Search Results
Search results 61-80 of 159.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Eye Of The Tiger
Senna - - Ex teamleden
PostSucces Ik heb van horen zeggen dat er wel wat spelers zijn die tickets durven aanmaken en een grote mond hebben
-
Herziening v-mode
Senna - - Ideas Planet
PostQuote from odlaw: “Ho ho ho! Geen drama trappen in het draadje waar ik drama in aan het trappen ben, he! Dat is flame-jacking... kan ik dat ook rapporteren? OT: Goed idee, man! Moeten ze zeker invoeren! ” No flaming van mij hoor Maar inderdaad, met enkele aanpassingen op jouw visie, ben ik voorstander om de v-mode wat aan te laten passen (als GF dat weer wil dan ...)
-
Herziening v-mode
Senna - - Ideas Planet
PostDe v-mode is inderdaad wel een MUSt zoals Jester reeds aanhaalt voor als het echt nodig is. Die er zomaar uit laten zou wel een afbreuk doen. Betere regels er rond vind ik wel weer goed en mag zeker. Quote from hete pepper: “ Quote from Jester: “Ik ben het hier wel met @odlaw eens, V-mode moet zijn voor vakantie's of momenten in het echte leven waardoor je onvoldoende aandacht kunt besteden aan de digitale wereld om je vlootje te blijven saven. V-hoppers zoals odlaw ze hier zo gepassioneerd noem…
-
Beetje bij beetje toch weer wat GS binnen krijgen om weer een vlootje te bouwen. Succes met de rebuild. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-01-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Senna [FEAR] ________________________________________________ Kruiser 2.310 Pathfinder 748 _________________________________________ Verdediger Sovereign Ferret [HIVE] ________________________________________________ Raketlanceerder 26 Kleine laser 538 _______________________________________…
-
Iets met "I am back b*tches" maar dan klein beginnen he Alvast een leuke reactie gekregen Bedankt voor de grondstoffen, succes met de rebuild (al is er nu niet veel stuk) en tot later, als we beiden wat meer vloot hebben. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-01-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Senna [FEAR] ________________________________________________ Pathfinder 957 _________________________________________ Verdediger thelijkworm ________________________________…
-
[TOT: 2.329.835.000] Hete Pepper [BOT] vs. Senna [FEAR] (A: 237.830.000, V: 2.092.005.000)
Senna - - Hall of Fame
PostZoals @Jester al aangaf in een andere topic, had ik een klein meningsverschil die ervoor zorgde dat er een en ander uitgeklaard moest worden alvorens ik hier kon reageren Ik duik de v-mode in tot ik wat persoonlijke zaken op orde heb. Verder heb ik nog steeds een mening over die "top-spelers" die de "kleintjes" komen crashen, maar die weten jullie ondertussen wel en is het herhalen neit waard
-
[TOT: 206.360.000] Hete Pepper [BOT] vs. Senna [FEAR] (A: 13.202.000, V: 193.158.000)
Senna - - Hall of Fame
PostQuote from Lord: “Quote from Senna: “... Ik zou dan ook graag die image hersteld zien @Kamikaze ... ” Het board is geen publieke schandpaal en berichten kunnen dus enkel gepost worden met goedkeuring van beide betrokken partijen, het plaatje zal dus niet hersteld worden.Daarnaast lijkt het me verstandig om de aantijgingen via de spelbeheerder te laten lopen. Deze is bevoegd om in te grijpen en kan de feiten boven water krijgen. De berichten op het board kunnen niet door het "publiek" op feiten w…
-
[TOT: 206.360.000] Hete Pepper [BOT] vs. Senna [FEAR] (A: 13.202.000, V: 193.158.000)
Senna - - Hall of Fame
PostNu begint het er wel dik over te gaan vind ik... Sterker nog, gewoon de kans om mezelf te verdedigen van een leugenaar wordt me hier ontnomen. De img is real, dat weet die Pepper maar al te goed. De blauwe persoon zijn identiteit is niet openbaar gekend op Discord, al weet Pepper best wie dit is. De enige inbreuk op privacy lijkt me Peppers foto... zijn eigen Discord username staat op zijn wall... doorgegeven langs daar aan Juice. Ik zou dan ook graag die image hersteld zien @Kamikaze en de bela…
-
Senna - - Hall of Fame
PostKami @ 07-01 16.45u | Knip! Eventuele gevolgen worden nog intern besproken.
-
Senna - - Hall of Fame
PostAangezien ie niet komt, post ik hem maar De hele kleutertuin was van de partij hiervoor. Zichzelf heel de tijd heel wat noemen en de rest zijn "kleintjes" Toch moesten ze met 5! komen om iemand te proberen pakken die lager in de ranking staat. Na het ploffen van 2 manen en een plaatsing te timen, deze gerecalled. Blijkbaar kunnen ze nog steeds geen (toegestane) tools gebruiken om dan ook correct de return te timen... Hieronder de mooie recall aamkomst tijd en de aanvalstijd. In Ogame termen zitt…