Search Results
Search results 161-180 of 206.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
SOLO TOP 10 [TOT: 5.016.477.000] Plofkop [Bro] vs. Klapstoeltje [Playbook] (A: 755.738.000, V: 4.260.739.000)
fire rain - - Rustplaats
Postheerlijke slag plof jammer van het puin maar alsnog dikke winst:) klap glrb
-
zoals ik zeg eerlijk gepakt lekkere winst geniet er van
-
heerlijke slag geniet van de winst mooi en zuivere hit! de rang maakt niet veel uit zoals je duit om mijn opmerkingen het gaat er om dat er teveel mensen zijn met teveel rips die door een hele dikke def heen willen beuken van spelers die zoveel lager staan om ze te treiteren zoals *knip* die zinloos op mensen gaat vliegen om def te slopen en te irriteren of gs wil jatten die een alli lid net een paar uur terug heeft neergelegd nadat je offline bent zonder spio tuurlijk winst is winst deze slag i…
-
zow lekkere slag man geniet van de winst:)
-
bou vind het altijd nodig om op de veiling in de laatste min zichzelf elke x te overbieden zodat anderen op de tel er niet tussen kunnen komen (ja ik weet het ik zit altijd op de veiling maar alsnog eerlijk bieden duurt het langst) als je met dit spelertje praat is het elke x joun fout of krijg je de vraag waar het over gaat leuk dat ik sinds een poosje pal naast hem lig en hem al een paar keer gesloopt heb van die planeet maar blijkbaar houd meneertje oude gewoontes maar iets te graag aan op ve…
-
grote dm ninja TOT: 224.700.000] BlackHawk [Playbook] & renederoij [Playbook] vs. Stormcion [Kittens] (A: 149.339.000, D: 75.361.000)
fire rain - - Rustplaats
Postloll mooie ninja hf met de winst def
-
6 aanvallen is wel risky he maar leuke slag lekkere winst hf met spenderen
-
AFSCHEIDSHIT [TOT: 3.284.032.000] Takeoff [Bro] vs. Elon Musk (A: 997.406.000, V: 2.286.626.000)
Postdat is nog is met een klapper uitgaan succes irl man:)
-
NIEUWE SOLO TOP 10 [TOT: 2.582.502.000] JamesCameron [Playbook] vs. Swami_dude [Bro] (A: 288.845.000, V: 2.293.657.000)
fire rain - - Rustplaats
Postaah shit man zonde en dan ook echt net 30sek te laat
-
heerlijke slag altijd leuk om kale neer te zien gaan
-
lekkere prak leuke winst en zoon pauper geprakt heerlijk veel plezier met de winst
-
tja zag wat vloot op zn planeet denk gelijk full fleet vliegen en later simmen in de zelfde spio ronde zag ik dit stukje vloot op zn maan dus denk als de vloot terug is gelijk nog een poging wagen en ook weer raak De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 24-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller fire rain [Bro] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 8.614 Kruiser 19.928 Interceptor 4.394 _________________________________________ Verdediger Bou […
-
aangezien ik het niet erg heb op bou ben ik na de merge naast hem gaan liggen met de gratis herplaatsingen dit loont zich nogsteeds uit blijkbaar deel 1 De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 24-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller fire rain [Bro] ________________________________________________ Kruiser 20.272 Interceptor 4.462 _________________________________________ Verdediger Bou [CGP] ________________________________________________ Groot vrachtschip 200 Kolonisatie…
-
verdient geen schoonheidsprijs maar ach kon wins maken dus zonder sim gelijk gevlogen wou nog een controle spio sturen maar was te laat dus best wel blind gevlogen maar de winst mag er zijn meneer heeft nog wel wat puin weten weg te snoepen maar minimaal De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller fire rain [Bro] ________________________________________________ Kruiser 14.278 Interceptor 3.464 _________________________________________ V…
-
haha stfu mafklapper ga eerst je kleine puntje maken voordat je poep praat swami veel plezier met de rb:)
-
mijntjes omhoog leuk slagje vlootje zo om en om iig niet weer in slaap vallen met de mega vloot;) hf met de jacht
-
gisteren zien liggen maar was overal activiteit vandaag maar ff spio op afgestuurd en lag er nog steeds wel activiteit op zn main maar denk gewoon gaan 2melkwegen over gevlogen met een leuk winstje als gevolg De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller fire rain [Bro] ________________________________________________ Kruiser 4.738 Interceptor 2.746 _________________________________________ Verdediger Captain Marvel [CGP] _______________…
-
[AGS Top 10][TOT: 3.696.885.000] GeneralDuke [Bro] & Takeoff [Bro] & Swami_dude [Bro] vs. Klapstoeltje [Playbook] (A: 715.684.000, V: 2.981.201.000)
fire rain - - Rustplaats
Posthaha ja man leuk nieuws mijn vrouwtje is 18 weken nu succes met de joune :+
-
[AGS Top 10][TOT: 3.696.885.000] GeneralDuke [Bro] & Takeoff [Bro] & Swami_dude [Bro] vs. Klapstoeltje [Playbook] (A: 715.684.000, V: 2.981.201.000)
fire rain - - Rustplaats
Postwat is karma heerlijk je vlootje verschroten voor andere schepen en dat dan alles verschroot word om in de recs van te verdwijnen heerlijke slag heren geniet van de winst at ks glrb en gefeliciteerd met het goede nieuws:)
-
SOLO TOP 10 [TOT: 1.354.293.000] fire rain [Bro] vs. JamesCameron [Playbook] (A: 1.298.586.000, V: 55.707.000)
fire rain - - Rustplaats
Postalles met een timer paar min voor impact activiteit op 1 planeet verder nergens spio gestuurd waren eerder geen schepen nu wat vrachters dacht 0o zijn terug gekomen niks aan de hand 2sek voor impact act op een maan tja dan weet je dat je genaait bent shit happends lekker boejend gewoon vrolijk verder