Search Results
Search results 21-40 of 46.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 7.212.888.000] Devil Eyes [GOAT] vs. Bassie [U.F.F.] (A: 462.868.000, V: 6.750.020.000)
Illuminati - - Rustplaats
PostWas even een weekje druk met werken, dus geen forum gescheckt, en daar staat een duivel oogje met een mooie solo top tien op het forum. @ bassie, gl rb kerel.
-
[TOT: 3.917.009.000] Chezzy [FREE] & Durrsaku [FREE] & Scaapiee [FREE] vs. Rutabaga [REP] (A: 622.340.000, D: 3.294.669.000)
PostJammer dat één van de weinige fleeters van onze alliantie helaas gepakt is :(( Wel een hele mooie slag heren! geniet van de winst
-
[TOT: 24.875.232.000] Demon [SpG] & Mohquembe [SpG] vs. Khan (A: 3.869.390.000, V: 21.005.842.000)
PostQuote from Khan: “Mooi gespot en afgemaakt Zoals ik ingame al zei tegen demon, helaas onwel geworden voor mijn save terugkwam en pas vanochtend weer kunnen inloggen Nog een gelukje dat de andere unis meer vergevend waren Ik pak wat rust en bekijk wat ik met dit account ga doen ” Beterschap Khan! RL gaat voor Ogame. @Demon En Mohqembue geniet van de winst!
-
daar haal je een lekkere winst binnen! @peter, succes met het wederom sparen, maar daar zie ik geen probleem in
-
dikke boem, poes, lik je wonden en rebuilden maar!
-
lekkere binnenkomer kerel, dat er maar vele mogen volgen
-
Quote from Giel: “ja best gek, ik heb er de regels op nagekeken en er staat duidelijk ; - Eerste HoF: wordt alleen gebruikt wanneer het de speler zijn eerste Hall of Fame slag van dit universum betreft - Gewone 20%: wordt gebruikt wanneer er in totaal meer dan 2 miljoen aan puin is ontstaan. - Gevorderde 20%: wordt gebruikt wanneer er in totaal meer dan 100 miljoen aan grondstoffen zijn verloren. - Expert 20%: wordt gebruikt wanneer er in totaal meer als 1.000 miljoen (1 miljard) schade aan gron…
-
[TOT: 2.194.625.000] de zwerver [JIGSAW] vs. lxg [300] (A: 353.997.000, V: 1.840.628.000)
Postdikke boem kerel
-
DAMN dat is een helebooel schade aan beide zijden! Allen een voorspoedige rebuild gewenst
-
Punten verloren
PostQuote from Kreela: “Je koloschip XD. ” Dat klopt dus de berekening van devil lord, zouden 40 punten moeten zijn en niet zoals hij aangeeft 200( 205 om exact te zijn). @Devil_Lord, niet toevallig een keer tijdens de vlucht een aanval op een planeet van je geweest waarbij verdediging vernietigd is?
-
[TOT: 5.575.671.000] de zwerver [JIGSAW_1] vs. mr nice [Zandbak] (A: 882.211.000, V: 4.693.460.000)
PostPOTVERDIKKIE mr Nice, das mooi balen. Maar je hebt een lekker weekend voor de boeg dat maakt een hoop goed. Succes met de wederopbouw. Maar die komt wel goed
-
Rey Nemaattori
PostBeste Rey, nadat ik je post gelezen had kon ik niet anders dan even een kleine reactie te geven. Kerel, ik heb je als een erg fijne admin mogen leren kennen. Je wist altijd wel de rust te bewaren en de gemoederen daar waar nodig te kalmeren. Ik hoop dat je in het echte leven ook de rust weet te bewaren in de toekomst. En stiekem hoop ik dat je straks weer de tijd en mogelijkheid hebt om terug te keren. Succes met de turbulentie en maak er een mooie voortzetting van het begin van de rest van je t…
-
Oude gezichten?
Illuminati - - Algemeen
PostQuote from Woutasan: “hey illuminati, dat is lang geleden ik weet niet of je me nog kent ooit de alliantie gezeten uni 8 ” zeker weet ik dat nog kerel
-
Oude gezichten?
Illuminati - - Algemeen
Postgna gna.
-
Oude gezichten?
Illuminati - - Algemeen
PostJa, ik was ook onderdeel van T.N.T., survivor bestaat nog steeds, nu in uni 3..