Search Results
Search results 21-28 of 28.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 30.980.585.000] BeLikeMe [SpG] vs. PartyHatWurmple [TFL] (A: 4.462.999.000, V: 26.517.586.000)
PostHet is in ieder geval erg prettig voor je dat dit al eerder voorgekomen is en dat de aanvaller toen alles mocht houden. zie; DeBoerMan versus Philophex in uni 3 Uiteraard terug te vinden in het archief Dus plak die sticker er maar gauw op! Congrats met weer een nieuwe solo top 10 BLM En doe deBoerman na en crash die vloot gewoon nog een keer. Deed hij ook. @PHW, zolang je niks van het puin hebt gesnoept met recs die eigenlijk kapot zouden zijn, mag je alles houden en in je handen knijpen.
-
[TOT: 7.371.789.000] Zaphod Beeblebrox [SpG] vs. Pertur4bo [NBAM] (A: 587.595.000, V: 6.784.194.000)
Postgoed voorbeeld doet goed volgen ik weet nog dat je hier miner was en moet je die vloot nu zien hf spending def; glrb
-
Hoppa, nieuwe solo nummer 1 post-merge kas ook flink gespekt zeg, beterrrrr smaakt naar meer patje, glrb
-
Look who's back at Gemini def; glrb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 23-12-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller mordecai [SpG] ________________________________________________ Slagschip 50.000 Bommenwerper 10.000 Vernietiger 45.000 _________________________________________ Verdediger joeykuhhh [U.S.O] ________________________________________________ Groot vrachtschip 1.577 Licht gevechtsschip 662 Zwaar gevechtsschip 2 Kruiser 148 Slagschip 219 Recycler 1.334 Spionage…
-
Ongelofelijk wat een klap en wat een geweld. Dat zo snel na klapstoel nu de volgende klapper op een nbammer zou volgens, had ik niet verwacht. Complimenten aan BLM die iedereen aangezet heeft tot zowel vloot pompen als tijden in de gaten houden. Gemini gaat mij te snel maar ben blij dat mijn account z'n waarde heeft bewezen. Reformed succes met rebuilden als je er aan gaat beginnen.
-
+1000 prachtige slag met dure vloten en een lekkere dikkerd die neer gaat hulde aan de aanvallers, doet me aan draco tijden denken klapstoel, glrb
-
zo dan, die klapper hoor je wel felicitaties hoor def; glrb