Search Results
Search results 21-40 of 132.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
NINJA [TOT: 170.599.000] wolverine [LOT] vs. Terra [GZV] (A: 137.433.000, V: 33.166.000)
GGMM - - Rustplaats
PostGeef je account maar aan mijn Wolfje. Dan laat ik zien hoe een echte pro dat doet.
-
Het verlies van OGame.nl
GGMM - - Klachten en bugs
PostQuote from Wish2Die: “Quote from Bolder: “Hoe moet je vertrouwen blijven houden in het Team??? ” Ik denk op dezelfde manier dat het team vertrouwen moet houden in de community. Vanuit die kant gaat ook continu dingen mis (denk aan topics waar dingen wel echt gewoon uit de hand lopen door een paar enkelingen) en daar vraag jij nu ook vertrouwen voor aan de mods dat een discussie een keertje niet uitloopt op gedoe. Ik denk dat het vanuit beide kanten beter kan, maar als ik de reacties hier zo lees…
-
aanvals vrije zone
GGMM - - Ideas Planet
PostQuote from Anuvinda: “Daar wil dan natuurlijk iedereen een planeetje hebben. Als je nou zo'n plek kunt huren met DM dan komt dit er wel doorheen. We kunnen natuurlijk ook een aanvalsvrije uni openen ” Dit. Anuvindagod _O_
-
[TOT: 830.945.000] wolverine [LOT] vs. Zwijn [GZV] & Gier [GZV] (A: 544.888.000, V: 286.057.000)
GGMM - - Rustplaats
PostQuote from JamesCameron: “Aan de reactie van bolder te zien heb ik een voltreffer gemaakt en zoals ik zei davy, ik vind je veel minder knap dan de vriendjes van @INSIDIOUS Stel ZIJ vragen mijn snap dan krijgen ze die (en veel meer) natuurlijk wel on: bolder wolverine is een zielepoot ” Sow koekoek Davy wordt compleet van de mat afgeslagen
-
[TOT: 830.945.000] wolverine [LOT] vs. Zwijn [GZV] & Gier [GZV] (A: 544.888.000, V: 286.057.000)
GGMM - - Rustplaats
PostQuote from monfy: “leuk dit, internet helden die stoer gaan doen ***** allemaal de ************* ” @HT ~HT @29-07-'19 ~7:45 | Aandacht vragen van mij kan ook op andere manieren hoor. Dit wordt volgende keer gewoon gezien als spam. Voeg iets nuttigs toe for once of post liever gewoon niet.
-
Quote from gambit: “Quote from GGMM: “Ik heb nog steeds interesse. En jongens let niet op @HT. Hij werd altijd als laatste gekozen met gym, dus nu wilt hij altijd als eerste zijn. ” Als je niet iets normaals kan schrijven doe dat dan ook niet, HT probeert serieus zijn moderator werkt te doen en dan ga jij zo,nopmerking plaatsen, weet je niet dat je hiermee enorm iemand kan kwetsen en er genoeg mensen zijn die gepest worden omdat ze met bepaalde zaken niet meekomen en daardoor later zichzelf miss…
-
Mensen tonen die online zijn
GGMM - - Ideas Planet
PostQuote from Cryptus: “Goed idee, hoeven wij niet meer op te zoeken of de targets online zijn en alle planeetjes af gaan, kunnen wij het gewoon daar zien. ” Of je het via planeten ziet via de Ogame functie (als ik het goed heb) of via een andere functie, maakt toch geen bal uit?
-
Quote from Anuvinda: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “Quote from Anuvinda: “Quote from Klapstoeltje: “Quote from Anuvinda: “Quote from Klapstoeltje: “Quote from Anuvinda: “Met "niet voor niet" bedoel je geld? Of een ander account? ” een leuke inactieve miner ofzo, of bied maar iets wat je hebt liggen ofzo, maakt mij allemaal niet zoveel uit ” Ik ben de nummer 14 in hyperion met al mijn planeten in 1 stelsel ” hyperion ben ik juist gestopt vanwege de trage speed...Quote from Hysteria: “Kom in peg…
-
DM voor posts
GGMM - - Ideas Planet
PostBlijkbaar gaat het niet goed met GameForge. Gameservers die voor de helft van de tijd niet werken, 99% van de forumposts die verwijderd worden, HT die elk topic sluit waar te veel gepost wordt. Nu ben ik op het idee gekomen om DM te kopen, om te kunnen posten. Elke week of maand krijg een user 4 of 5 gratis posts. En wilt hij vaker posten dan zal hij daarvoor DM moeten kopen. Zo kunnen de servers draaiend gehouden worden en houdt HT ook wat vrije tijd over.
-
Quote from Abremsev: “Quote from GGMM: “Quote from fearlessz: “Quote from Robbendinho: “Ik vind het sowieso bijzonder dat er wordt geïnvesteerd in iets kunstmatig in leven te houden ” Precies, maar zolang en nog steeds spelers zijn die er in totaal duizenden euro's in steken zal dit zo blijven.Blijkbaar zijn wij rendabel genoeg om nieuwe uni's te openen dus waarom geen nieuw board?De hoeveelheid commentaar over dode uni's is zeker gestegen de afgelopen jaren en toch blijven wij er zelf een hoop …
-
Quote from Jillian: “Quote from GGMM: “Quote from Alpatsjino: “De post in de nieuwe universa je om de oren vliegen? Grapje zeker. Er vliegt hier helemaal niks om de oren. Ja, het afkappen van topics onder de meeste vage redenen ja. ” Een SGO met 214 posts. Ik kom maar 13 posts te kort voor de helft. Lol. ” ooooooh hij steekt waar het pijn doet! ps. Ik heb nog nooit zulke shameless dubbel posts gezien. ” Ik vind het leuk om altijd direct te reageren. Anders vergeet ik wat ik wil zeggen. Doe ik oo…
-
Quote from fearlessz: “Quote from Robbendinho: “Ik vind het sowieso bijzonder dat er wordt geïnvesteerd in iets kunstmatig in leven te houden ” Precies, maar zolang en nog steeds spelers zijn die er in totaal duizenden euro's in steken zal dit zo blijven.Blijkbaar zijn wij rendabel genoeg om nieuwe uni's te openen dus waarom geen nieuw board? De hoeveelheid commentaar over dode uni's is zeker gestegen de afgelopen jaren en toch blijven wij er zelf een hoop geld in steken om dit kunstmatig in lev…
-
[TOT: 959.573.500] davy [n00dles] vs. Saintrelic (A: 159.049.000, D: 800.524.500)
GGMM - - Rustplaats
Postnetjes netjes
-
[TOT: 860.678.000] davy [n00dles] vs. Barney Stinson [TRC] (A: 99.712.000, D: 760.966.000)
GGMM - - Rustplaats
PostSow koekoek Wat een knal