vrachtschip 20.000 Licht gevechtsschip 57.776 Kruiser 25.000 Slagschip 6…
-
lekkere slag plof gambit dat heb je met een dagje terug volgende x beter opletten he
-
bij gebrek aan beter toch maar gewoon gevlogen gp glrb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller fire rain [Bro] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 26.936 Kruiser 23.606 Slagschip 6.032 Interceptor 14.654 _________________________________________ Verdediger Geologist Polaris [VVV] ________________________________________________ Klein vrachtschip 435 Groot vrachtschip 301 Licht gevechtsschip 1.045 Zwa…
-
lekkere slag man geniet van het uitgeven:D
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Heer Hugo Gaat ________________________________________________ Ster des Doods 4 _________________________________________ Verdediger fire rain [Bro] ________________________________________________ Klein vrachtschip 30.308 Slagschip 6.076 Recycler 55.788 Vernietiger 107 Ster des Doods 20 Interceptor 14.753 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Heer Hugo Gaat …
-
meneer was boos omdat ik hem had aangevallen toen ik de aanval zag was mn vloot net 10sek te laat om een ninja te geven gelukkig kon plofkop helpen thanx man vandaag kwam meneer weer langs met het zelfde resultaat De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Heer Hugo Gaat ________________________________________________ Klein vrachtschip 210 Groot vrachtschip 585 Licht gevechtsschip 17 Kruiser 2 Slagschip 919 Spionagesonde 49 Bommenwerp…
-
geen prachtwinst maar ach betere winst als itjes raiden ijs glrb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller fire rain [Bro] ________________________________________________ Klein vrachtschip 2.400 Licht gevechtsschip 9.392 Vernietiger 107 Interceptor 10.032 _________________________________________ Verdediger ijs900 [DAF] ________________________________________________ Zonne-energiesatelliet 2.149 Raketlanceerder 17.485 Kleine laser 1…
-
lekker kristal hapje gespot het is meer verlies dan nodig maar had geen zin om te wachten tot me sprongpoort weer afgekoeld was heer grlb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller fire rain [Bro] ________________________________________________ Klein vrachtschip 10.000 Kruiser 24.923 Slagschip 6.136 Interceptor 4.800 _________________________________________ Verdediger Heer Hugo Waard [ESA] ___________________________________________…
-
spot sim fly op de sim was er 10mil minder verlies van mijn kant maar ach er is winst De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller fire rain [Bro] ________________________________________________ Interceptor 10.000 _________________________________________ Verdediger Bou [VVV] ________________________________________________ Groot vrachtschip 180 Zonne-energiesatelliet 564 Ster des Doods 5 Raketlanceerder 2.498 Kleine laser 2.400 Grote l…